X
Αγώνες

F1: Βαλένθια: Και πάλι ταχύτερος ο Massa

O Felipe Massa με τη Ferrari F10 διατηρήθηκε στην κορυφή των χρόνων και τη δεύτερη ημέρα δοκιμών στη Βαλένθια, κατεβάζοντας το χθεσινό του χρόνο 85 εκατοστά του δευτερολέπτου.

O Felipe Massa με τη Ferrari F10 διατηρήθηκε στην κορυφή των χρόνων και τη δεύτερη ημέρα δοκιμών στην πίστα Ricardo Tormo στη Βαλένθια της Ισπανίας, κατεβάζοντας το χθεσινό του χρόνο 85 εκατοστά του δευτερολέπτου, για να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:11.722. Ο Βραζιλιάνος ήταν πάνω από τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από οποιονδήποτε άλλο οδηγό στην πίστα και κάλυψε και πάλι τους περισσότερους γύρους (124) από όλους τους συναδέλφους του. Ο Massa σημείωσε την ταχύτερη σημερινή επίδοση στην πρώτη ώρα της διαδικασίας, στον πρώτο γύρο ενός stint αποτελούμενου από 11 και κανείς δεν κατάφερε να την καταρρίψει μέχρι το τέλος της ημέρας. Ο Βραζιλιάνος, δοκίμαζε και έναν καινούργιο τύπο κράνους της Schubert (το οποίο δεν είχε βαφτεί ακόμα) δεν έκανε stint μεγαλύτερο από 18 γύρους σήμερα. Η Ferrari συνέχισε την εργασία επάνω στο βασικό στήσιμο του μονοθεσίου της και την ανάλυση της συμπεριφοράς των καινούργιων ελαστικών της Bridgestone. Ο Fernando Alonso, που αφίχθη στην πίστα σήμερα, θα οδηγήσει την F10 αύριο.
Το δεύτερο χρόνο σημείωσε και πάλι μια Sauber, αυτή τη φορά στα χέρια του Kamui Kobayashi, ο οποίος επίσης σημείωσε την ταχύτερη επίδοσή του στην πρώτη ώρα της διαδικασίας, στον 4ο γύρο ενός stint 8 περασμάτων. Η ομάδα πειραματίστηκε με διαφορετικά φορτία καυσίμου και εργάστηκε επάνω στο βασικό στήσιμο της C29. O Pedro de la Rosa θα επιστρέψει στο τιμόνι της Sauber αύριο.
Ο Lewis Hamilton κατετάγη τρίτος στον πίνακα των χρόνων, στην πρώτη του επαφή με τη McLaren MP4-25, σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοσή του στο 4ο πέρασμα ενός stint 20 γύρων. O Βρετανός δήλωσε ότι η διαφορά ήταν μέρα με νύχτα σε σύγκριση με το πρώτο τεστ του περυσινού μονοθεσίου και έχει πλέον ένα θετικό προαίσθημα για την επερχόμενη σεζόν. Ο 25χρονος δήλωσε ότι έχουν επιλυθεί όλα τα περυσινά προβλήματα, αν και υπάρχουν, όπως είναι φυσικό, τομείς στους οποίους η MP4-25 μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω. H oμάδα είχε βάψει με πράσινη μπογιά μερικά μέρη του μονοθεσίου για να κατανοήσει καλύτερα τη ροή αέρα επάνω στο αμάξωμα της MP4-25. Ο Hamilton δεν είδε σημαντικές διαφορές με το αυξημένο φορτίο καυσίμου ή τα καινούργια ελαστικά. Αύριο, ο Jenson Button θα οδηγήσει τη McLaren για πρώτη φορά.
Ο Robert Kubica κατετάγη 4ος σήμερα, και η Renault επέλυσε μερικά από τα προβλήματα υποστροφής που αντιμετώπισε εχθές, κάνοντας πολύ πιο χαρούμενο τον οδηγό της, ο οποίος αισθάνεται πιο άνετα πλέον στην R30. Ο Πολωνός σημείωσε την καλύτερη επίδοσή του στο δεύτερο πέρασμα ενός stint 3 γύρων στο τελευταίο μισάωρο, αλλά διέθετε -κατά τα φαινόμενα- βαρύ φορτίο καυσίμου για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας (πραγματοποιώντας και ένα stint 38 γύρων), ίσως για να προσαρμοστεί σε αυτή την καινούργια παράμετρο. Ο Kubica προκάλεσε τη μοναδική δαικοπή της ημέρας, όταν αναγκάστηκε να σταματήσει στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού μόλις πέντε λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Σήμερα πραγματοποιήθηκαν κάποιες αλλαγές στο στήσιμο, για να διαπιστωθεί η αντίδραση της R30 σε αυτές. Aύριο θα κάνει το ντεμπούτο του πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου Formula 1 ο 25χρονος Ρώσος Vitaly Petrov.
Tην πέμπτη επίδοση σημείωσε ο Nico Rosberg με τη Mercedes, στο 5ο πέρασμα ενός stint 6 γύρων, αν και πραγματοποίησε πολλά stint πολλών γύρων, με αρκετά καύσιμα στο ρεζερβουάρ. Ο Γερμανός δήλωσε ευχαριστημένος με την πρώτη πλήρη ημέρα δοκιμών που διεξήγαγε για τη Mercedes. Προσέθεσε ότι η MGP W01 διατήρησε το ίδιο ζύγισμα ακόμα και με βαρύ φορτίο καυσίμου -δήλωσε ότι κάποια στιγμή είχε 150 κιλά βενζίνης στο ρεζερβουάρ του-, όντας απλά πιο αργή. Αντιμετώπισε και πάλι δυσκολίες με τη θέση οδήγησης, καθώς βυθίστηκε κατά 1,5 εκατοστό στο cockpit κατά τη διάρκεια της ημέρας, γεγονός που περιόρισε την ορατότητά του στο τέλος της, αν και αυτό είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί μέχρι το επόμενο τεστ. Ο Rosberg χρησιμοποίησε αμφότερες τις διαθέσιμες γόμες της Bridgestone σήμερα και αντιμετώπισε μερικά προβλήματα με την πολύ μαλακή, όταν οι θερμοκρασίες έπεσαν στο τέλος της ημέρας και το συγκεκριμένο ελαστικό δε λειτουργούσε καθόλου. Αύριο θα αναλάβει ο Michael Schumacher.
O Rubens Barrichello σημείωσε με τη Williams τον 6ο χρόνο της ημέρας, στο μέσο ενός μεγάλου stint. H κόρη του Frank Williams, Claire, υπεύθυνη Τύπου της ομάδας, έγραψε στην προσωπική της σελίδα Twitter ότι ο Βραζιλιάνος διεξήγαγε ολόκληρη την ημέρα με βαρύ φορτίο καυσίμου, για αυτό και δεν έκανε εντυπωσιακούς χρόνους. Η ομάδα ανακαλύπτει ακόμα και την αξιοπιστία του κινητήρα της Cosworth, ο οποίος πραγματοποιεί στη Βαλένθια το πρώτο τεστ του έπειτα από 3 χρόνια. Αύριο, ο Nico Hulkenberg θα οδηγήσει την FW32.
H Toro Rosso φαίνεται ότι επίλυσε τα προβλήματα που αντιμετώπισε με το κιβώτιο της STR5 εχθές, καθώς ο Sebastien Buemi συμπλήρωσε 107 γύρους, αν και σημείωσε την τελευταία επίδοση της ημέρας (προς το τέλος της διαδικασίας), όντας μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Barrichello και 2,1 από τον Massa. O Ελβετός δήλωσε ότι προέκυψαν μερικά μικρά προβλήματα το οποία ωστόσο μπορούν να επιλυθούν Aύριο, ο jaime Alguersuari θα πραγματοποιήσει την πρώτη ημέρα δοκιμών της καριέρας του στη Formula 1.
Φ.Λ.
fab@4troxoi.gr
Xειμερινές δοκιμές εξέλιξης: Bαλένθια, 2/2/2010
A/A
Oδηγός
Ομάδα-Κινητήρας
Μοντέλο
Χρόνος
Διαφ.
Μ.Ω.Τ.
Γύροι
1
Felipe Massa
Ferrari
F10
1:11.722
201.026
124
2
Kamui Kobayashi
BMW Sauber-Ferrari
C29
1:12.056
0.334
200.094
96
3
Lewis Hamilton
McLaren-Mercedes
MP4-25
1:12.256
0.534
199.541
108
4
Robert Kubica
Renault
R30
1:12.426
0.704
199.072
119
5
Nico Rosberg
Mercedes
MGP W01
1:12.899
1.177
197.780
119
6
Rubens Barrichello
Williams-Cosworth
FW32
1:13.377
1.655
196.492
102
7
Sebastien Buemi
Toro Rosso-Ferrari
STR5
1:13.823
2.101
195.305
107
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!