top icon

Μοντέλα

Η ολική επαναφορά του διάσημου τριψήφιου κωδικού «600» της Fiat στον κόσμο της Αυτοκίνησης, δεν θα μπορούσε παρά να οδηγήσει σε ένα ταξίδι στο παρελθόν, από την πρώτη γενιά ως το «Seicento» των αρχών της νέας χιλιετίας.

Το Μουσείο Αυτοκινήτων του Τορίνο είναι ένα από τα παλαιότερα στον κόσμο. Εγκαινιάστηκε στις 19 Ιουλίου 1933, με βάση την ιδέα δύο πρωτοπόρων της ιταλικής Αυτοκίνησης, του Cesare Goria Gatti και του Roberto Biscaretti di Ruffia.

Η Peugeot γιόρτασε αυτό το εξαιρετικό γεγονός στις 8 και 9 Ιουλίου στο Μουσείο L'Aventure Peugeot στο Sochaux της Γαλλίας, γυρίζοντας παράλληλα μια νέα σελίδα στον δρόμο της ηλεκτροκίνησης με το νέο e-208.

«H Aμερική δε θα είχε κερδίσει τον πόλεμο χωρίς το Jeep», δήλωσε κάποτε ο στρατηγός και μετέπειτα πρόεδρος των HΠA Nτουάιτ Aϊζενχάουερ. Tα λόγια του, όσο κι αν κρύβουν μία δόση υπερβολής, δεν παύουν να περιέχουν ένα μεγάλο μέρος της αλήθειας.

Το Autobianchi Stellina ήταν βασισμένο στο Fiat 600D, από το οποίο δανειζόταν και τoν κινητήρα. Η χρήση υαλοβάμβακα στη διαμόρφωση του αμαξώματος, του έδωσε τον άτυπο τίτλο του πρώτου μοντέλου παραγωγής της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που υιοθέτησε το συγκεκριμένο υλικό.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ