17 Μάιος 2019

O κινητήρας 1.5 TSI Evo της VW με 48βολτο υβριδικό σύστημα

Η VW παρουσίασε στο Vienna Motor Symposium τον 1.500άρη TSI Evo βενζινοκινητήρα της που στο εξής θα συνδυάζεται με mild-hybrid σύστημα των 48 Volt.

Η VW πραγματοποιεί ένα ακόμα βήμα στον τομέα των υβριδικών μονάδων κίνησης παρουσιάζοντας στο Vienna Motor Symposium το νέο, mild-hybrid σύστημα των 48 Volt, το οποίο θα συνδυάζεται, σε πρώτη φάση, με τον TSI Evo βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων. Το 48βολτο σύστημα, το οποίο δεν καταργεί το υπάρχον 12βολτο, τροφοδοτεί μία γεννήτρια-μίζα (BSG) η οποία είναι εγκατεστημένη εκεί όπου βρίσκονταν ο εναλλάκτης. Η συγκεκριμένη διάταξη έχε διττό ρόλο. Αφενός την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, αφετέρου την παροχή της κάτω από συγκεκριμένες συνθηκες. Κατά τη διάρκεια της ανάκτησης, η BSG είναι σε θέση να απορροφήσει μέρος της κινητικής ενέργειας, η οποία αποθηκεύεται ως ηλεκτρική σε μία ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 volt που βρίσκεται εγκατεστημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.

Αυτή η ενέργεια απελευθερώνεται εν συνεχεια με τη μορφή «ηλεκτρικής ώθησης» για την τροφοδοσία της BSG και την υποστήριξη με παραπανήσια ισχύ του TSI κινητήρα. Συνάμα, η BSG βοηθά τον θερμικό κινητήρα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εκκίνησης, αναλαμβάνοντας το ρόλο της μίζας, γεγονός που συμβάλει στην εξοικονόμηση καυσίμων. Η όλη διάταξη επιτρέπει επίσης στο αυτοκίνητο να ρολάρει με σβηστό τον κινητήρα (λειτουργία coasting) προσφέροντας συνδυαστικά μία μείωση της μέσης κατανάλωσης βενζίνης κατά 0,4 λίτρα ανά 100 χλμ. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως η σύνδεση του δικτύου των 48 Volt με τις ηλεκτρικές συσκευές του οχήματος πραγματοποιείται με την αρωγή ενός μετατροπέα DC/DC, από τα 48 σε 12 Volt._X.A.

 

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • VW mild hybrid 48V
  • VW mild hybrid 48V
Ετικέτες: