X
Αγώνες

GP Αυστρίας-FP1: O Rosberg επικεφαλής

O Nico Rosberg σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστρίας, όπου ο Sebastian Vettel αντιμετώπισε προβλήματα με τη Ferrari του. 

O Lewis Hamilton βρέθηκε στη 2η θέση, 0,3 δλ. πίσω από τον team mate του στη Mercedes. Προβλήματα με τη μετάδοση της Ferrari (σπασμένο ημιαξόνιο) ανάγκασαν τον Sebastian Vettel να παρκάρει την SF15-T στην σε χώρο διαφυγής της πίστας ενώ είχε συμπληρώσει μονάχα 4 γύρους στα πρώτα 25 λεπτά της διαδικασίας. Παρηγοριά για την ιταλική ομάδα αποτέλεσε, η ταχύτερη επίδοση του Kimi Raikkonen, που εξασφάλισε την 3η θέση, 0,8 δλ. πίσω από τον Rosberg. O άλλος Φινλανδός του grid, Valtteri Bottas, σημείωσε με την Williams την 4η ταχύτερη επίδοση της διαδικασίας. O Βραζιλιάνος Felipe Nasr έφερε τη Sauber στην 5η θέση της κατάταξης και πίσω του βρέθηκαν οι δυο οδηγοί της Red Bull. Ο Daniel Ricciardo χρησιμοποιεί ήδη τον 5ο κινητήρα εσωτερικής καύσης της Renault για φέτος και θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης. Η ομάδα δε χρησιμοποιεί τα μπουλόνια που εξάγουν αέρα, για δεύτερο συνεχόμενο GP.

Ο Vettel πάρκαρε τη Ferrari του σε διάδρομο διαφυγής της πίστας στο 25ο λεπτό του FP1.

O Max Verstappen κατετάγη 8ος, παρά το γεγονός ότι έκανε παράπονα στον ασύρματο για τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του, λέγοντας ότι δε μπορεί να το οδηγήσει επειδή παρουσιάζει υπερβολική υπερστροφή. Τον 9ο χρόνο σημείωσε ο Felipe Massa, ο οποίος είχε να αντιμετωπίσει ένα περίεργο συμβάν στα pits. O Βραζιλιάνος αναγκάστηκε να μπλοκάρει τα φρένα του για να μην χτυπήσει τον διευθυντή της Ferrari, Maurizio Arrivabene, ο οποίος πήγε να διασχίσει το pit lane χωρίς να κοιτάξει αν έρχεται κάποιος… H Williams διαθέτει πολυάριθμες αναβαθμίσεις τις οποίες δοκίμαζε ο Massa, ενώ ο Bottas χρησιμοποιούσε το παλιό αρεοδυναμικό για άμεση σύγκριση. Η ομάδα έχει τροποποιήσει την πίσω αεροτομή, το διαχύτη και τα barge boards της FW37. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε o Sergio Perez, με την Force India, η οποία χρησιμοποιεί πλέον την τελευταία έκδοση του κινητήρα της Mercedes.

Ο Arrivabene στο διάβα του Massa…

Η πίστα παρείχε ελάχιστη πρόσφυση όπως έδειξαν οι πολυάριθμες έξοδοι που είδαμε από τους περισσότερους οδηγούς, που αντιμετώπισαν δυσκολίες να φέρουν τα ελαστικά στην κατάλληλη θερμοκρασία λειτουργίας. Η θερμοκρασία του ασφαλτοτάπητα κυμάνθηκε στους 25ο Κελσίου.

To καινούργιο ρύγχος της McLaren.

O Fernando Alonso χρησιμοποιεί τον 5ο κινητήρα εσωτερικής καύσης, τούρμπο και MGU-H και διαθέτει καινούργια MGU-K (3η), μαζεύοντας συνολικά ποινή 20 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, η οποία είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μετατραπεί διέλευσης από το pit lane για τον αγώνα. Παρά τα καινούργια εξαρτήματα, ο Ισπανός αντιμετώπισε στην αρχή του FP1 ένα πρόβλημα «συστήματος» όπως το αποκάλεσε ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Eric Boullier. Εντέλει, η ομάδα κατάφερε να βγάλει τον Alonso και πάλι στην πίστα για τα τελευταία 15 λεπτά της διαδικασίας. Προβλήματα με το κιβώτιο (που επέλεγε νεκρά σε μερικές αλλαγές σχέσεων) αντιμετώπισε ο Jenson Button. Η McLaren διαθέτει καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο για αυτό τον αγώνα (το οποίο είναι διαθέσιμο μονάχα στο μονοθέσιο του Alonso), με νέο, πιο κοντό ρύγχος, το οποίο όμως δε χρησιμοποιήθηκε στο FP1._Φ.Λ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!