X
Αγώνες

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας: Η ημέρα του Πρωταθλητή, η ώρα των διαδόχων…

Ο Στρατισίνο με Ελ-Εμ και Βαζάκα πήγαν Kλειδί-Θήβα, στο «Ράλλυ Στερεάς» με οικοδεσπότη την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α). Φωτογράφοι μας, οι Ηλίας Παππάς και Θάνος Ηλιόπουλος, στο σχόλιο, ο ΣΧ

Για τους Γιάννη Παπαδημητρίου-Νικόλα Πετρόπουλο δεν περιγράφω άλλο. Επιστροφή στο μπάκετ και νίκη για τον Sir John ΙΙ και τον World δίπλα του στο RS 200-Fabia της Delta Rally. Με τον τρόπο τους, απλά και γρήγορα και εδώ το πάθος συνδυάζεται υποδειγματικά με την τέχνη και τα ελεγχόμενα συναισθήματα που προκύπτουν μέσα από την εμπειρία τους.

Μοναδική και σε διάφορα επίπεδα υψηλής σημασίας. Η επίδοση τους σήμερα σε Kλειδί και Θήβα Χ2 δεν μετριάζεται από το λάστιχο των Τσουλόφτα-Ηλία, σε πτήση διαρκείας στα Ελληνικά χώματα που τα τιμούν με συνέπεια.  Λάστιχο με κόστος σε χρόνο, που όμως έδωσε στους πρωταθλητές την ευκαιρία να επιβεβαιώσουν στη συνέχεια και την ποιότητα τους, εκτός απο την αναγνωρισμένη τους ταχύτητα, σε επίπεδα WRC2.

Λάστιχο και για τους Κεχαγιά-Κουζιώνη στo Kλειδί 2, που έχασαν τη δεύτερη θέση. Για αυτόν τον οδηγό-Πρωταθλητή που σεβόμαστε θα σημειώνουμε ότι τα καλύτερα έρχονται ακολουθώντας με συνέπεια το πλάνο του…

Το ίδιο ισχύει και για τους Πάνο Λ. Κύρκο-Γιώργη Πολυζώη που διδάσκουν τετρακίνηση με τον σύγχρονο τρόπο, οπότε αξιοποιείς το EVO και δεν το επιβραδύνεις με περιττή δράση και αυτός ο συνδυασμός είναι ο μόνος και με ουσιαστική προοπτική.

Η ώρα των Junior

Οι συγγενείς πρώτου βαθμού που φορτίζουν τα συναισθήματα, ακολουθώντας και τη δική μας μικρή διαδρομή. Στο μπάκετ σήμερα, τα παλικάρια του Jigger, του Ανδρέα Τσουλόφτα, του Σταμάτη Αθανάσουλα, του Λέoντα Μελά, του Παπαδημητρίου Senior,  του Λεωνίδα Κύρκου, του Βασίλη Χαλκιά. Στον αγώνα που ο κ. Γιώργος Παραδείσης οδήγησε πάλι το Εscort γκρουπ IV του Παναγιώτη του, ενώ ο Ανδρέας Κοφινάς κοσμεί το μπάκετ του συνοδηγού δίπλα στον μπαμπά του Κώστα, που του ταιριάζει και το χώμα. Όμορφη παρουσία και το ζεύγος Αντωνόπουλου.

HistoricRally

Το περιβραχιόνιο, στον Αλέξανδρο Χαλιβελάκη. Ο Junior του Καψάσκη κέρδισε την κατηγορία, αξιοποιώντας την ταχύτητά του και την εμπειρία του Θάνου Παπαγεωργίου δίπλα του στο ποιοτικό Εscort με πινελιές και από τον μπαμπά του. Στο βάθρο με Ιστορία, δίπλα τους οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Θανάσης Σαμαράς με την 037 που θα ήθελαν ακόμα ένα πέρασμα από τις Ε.Δ όπως για τα σύγχρονα.

Αντίστοιχα, οι εξαιρετικοί Δημήτρης Μελάς-Στάθης Βαρδαξής με την ex-Μανδρούκας RSR θα ήθελαν τη Θήβα εκατό μέτρα μικρότερη ώστε να μην εγκαταλείψουν, όντας στην 3η θέση με το χρόνο τους στον επίλογο. Απλά επέλεξαν να παραδώσουν καρνέ στο STOP και να μη ρισκάρουν τη λειτουργία του εξακύλινδρου επίπεδου που έχασε τα λάδια του.

Η διαδρομή

Με τo Kλειδί να θυμίζει και να δείχνει πως ήταν οι χωμάτινες Ε.Δ ακόμα και στο πρόσφατο παρελθόν και με τη γλιστερή Θήβα να δείχνει τα δόντια της. Ευτυχώς έμεινε στεγνή και δεν έδειξε και τον ουρανίσκο της, με τις υλικές ζημιές των προδομένων να έχουν κόστος και στην ψυχολογία τους.

Άνθρωποι του αγώνα με Ιστορικά οι Κώστας Παπαδημητριου-Μανώλης Σιγάλας με το υπερτροφοδοτούμενο Starlet που προδίδει και την ικανότητα τους στο στήσιμο της μηχανής. Απολαυστικοί στην κατηφόρα, όπως μόνο ο Δημήτρης Αμαξόπουλος, ένα χρόνο μετά το ΙΡΑ του 2023, μισό χρόνο πριν το φετινό, διεθνές πλέον χάρη στην ΟΜΑΕ. Αγώνας όπου θα χειροκροτήσουμε ξανά Starlet αν έχουν το ρυθμό της Δαφνούλας οι Νομικός-Μουζάκης που ατύχησαν, σε αντίθεση με τους Θάνο Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα που ολοκλήρωσαν. Όντας κάθε μέτρο και καλύτεροι, όπως και οι ex-regularity Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάτος με το Εσκορτ. Ο γιατρός πλέον οδηγεί! Στο ΙΡΑ όπου οι Σκαλτσάς, Ζήβας, Πιερουτσάκος και GEO θα αναβαθμίσουν την ελληνική παρουσία.

Generation next

Περί R και στους νικητές αναφερθήκαμε. Τον JJ, τον Jigger Junior καλώς όρισε ο χώρος και ο ίδιος ανταπέδωσε περνώντας τάπα τα χασίματα όπως ο μπαμπάς του, ακούγοντας και οι δυό τους το θηρίο. Τον Κωστή Στεφανή, επί του προκειμένου δίπλα του στο Valvoline Fabia R5 της EMC. Ότι χαϊδεύει συχνά και χρήσιμα το φρένο με το αριστερό του πόδι, επιβεβαιώνει την παρέμβαση του πολυβραβευμένου επτάκις Πρωταθλητή μπαμπά του. Γεγονός από τον επόμενο αγώνα θα είναι απλά ο Junior. Ότι ταιριάζει σε έναν 19χρονο με καλά δουλεμένα το μυαλό και την ψυχή, με “επιδόσεις” και στο Kartodromio. Η μάχη εδώ στα σύγχρονα αφορά τα Rally4 με τους άτυχους Πανίκο Πολυκάρπου-Γιώργο Βότση να οδηγούν με ουσία το 208Rally4 και να τοποθετούν ψηλά τον πήχη τόσο το Σάββατο στην έξυπνη SS στη Θήβα, όσο και στην πρώτη Δαφνούλα. Η σκυτάλη στους Χατζημάρκο και Λευκαδίτη, σε ένα δυνατό ενιαίο με Peugeot για αρσενικούς, με τον Πασχάλη να υπερέχει και τον Σάββα να πιέζει πριν εγκαταλείψει στη Θήβα 2, τελευταία ε.δ του αγώνα. Δίπλα τους, οι Μάριος Τσαούσογλου και ο Βαγγέλης Άκρατος αντίστοιχα.

Στην ομάδα Ε, ουσία και ακούσματα από τους Αντώνη Δημόπουλο-Ευθύμη Σκαλτσά με το γκρι Starlet που θέλεις να το κλέψεις, ενώ τα ωραία, τα αρχοντικά πατήματα με την Κορόλα ΑΕ 111 σε στιλ Ζήβα, τα απολαύσαμε απο τους Κώστα Μυλωνά-Νικόλα Παραπέρα.

Εγγύηση…

Η ασφάλεια του αγώνα έχει διαστάσεις που ξεπερνούν αθλητές και θεατές. Οι σοφές επιλογές του οργανωτή, με Τάσο Αθανασίου και Νικόλα Καραλή στο αρχηγείο και πλοηγούς τους Σκαλτσά-Bρυώνη και Ζηβα-Καραστεφάνου, σφραγίζει συμβόλαιο με την ασφάλεια και το κύρος των Ελληνικών Αγώνων. Σε συνδυασμό με εξαιρετικούς κριτές και ενδιάμεσους που έλαμψαν και δεν χάθηκαν στη σκόνη και στη ζέστη.

Συνάντηση κορυφής…

Στη Λαμία μεθαύριο από την ΑΛΑΛ, το αγαπημένο μας Ράλλυ Φθιώτιδος σε επίπεδα ERC με αγώνες “ένα συν ένα”. Με άσφαλτο του ονείρου το Σάββατο και χωμάτινο αγώνα για ικανούς την Κυριακή. Ανανεώνουμε λοιπόν για τις 1 και 2 Ιουλίου στην Τέλεια Διαδρομή._ ΣΧ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!