X
Αγώνες/Διοργανώσεις

Historic Acropolis Rally

Σε τέτοια μεγέθη, όπως το συγκεκριμένο γεγονός, με την εμπειρία του Σωματείου-οργανωτή και την ποιότητα στελεχών και συμμετεχόντων, εκτοξεύεται ο πήχης των προσδοκιών...

Αυστηρά, λοιπόν, και κρατάμε τα θετικά. Διαγράφοντας αστοχίες και -ακόμα χειρότερα- κακές στιγμές με διαχείριση της θλίψης, από την εικόνα έξω από το ΟΑΚΑ, Κυριακή πρωί, με την ιστορία των ελληνικών αγώνων στο πεζοδρόμιο.

Το γεγονός από μόνο του, το Historic Rally Acropolis, προσκαλεί χωρίς να προκαλεί, αφού επιβάλλεται ταπεινότητα. Τηρουμένων των αναλογιών, παρά το φορτωμένο ημερολόγιο και το «έτσι ξαφνικά» σε σχέση με την ημερομηνία του αγώνα, η ανταπόκριση ήταν θετική, και στον Ιερό Βράχο βρέθηκαν 47 πληρώματα για την αφετηρία, ενώ αντίστοιχος ήταν ο αριθμός και στον τερματισμό την επόμενη ημέρα.

Photo credits: Action Studio/ Lic Dousepis

Παρόντος μάλιστα του υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, τον οποίο υποδέχθηκαν η οικοδέσποινα-Πρόεδρος του ΑΣΜΑ και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, με την πρόεδρο της ΕΠΑ να παρακολουθεί διδάσκοντας τακτ. Το στοιχείο που δε λάμπει στο χώρο, ειδικά όταν πρόκειται για χειραψίες και φωτογραφίες που συνδυάζονται με πολιτικούς και άλλους ισχυρούς.

Πρωταγωνιστές…

Με τα δικά μας κριτήρια, οι συμμετέχοντες γενικώς, και ειδικότερα επί του προκειμένου οι νικητές, και στο βαρύ, ιδιαίτερα πολύτιμο βάθρο οι νικητές Christian Crucifix-Antonio Caldeira βρέθηκαν με σωματοφύλακες-κοσμήματα. Όπως είναι οι «Warriors», και αποτελεί μια εκτός τόπου λεπτομέρεια το σε ποιο Σωματείο ανήκουν. Σημαντικό στοιχείο η ποιότητά τους.

Ο Νίκος Αρβανίτης, που έμεινε πεισματάρης μέχρι και την τελευταία δοκιμασία. Δίπλα του, ταίρι του, η κ. Ιωάννα Χαραλαμπάκη, που διατήρησε το χαμόγελό της, όπως η εμβληματική Lancia Fulvia 1.3S Coupe την αξιοπιστία της.

Μαζί τους στο βάθρο, δίπλα στην «911» των νικητών και στην HF, το κίτρινο με τις μπλε ρίγες του πολέμου Volkswagen Golf GTI-I, των Άρη Γεωργουσόπουλου-Νίκου Κοντοπού. Αυτοκίνητο «περιποιημένο» από το Car Center, στα χέρια εξαιρετικών. «Warriors»-3 στη θέση 4, με τον Τάσο Δούρο να φροντίζει να ξεπεράσει την αδυναμία του Mini στις ανηφοριές by Νικόλας Ποριώτης, και βέβαια τις «ενστάσεις» της κ. Χελιώτη, που δε διαπραγματεύεται την αξιοπρέπειά τους και την αξιοπιστία της classic έκφρασης του motorsport.

Εκδηλώσεις με άποψη, που απευθύνονται σε χορτάτους ανθρώπους με χαρακτήρα. Κοινός παρoνομαστής μια σπάνια συνέπεια και αξιών, που δε συναντάς συχνά στη σύγχρονη μορφή αγώνων.

Στην πρώτη εξάδα ο Πέτρος Βασιλόπουλος μοιράστηκε με τον 4×4 μετρ Δημήτρης Σταθάκο το προσεγμένο Ford Escort MKI.

Δικοί μας στη συνέχεια

Ο πολυνίκης, ο Sir Regularity Γιάννης Κατσαούνης, διαχρονικά εμπιστεύεται τον κ. Μαθιό Μανσόλα και ο συνδυασμός διδάσκει το «σεμνά και ταπεινά», αξιοποιώντας το κόκκινο Volkswagen Golf-Ι, έξυπνα στημένο για τη διαδικασία ακριβείας.

Αξιοπιστία, ευελιξία και -το κυριότερο- άμεση απόκριση στις εντολές συνδεδεμένες με το δέσιμο του πληρώματος, που αξιοποιεί τα «πυρηνικά όργανα Μουστάκα» εξελιγμένα για Πρωταθλητές. Σύγχρονος τρόπος που ακολουθούν όλοι παραπάνω, όπως και οι επίσης δικοί μας Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλας Παλυβός με την πράσινη 911Τ, που παραπέμπει στα παιδικά μας χρόνια.

 

Σημαδιακές συμμετοχές για διαφορετικούς λόγους οι all-time classic Κώστας Μητρόπουλος, Λυμπέρης Παπάζογλου, αδελφοί Κουνέλη, κοσμήματα με τους συνοδηγούς τους. Αν μάλιστα τρομάζεις με το Mini του Κ.Μ., χαμογελάς-ανατριχιάζεις με το Starlet, με την «914» του «Λύμπε» και της κ. Μαρίας Νικολοπούλου που και οδηγεί, θέλεις να πας βόλτα. Ο κ. Παπάζογλου, που ακόμα μία φορά επαλήθευσε τη γενναιοδωρία του προσφέροντας στην οργάνωση χωρίς αντάλλαγμα, απλώς για να στηρίξει το θεσμό και το Σωματείο του, με αποδεδειγμένο σεβασμό.

Είναι και τρέλα η αγάπη για το Ιστορικό και, αν δεν απολαύσαμε αυτήν τη φορά στη μάχη των βαθμών τους Γεωργακόπουλο, Κουρούμπα και Μητσιά, είναι σαφές ότι η παθιασμένη τους σοβαρότητα εκφράζεται με συνέπεια από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή. Είναι αυτή η νέα γενιά με εμπειρία πλέον που προσφέρεται και ως παράδειγμα προς μίμηση.

Σε κάθε περίπτωση, αξιοπρόσεκτες ως συνέπεια ήθους και κύρους είναι οι συμμετοχές των Παλαβίδη της ΦΙΛΠΑ και Μουζούκη του ΣΙΣΑ. Ο Μιχάλης, μάλιστα, ένας professor της υψηλής μ.ω.τ. στο παιχνίδι με τα 50 χλμ./ώρα, έχοντας δίπλα του τον Ηλία Μανιάτη στην 318i, στήριξε ουσιαστικά την εκδήλωση. Υπολογίστε περίπου στις 20 τις συμμετοχές του ΣΙΣΑ, που διατυπώνει με στυλ την έννοια του ανταγωνισμού.

Σε σχέση με τους ώριμους, θα θέλαμε να βρεθούμε στην Corolla του Βαζάκα, που μας δίδαξε αντιμετώπιση, ενώ δε θα πούμε όχι στην πρόσκληση του Κώστα Λυμπερόπουλου για μια αρχοντική περιήγηση με την μπλε υπουργική 250 S. Η συγκεκριμένη και σε 4Τ-Ιουλίου, με τον Κώστα να εξελίσσεται σε συνεργάτη μας, έστω ευκαιριακά. Όπως άλλωστε είναι για πάντα, όπου και αν εργάζεται, ο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης, που κάθισε δίπλα στον ιπτάμενο Γιάννη Τσιγκρή στο κίτρινο GoCar-Renault 4L. Για όσους γνωρίζουν, ένα ατελείωτο παιχνίδι αναμνήσεων που συναρπάζει πολλές γενιές.

Επίλογος με Μουστάκα

Δίδαξε εφ’ όλης της ύλης ο Regularity master, έχοντας την ευθύνη έκδοσης αποτελεσμάτων με τη χρήση δορυφόρου. Διαδικασία που σφραγίζει την εγκυρότητα και επιτρέπει στον παρατηρητή FIA Γιώργη Παυλόπουλο να αλλάξει ταχύτητα στην εκδήλωση. Ό,τι θα την καθιερώσει σε διεθνές επίπεδο. Στο φυσικό χώρο του Historic Acropolis Rally, που πρέπει να συνδυαστεί με τη Sporting έκφραση, ώστε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα. Με δεδομένο ότι οι αστοχίες μόνο καλό κάνουν όταν συνδέονται με αντίδραση για ένα καλύτερο αύριο._ Σ. Χ.

Y.Γ. Πλήρη αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο http://web.anube.es/rallies/classic/index/2852?token=

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!