X
Αγώνες

Πρόγραμμα αγώνων 2016

Η FIA ανακοίνωσε καινούργιο πρόγραμμα αγώνων για το Πρωτάθλημα F1 του 2016, έπειτα από την έγκρισή του στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο Παρίσι.

Το καινούργιο πρόγραμμα αγώνων παρουσιάζει πολλές διαφορές σε σχέση με αυτό που είχε προταθεί στα μέσα Ιουλίου. Η σεζόν θα ξεκινήσει 20 Μαρτίου αντί για 3 Απριλίου, ενώ υφίσταται και διάλειμμα τεσσάρων εβδομάδων τον Αύγουστο, που δεν υπήρχε στο προηγούμενο πρόγραμμα. Το GP Ευρώπης που θα διεξαχθεί στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, συμπίπτει με την ημερομηνία διεξαγωγής των 24 Ωρών του Mans, συνεπώς, ο φετινός νικητής του αγώνα Nico Hulkenberg δε θα έχει τη δυνατότητα να αγωνιστεί ξανά του χρόνου… Μάλιστα, το σαββατοκύριακο πριν το GP του Αζερμπαϊτζάν, οι ομάδες θα βρίσκονται στον Καναδά! Επίσης, το GP Αυστρίας συμπίπτει με το φινάλε της σεζόν της Formula E στο Battersea Park του Λονδίνου. Παρά το γεγονός ότι η Μαλαισία δεν ήθελε να βρίσκεται το GP κοντά στην ημερομηνία διεξαγωγής αυτού στους δρόμους της Σιγκαπούρης, οι δύο αγώνες είναι διαδοχικοί με μονάχα ένα κενό σαββατοκύριακο μεταξύ τους.

Πρόγραμμα αγώνων Πρωταθλήματος F1 2016

20 Μαρτίου

GP Αυστραλίας

3 Απριλίου

GP Μπαχρέιν

17 Απριλίου

GP Κίνας

1 Μαΐου

GP Ρωσίας

15 Μαΐου

GP Ισπανίας

29 Μαΐου

GP Μονακό

12 Ιουνίου

GP Καναδά

19 Ιουνίου

GP Ευρώπης (Αζερμπαϊτζαν)

3 Ιουλίου

GP Αυστρίας

10 Ιουλίου

GP Μ. Βρετανίας

24 Ιουλίου

GP Ουγγαρίας

31 Ιουλίου

GP Γερμανίας

28 Αυγούστου

GP Βελγίου

4 Σεπτεμβρίου

GP Ιταλίας

18 Σεπτεμβρίου

GP Σιγκαπούρης

2 Οκτωβρίου

GP Μαλαισίας

9 Οκτωβρίου

GP Ιαπωνίας

23 Οκτωβρίου

GP ΗΠΑ

6 Νοεμβρίου

GP Μεξικού

13 Νοεμβρίου

GP Βραζιλίας

27 Νοεμβρίου

GP Άμπου Ντάμπι

Περαιτέρω αλλαγές κανονισμών

Πέραν του καινούριου προγράμματος αγώνων, η FIA ανακοίνωσε και μερικές αλλαγές στους κανονισμούς.

Το 2016, τα μονοθέσια θα έχουν ξεχωριστή απόληξη εξάτμισης για το wastegate, με σκοπό να αυξηθεί η ένταση του ήχου που παράγουν, χωρίς να επηρεαστεί η απόδοσή ή η εκπομπή ρύπων.

Πιο αυστηροί θα γίνουν οι περιορισμοί στην παράβαση των ορίων πίστας, αν και οι ποινές θα αποδίδονται ακόμη με γνώμονα αν ο οδηγός κέρδισε πλεονέκτημα. Επίσης, οποιοσδήποτε οδηγός προκαλέσει ακύρωση της εκκίνησης θα είναι αναγκασμένος να εκκινήσει από το pit lane, ακόμα και αν καταφέρει να ξεκινήσει το δεύτερο αναγνωριστικό γύρο. Το ίδιο θα συμβαίνει και σε περίπτωση επανεκκίνησης του αγώνα έπειτα από διακοπή του.

Αλλαγές θα παρουσιαστούν και όσον αφορά τις ποινές περί αντικατάστασης κιβωτίου ή κινητήρα. Οι ποινές πριν τις κατατακτήριες δοκιμές θα αποδίδονται με βάση τα χιλιόμετρα που έχει καλύψει η μονάδα η οποία χρήζει αντικατάστασης. Για τις ποινές μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, ευνοϊκότερη ποινή θα έχει ο οδηγός του οποίου η ομάδα ενημέρωσε πρώτη τον τεχνικό έφορο για την αντικατάσταση.

Εκδόθηκαν επίσης διάφορες αποσαφηνίσεις όσον αφορά τους περιορισμούς στις αεροδυναμικές προσομοιώσεις σε αεροδυναμική σήραγγα και CFD.

Από το 2017, θα απαγορεύεται οι τηλεοπτικές κάμερες του ρύγχους να είναι τοποθετημένες σε υποστηρίγματα._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!