top icon
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Σε ευέλικτες πλατφόρμες όλες οι BMW από το 2020 και μετά

Η BMW θα εξελίξει πλατφόρμες που θα μπορούν να υποδεχτούν κινητήρες εσωτερικές καύσης, υβριδικά συστήματα κίνησης ή και ηλεκτρικά, χωρίς σημαντικές τροποποιήσεις ανά εκδοχή.

Με τις αποφάσεις των κυβερνήσεων να μην επηρεάζουν επί τω βελτίω το τελικό κόστος απόκτησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και τις αντίστοιχες υποδομές υποστήριξής τους να είναι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων στον… αέρα, οι προοπτικές ταχείας εξάπλωσης των Zero Emission Vehicles στις κατά τόπου αγορές κάθε άλλο παρά βέβαιες είναι. Από την άλλη μεριά ωστόσο, το αποκλειστικό ποντάρισμα στην ηλεκτροκίνηση κάλλιστα μπορεί να αποδειχτεί για έναν μεγάλο και «παραδοσιακό» κατασκευαστή, σαν την BMW, για παράδειγμα, το ίδιο καταστροφικό με την αδιαφορία ή και την πλήρη αποχή του από το χώρο.

Ως εκ τούτου, για την ελαχιστοποίηση του όποιου ρίσκου, αλλά και των δαπανών, ασφαλώς, που συνεπάγεται η προσαρμογή της αυτοκίνησης στα νέα δεδομένα, η αναζήτηση της μέσης οδού σε ότι αφορά στο πάντρεμα των δύο δρόμων –κινητήρας εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκίνηση- είναι για μια ακόμα φορά το κλειδί της επιτυχίας.  

Για το λόγο αυτό, όπως δήλωσε στο διεθνή Τύπο το μέλος του ΔΣ της BMW, Klaus Frohlich, οι Βαυαροί θα εξελίξουν πλατφόρμες που θα δούμε στην παραγωγή από το 2020 και μετά, οι οποίες θα μπορούν να «φιλοξενήσουν» αποκλειστικά κινητήρες εσωτερικής καύσης ή υβριδικά συστήματα κίνησης ή μόνο ηλεκτροκινητήρες. Αυτό σημαίνει ότι, πολύ σύντομα, οι καταναλωτές σε διάφορες μεριές του πλανήτη θα είναι σε θέση να αγοράσουν μια πλήρως ηλεκτρική ή plug-in υβριδική έκδοση οποιουδήποτε μοντέλου της γκάμας που θα «πατά» στην ίδια πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται και η συμβατική εκδοχή του.

Όπως διευκρίνισε ο Frohlich κάτι τέτοιο θα είναι δυνατό να συμβεί μόνο μέσω της εξέλιξης ενός δαπέδου που θα μπορεί πολύ εύκολα να «τροποποιηθεί» στο τμήμα που βρίσκεται ανάμεσα στους δύο άξονες. Εκεί, δηλαδή, που θα υπάρχει είτε το παραδοσιακό σύστημα εξαγωγής του κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε οι μπαταρίες της plug-in υβριδικής ή αμιγώς ηλεκτρικής παραλλαγής του._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ