top icon

Τεύχος Σεπτέμβριος 2021

ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

4T Electric: την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E στην Ε.Δ. “Ταρζάν” // Audi Q4 e-tron quattro 50 // Hyundai Ioniq 5 Volvo // XC40 Recharge P8

Αφιέρωμα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Στην Ειδική Διαδρομή «Άγιοι Θεόδωροι» με Toyota RAV4 Hybrid // Ανασκόπηση Rally Acropolis 2004-2013 // WRC 2021 – Ο δρόμος για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Plug-in vs Diesel: Μέτρηση κατανάλωσης σε συνεργασία με το ΑΠΘ

Οδηγούμε: Mε το νέο Nissan Qashqai στην Αμοργό // Νέο Skoda Fabia // Citroen C3 Aircross FL & Seat Arona FL

Υδρογόνο: Γνωριμία με το καύσιμο του μέλλοντος // Οδηγούμε το νέο Toyota Mirai // Παρουσίαση της ομάδας TUCer του Πολυτεχνείου Κρήτης

Classic: Ferrari F355

Στους 4Τροχούς Σεπτεμβρίου, που κυκλοφορούν με την Καθημερινή της 5/9 οδηγούμε την τρίτη γενιά του Nissan Qashqai και το αξιολογούμε μέσα από ένα οδοιπορικό στην Αμοργό. Οδηγούμε επίσης το νέο Skoda Fabia, αλλά και τα ανανεωμένα Citroen C3 Aircross & Seat Arona.

Ακόμα, στο τεύχος Σεπτεμβρίου μπορείτε να βρείτε δύο μεγάλα αφιερώματα, στον εθνικό μας αγώνα που επανήλθε στο πρόγραμμα του WRC και στα οχήματα μηδενικών ρύπων.

Διαβάστε λοιπόν το 4ο και τελευταίο άρθρο της ανασκόπησης στο Rally Acropolis, αυτή τη φορά αφιερωμένο στην περίοδο “2004-2013”, αλλά και δύο οδηγικά θέματα, σχεδιασμένα πάνω στις Ειδικές Διαδρομές του φετινού αγώνα. Στην ΕΔ, λοιπόν, «Άγιοι Θεόδωροι» με Toyota RAV4 Hybrid, ενώ με την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E διασχίζουμε τη φημισμένη Ε.Δ. “Ταρζάν”.

Συνεχίζουμε, πλέον, ηλεκτρικά κινούμενοι με ένα Audi Q4 e-tron quattro 50 μέχρι τη Θεσσαλονίκη, ενώ οδηγούμε τα νέα Hyundai Ioniq 5 Volvo και XC40 Recharge P8 AWD.

Εναλλακτική λύση της ηλεκτροκίνησης για τις αυριανές μετακινήσεις μηδενικών ρύπων φιλοδοξεί να αποτελέσει και η υδρογονοκίνηση. Αναλύουμε τις προοπτικές του συγκεκριμένου καυσίμου, οδηγούμε το υδρογονοκίνητο Toyota Mirai και παρουσιάζουμε την ομάδα TUCer του Πολυτεχνείου Κρήτης, η οποία συμμετέχει σε αγώνες οικονομίας καυσίμου με υδρογονοκίνητα μονοθέσια.

Στην προσπάθεια των κατασκευαστών για περιορισμό των εκπομπών CO2, ένα σημαντικό εργαλείο αποτελούν τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα. Η τεχνολογία των plug-in hybrid, που συναντάμε κυρίως σε μεσαίου μεγέθους αλλά και σε μεγαλύτερα οχήματα, έρχεται ουσιαστικά να υποκαταστήσει τους κινητήρες diesel, υποσχόμενη εξίσου χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης, με πολύ χαμηλότερη επιβάρυνση για το περιβάλλον. Τι ισχύει στην πράξη και κατά πόσο τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα ακυρώνονται όταν δεν ακολουθείται συχνή φόρτιση της μπαταρίας; Για να δοθούν οι απαραίτητες απαντήσεις πραγματοποιούμε μια ολοκληρωμένη μέτρηση κατανάλωσης σε συνεργασία με το ΑΠΘ.

Τέλος, στην ενότητα των κλασικών αυτοκινήτων, παρουσιάζουμε τη Ferrari F355, κάτοχος της οποίας είναι ο Έλληνας σχεδιαστής αυτοκινήτων, Γιώργος Κούκος.

Δείτε το νέο τεύχος

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ