top icon

Classic

Στις 15 Μαρτίου 2021 η Moto Guzzi γιόρτασε την επέτειο των εκατό χρόνων της ιστορίας της, στη διάρκεια των οποίων η ιταλική εταιρεία έφτιαξε τον δικό της θρύλο.

Αστεροειδής 5κύλινδρος κινητήρας αναρτημένος στον εμπρός τροχό που περιστρεφόταν μαζί του και εκκινούσε συνήθως με σπρώξιμο, μπροστινή κίνηση, χωρίς εμπρός φρένο, σύστημα μετάδοσης και συμπλέκτη. Κι όμως, αυτή η ανορθόδοξη μοτοσικλέτα ήταν λειτουργική, ενώ κέρδιζε και αγώνες!

Αφήνοντας στην άκρη τα ηλεκτροκίνητα ποδήλατα της εποχής μας, δίνουμε το λόγο στο ταπεινό μοτεράκι εσωτερικής καύσης από τη δεκαετία του '40, που με την επιτυχία του έστρεψε το κατασκευαστικό ενδιαφέρον της Ducati στις μοτοσικλέτες.

Στιγμές από την αξέχαστη τριήμερη εμπειρία στην πίστα των Μεγάρων, με τρεις εμβληματικούς παγκόσμιους πρωταθλητές μοτοσικλέτας, με το φακό του Θάνου Ηλιόπουλου.

Η επιτυχημένη σειρά τετράχρονων μονοκύλινδρων μοτοσικλετών, που κατασκευαζόταν στις εγκαταστάσεις της Ducati Meccanica από το 1952 έως το 1958.

Η σημαντικότερη ιαπωνική sport μοτοσικλέτα στην ιστορία, με την οποία κάθε ιδιώτης μπορούσε χωρίς καμιά περαιτέρω υποστήριξη να πάρει μέρος σε αγώνες και να φτάσει μέχρι τη νίκη.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ