OSI Silver Fox – ένα καταμαράν για την πίστα
Το ΟSI Silver Fox θυμίζει περισσότερο καταμαράν παρά αυτοκίνητο και σίγουρα είναι ένα από τα πιο περίεργα αγωνιστικά που κατασκευάστηκαν ποτέ.
Maserati 250F – το τελευταίο πρωτάθλημα του Fangio
Σαν σήμερα πριν από 65 χρόνια ο Juan Manuel Fangio κατέκτησε το τελευταίο του παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Formula 1, στο cockpit ενός από τα πιο εμβληματικά μονοθέσια στην ιστορία, της Maserati 250 F.
Lancia D24 – Το διαχρονικό αγωνιστικό
Παρά το γεγονός ότι η Lancia είναι περισσότερο γνωστή για τις επιτυχίες της στα ράλλυ, η εταιρεία είχε καταφέρει ήδη από τις αρχές του '50 να εντυπωσιάσει και στους αγώνες ταχύτητας, κατακτώντας τη νίκη στο Μille Miglia.
Το Mazda 787B συμμετέχει στο Le Mans Classic 2022
Το Mazda 787B θα τρέξει σε γύρους επίδειξης στο Le Mans Classic 2022, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Ιουνίου μέχρι και τις 3 Ιουλίου.
Stanguellini Delfino
Το εξαιρετικό πλαίσιο του πανέμορφου ιταλικού μονοθεσίου δεν ήταν σε θέση να αντισταθμίσει την χαμηλότερη ισχύ του, σε σύγκριση με τον κυριότερο ανταγωνιστή του, τον κινητήρα που προερχόταν από το Ford Anglia...
Περιπλανήσεις στο παρελθόν – Elfin Mallala
Mια και ο «θίασος» της Formula 1 βρίσκεται στην Αυστραλία είναι ευκαιρία να αναφερθούμε στο Elfin Mallala, ένα άγνωστο στην Ευρώπη αγωνιστικό της χώρας αυτής, που έδρασε τη δεκαετία του '60.
Kiev Sport – το αγωνιστικό της Αntonov
Το σύντομο πέρασμα ενός αγωνιστικού της αεροπορικής εταιρείας Antonov, που κατάφερε τελικά να αφήσει το αποτύπωμά του στο διάβα της Αυτοκίνησης.
Mefistofele – το πιο τρομακτικό Fiat
Ήταν πράγματι τρομακτικό το θέαμα, όταν ο κινητήρας του Μεφιστοφελή της Fiat έπαιρνε μπροστά, με τον κατάμαυρο καπνό και τη φωτιά που ξερνούσε η εξάτμισή του να θυμίζει τις πύλες της Κόλασης...
Lancia Rally 037 & Delta S4: Μεταξύ δύο κόσμων
Η Lancia Rally 037 με τις αντισυμβατικές επιλογές και στη συνέχεια η καινοτόμα S4, ήταν δύο τελείως διαφορετικές προσεγγίσεις σε μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή εποχή για τους αγώνες ράλλυ.
Maserati Τipo 61 Birdcage – ένας γνήσιος νικητής
Tο αυτοκίνητο που στις αρχές της δεκαετίας του '60 κέρδισε δύο φορές το μεγάλο Nurburgring οφείλει το υποκοριστικό «birdcage» στην πολύπλοκη κατασκευή του πλαισίου του, που θύμιζε φωλιά πουλιού.