top icon
Blog

Στο βάθος τα 50

Συμβολική η επέτειος των 45 ετών για το περιοδικό μας, μονόδρομος να βλέπεις στο βάθος το χρυσό τεύχος των 50 ετών, το 2020, και μακάρι όλοι μας εδώ, και όχι μόνο, να είμαστε υγιείς και να απολαύσουμε τη χρυσή δουλειά των ανθρώπων που θα έχουν την ευθύνη έκδοσης των περιοδικών μας.

Είναι σαφές: ο ιδρυτής των 4Τροχών και διαχρονικά διευθυντής του, ο Κώστας Καββαθάς, το δημιούργησε πολύ σκληρό για να πεθάνει. Όπλα του η μαγική πένα και ο τρόπος που περνούσε πολιτικά την αυτοκίνηση μέσα στην ψυχή νέων ανθρώπων, οι οποίοι απέκτησαν γνώση και έχτισαν χαρακτήρα. Άλλωστε σε αυτούς, στους αναγνώστες και μόνο, απευθύνθηκε, και δικαιώθηκε και επιχειρηματικά, αφού η προσπάθεια απέκτησε και εμπορική υπεραξία, που ωστόσο εξελίχθηκε σε δίκοπο μαχαίρι.

Δεν είναι όμως της στιγμής. Γιορτάζουμε εν οίκω σήμερα, διεκδικώντας μάλιστα το αυτονόητο, προσφέροντας ένα αξιοπρεπές τεύχος, όπου αντικατοπτρίζεται η δουλειά των συνεργατών μας.

Το παλεύουμε κάθε μήνα και προσπαθούμε, χάρη και στο αναγεννημένο μας site, www.4troxoi.gr, να είμαστε συνεπείς σε σχέση με τη βαριά ευθύνη.

Με βάθος τα επόμενα 5 χρόνια, στην ειδική διαδρομή για τα 50, η σκέψη μας και ο στόχος -πιστεύω- για όλους εδώ σήμερα στο Μαρούσι.

Σε πρώτο πρόσωπο, λοιπόν, και με τον καθρέφτη να πλημμυρίζει από αναμνήσεις συνδεδεμένες με τον άνθρωπο-δάσκαλο και «πατέρα», με «μηχανές» κάθε τύπου και επιπέδου τοποθετημένες σε Ειδικές και Τέλειες Διαδρομές, και κυρίως από αυστηρούς, απαιτητικούς αναγνώστες.

Να ηρεμήσει η χώρα μας και το έργο όλων εδώ, είτε μέσα από το χαρτί είτε μέσα από τις ηλεκτρονικές σελίδες και τα περιβόητα όσο και απαραίτητα social media, να αφυπνίσει και να ευαισθητοποιήσει τον Έλληνα που λατρεύει την αυτοκίνηση και απαιτεί την έξυπνη και ποιοτική ενημέρωση.

Το όνειρο; Να επιστρέψει η ουδέτερη διαφήμιση, να εκτοξευθούν οι κυκλοφορίες και τα views, οπότε να κάνουν ουρά και να πιέζουν οι διαφημιζόμενοι του χώρου, και να αρνούμαστε διακριτικά, απαιτώντας αυτοκίνητα για δοκιμές και δυνατότητες για πρωτότυπες αποστολές.

Την ίδια ώρα, τα Μέγαρα θα έχουν διαδρομή 4 χιλιομέτρων και εμείς χώρους για δοκιμές που θα βλέπετε live μέσα από το διαδικτυακό κανάλι μας, ενώ θα μας ακούτε από το αντίστοιχο 4Τ Radio.

Οι συνεργάτες μας έχουν κίνητρο και δουλεύουν 12ωρο για 6 ημέρες, και τα «ντέρμπι» έχουν αρχή τις μετρήσεις και τέλος την εικόνα και το μοντάζ των βίντεο. Το «Ακρόπολις» είναι στο WRC και εμείς πάμε βουνό, και όχι στα γραφεία, που βρίσκεις και ανιστόρητους, ενώ η πλημμύρα αγώνων με ίδια αυτοκίνητα (Ενιαίο) προβάλλεται τηλεοπτικά και γεννάει διεθνείς Πρωταθλητές.

Σήμερα, τώρα, είναι εντελώς διαφορετικά, αλλά όσο ζεις και αναπνέεις επιβάλλεται να ονειρεύεσαι και να δημιουργείς, παρά τις αντιξοότητες. Είναι σαφές πως βγαίνει πολύ δύσκολα το excel των μειώσεων του κόστους που απαιτείται, αλλά είναι αισιόδοξο το ότι οι συνεργάτες (και οι εξωτερικοί) ανταποκρίθηκαν (ξανά) με αρχοντιά στο κάλεσμά μας για μείωση των απολαβών μας. Με εγγυητή το κύρος και την έντιμη συμπεριφορά του ομίλου όπου εργαζόμαστε, προχωράμε αισιόδοξα και δημιουργικά.

Είπαμε. Στόχος τα 50 χρόνια των 4Τροχών και το Εν Λευκώ, με τη χαρακτηριστική υπογραφή-σημείο αναφοράς να δεσπόζει στο πρώτο σαλόνι του περιοδικού μας._ Σ. Χατζηπαναγιώτου

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ