Νικόλας Φραγκάκης: Ο νεαρός Έλληνας πιλότος που αντικατέστησε τον Leclerc!
Ο Νικόλας Φραγκάκης συμμετείχε στον φιλανθρωπικό ποδοσφαιρικό αγώνα, μαζί με τους οδηγούς της F1, όπως τον Charles Leclerc, τον Carlos Sainz Jr και τον Pierre Gasly.
Κωνσταντία Δημογλίδου: Το ιδεατό πρόσωπο της ΕΛ.ΑΣ.
Αστυνομικός, μητέρα, σύζυγος. Η Βεροιώτισσα αξιωματικός Κωνσταντία Δημογλίδου είναι το πρόσωπο που πασχίζει να χτίσει η Αστυνομία
Αφιερωμένο στην «Ημέρα της Γης» για την κλιματική αλλαγή το doodle της Google
Όπως απεικονίζεται στο σημερινό Doodle, υπάρχει ένα φάσμα ενεργειών που μπορούμε να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας, οι οποίες μπορούν να κάνουν πραγματική διαφορά.
Ειρηνικός Ωκεανός: Πώς αναπτύχθηκε ολόκληρο οικοσύστημα μέσα στα πλαστικά σκουπίδια
Έκπληκτοι οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ο Ειρηνικός Ωκεανός έχει μολυνθεί από πλαστικά σκουπίδια, από τα οποία αναπτύχθηκε ένα ολόκληρο οικοσύστημα.
Αποκάλυψη! Τρία στα τέσσερα ντίζελ στην Ευρώπη είναι «πιθανόν» να φέρουν παράνομο λογισμικό
Νέα έρευνα αποκαλύπτει την πιθανή χρήση παράνομου λογισμικού χειραγώγησης των εκπομπών σε περισσότερα από 32.000.000 ντίζελ οχήματα προδιαγραφών Euro 6 και Euro 5 που ήδη κυκλοφορούν στους δρόμους της Ευρώπης.
Toyota: Παραγωγή υδρογόνου σε συνεργασία με την Denso
Η Toyota συνεργάζεται με την Denso με στόχο την δημιουργία ενός πρότυπου εργοστασίου μηδενικών εκπομπών άνθρακα στην Fukushima.
Βιοκαύσιμα αντί φαγητού
Η γη που χρησιμοποιείται για τα ευρωπαϊκά βιοκαύσιμα θα μπορούσε να θρέψει 120 εκατομμύρια ανθρώπους καθημερινά.
Audi MaterialLoop, ή αλλιώς, μετατρέποντας το παλιό σε νέο
Η Audi ετοιμάζει το τεχνολογικό υπόβαθρο για να ορίσει τον κύκλο ζωής σε υλικά όπως ο χάλυβας, το αλουμίνιο, το πλαστικό και το γυαλί.
Και η Mercedes στο χορό της ανακύκλωσης μπαταριών
Από τη νέα μονάδα ανακύκλωσης μπαταριών της Mercedes τα ανακτημένα υλικά από τις παλιές μπαταριές θα χρησιμοποιούνται για την κατασκευή περισσότερων από 55.000 νέων μονάδων.
Υδρογόνο εναντίον ηλεκτροκίνησης: Ποια τεχνολογία έχει το πάνω χέρι;
Στο ράλλυ των μηδενικών ρύπων ποιος επικρατεί τελικά, το υδρογόνο ή η ηλεκτροκίνηση;