Η Toyota επιχειρεί να αξιοποιήσει την ενέργεια που προσφέρει ο ήλιος ώστε να αυξήσει την αυτονομία του Prius.

Η Toyota επιχειρεί με ένα νέο πρόγραμμα δοκιμών που θα ξεκινήσει να διεξάγει στην Ιαπωνία να αυξήσει την ενεργειακή αυτονομία του Prius. Εγκαθιστώντας ένα νέο σύστημα από ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή, στην πίσω πόρτα αλλά και στο εμπρός καπό του πιο πράσινου αυτοκινήτου της γκάμας της, η έξτρα ενέργεια που μπορεί να αποθηκευτεί στις μπαταρίες θα μπορεί, σύμφωνα με τους Ιάπωνες, να προσφέρει έως και 56 επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας.

Όπως ανακοινώθηκε, ο νέος κύκλος δοκιμών θα πραγματοποιηθεί σε δημόσιους δρόμους μέχρι και τον προσεχή Φεβρουάριο σε συνεργασία με την εταιρεία Sharp στα πλαίσια μιας πρωτοβουλίας που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση της Ιαπωνίας μέσω της οργάνωσης New Energy and Industrial Technology Development.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Toyota διαθέτει ήδη ένα Prius με ηλιακούς συλλέκτες. Ωστόσο, η εν λόγω τεχνολογία προσφέρεται ως επιλογή μόνο για την Ιαπωνία στο Prius PHV.

Σε αντίθεση με το «τρέχον» σύστημα, το οποίο φορτίζει το αυτοκίνητο μόνο όταν το τελευταίο είναι σταθμευμένο, το νέο είναι σε θέση να αποθηκεύει ενέργεια ακόμα και όταν το όχημα κινείται. Το υπάρχον σύστημα ηλιακών συλλεκτών του Prius PHV παράγει περίπου 180 watt ηλεκτρικής ενέργειας ενώ το όχημα είναι σταθμευμένο – ποσότητα που είναι αρκετή για την κάλυψη μόλις 6 χλμ. Σε αντίθεση, το νέο σύστημα της Sharp παρέχει 860 watt, τα οποία είναι αρκετά για την κάλυψη περίπου 45 χλμ. αν το αυτοκίνητο φορτίζεται ενώ είναι σταθμευμένο ή 56 χλμ. εάν φορτίζεται κατά την οδήγηση.

Τα νέα ηλιακά πάνελ που θα ξεκινήσει να δοκιμάζει η Toyota έχουν πάχους μόλις 0,03 χλστ. Όπως αναφέρουν οι ιθύνοντες της Toyota, η ορατότητα προς τα πίσω δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί τους καθρέφτες ή την κάμερα οπίσθιας θέασης._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά