Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i20 1.0Τ 100 PS 6ΜΤ
Αέρας ανανέωσης για το Hyundai i20, με επιλεκτικές και στοχευμένες επεμβάσεις που έρχονται να δώσουν νέα ώθηση στο σούπερ μίνι μοντέλο των Κορεατών με την πλούσια γκάμα εκδόσεων.
Δοκιμάζουμε το νέο Toyota Prius
Ξεχάστε όσα ξέρατε μέχρι σήμερα για το Prius. H «λογική» της κατανάλωσης παραμένει, αλλά τώρα περισσότερο «συναίσθημα» πηγάζει από έναν δυναμικότερο χαρακτήρα.
Νέο Volvo C40 Recharge με 408 ίππους και αυτονομία έως 580 χλμ.
Στη ανανεωμένη εκδοχή του το C40 Recharge άλλαξε αρκετά, έχοντας σε πρώτο πλάνο το σύστημα κίνησης και την αποδοτικότητά του, με εντυπωσιακή ισχύ που φτάνει τους 408 ίππους και αυτονομία που στην ανώτερη τιμή της αγγίζει τα 580 χιλιόμετρα.
Αποκάλυψη για το νέο Dacia Duster
Το νέο κεφάλαιο στην καριέρα του επιτυχημένου SUV μοντέλου της Dacia, που πλέον τείνει να εξελιχθεί σε πρότυπο απόδοσης και αξιοπιστίας για την κατηγορία του, ξεκίνησε να γράφεται.
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
Ικανοποιεί αυτό το Mazda 3, για διάφορους λόγους. Στα πλήκτρα ο Σ.Χ., για ένα Mazda που δεν είναι RX, ούτε Miata, ούτε όμως και GT-R…
Renault Clio 1.0 TCe LPG: 1.000 χιλιόμετρα χωρίς πρατήριο
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο σουπερμίνι Renault Clio στην ελκυστική έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου), η οποία υπόσχεται συνολική αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χιλιομέτρων.
Συγκρίνουμε το Opel Astra 1.2T AT8 των 130 ίππων, με το VW Golf 1.5 DSG των 130 ίππων.
Opel Astra και VW Golf στις αυτόματες εκδόσεις βενζίνης των 130 ίππων γράφουν ακόμα ένα κεφάλαιο στη διαχρονική τους κόντρα.
Η ώρα του «Μηδέν»!
Στις ιδιαίτερα απρόβλεπτες ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με το εξελιγμένο Toyota GR Yaris, και ο «Στρατισίνο» έχει το «ρεπορτάζ».
Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2T 100 PS AT8
Στην πιο φρέσκια εκδοχή του, το Opel Corsa προσφέρει αναβαθμισμένη αισθητική, περισσότερη τεχνολογία και όπως πάντα γερμανική ποιότητα.
Microlino: Δοκιμάζουμε το Microlino 2.0 M-ERO 10,5 kWh
Με το Microlino στον φυσικό του χώρο, το κέντρο της Αθήνας, και μάλιστα βράδυ, για να ταιριάζει ακόμα πιο πολύ με το κόκκινο χρώμα και το ταμπεραμέντο του. «Δεν είναι αυτοκίνητο», αλλά ένα σύγχρονο bubble car μικροκινητικότητας, που κατάφερε να γίνει το Νο 1 θέμα της βραδιάς, σε σημείο που δεν έχουμε ξαναζήσει με κάποιο άλλο τετράτροχο.