X
Αγώνες

Historic Rally of Greece: Ζωντανή ιστορία!

Η πρώτη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για το 2016 ολοκληρώθηκε με τον Ιταλό “Pedro” να εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της Lancia Delta Integrale 16V και να τίθεται άμεσα επικεφαλής.

Ακόμα δεν έχει κάτσει η σκόνη από το Ράλλυ Ακρόπολις και τα ελληνικά βουνά γέμισαν από το χώμα αγωνιστικών κατασκευών με περγαμηνές και ιστορία. Το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, ή πιο απλά Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις όπως το γνωρίζαμε μέχρι πρότινος, ξεκίνησε σήμερα από το Ζάππειο, με το πρώτο σκέλος να ολοκληρώνεται μετά από πέντε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας που προσμετράει τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, όσο και στο αντίστοιχο εθνικό μας Πρωτάθλημα, θα διαρκέσει συνολικά τρεις ημέρες, με τις επόμενες δύο να διεξάγονται στην άσφαλτο. Το πρώτο σημερινό χωμάτινο σκέλος ήταν υπόθεση του Ιταλού “Pedro” περσινού νικητή του αγώνα, ο οποίος δεν είχε κανένα πρόβλημα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές διαδρομές και να δημιουργήσει παράλληλα μία μεγάλη διαφορά από τους διώκτες του. Κάτι απόλυτα λογικό αν αναλογιστούμε τη διαφορά που υφίσταται ανάμεσα στην τετρακίνηση Lancia Delta Integrale 16V που οδηγεί, σε σχέση με τις κατασκευές του ανταγωνισμού.

Οι συμμετοχές φέτος μπορεί να μην έχουν τον αριθμό των προηγούμενων ετών, και ειδικότερα από το εξωτερικό, αλλά μία σειρά από ελληνικά πληρώματα συνδύασαν πολύ καλές επιδόσεις, με πλούσιο θέαμα στις ειδικές διαδρομές. Αυτό κατάφεραν με μεγάλη επιτυχία οι Παραδείσης-Ποιμενίδης με το Ford Escort MKI, οι οποίοι και βρίσκονται στη 2η θέση της γενικής πίσω από το ιταλικό πλήρωμα της Lancia. Τόσο οι επιδόσεις τους, όσο και ο τρόπος με τον οποίο οδήγησαν το πισωκίνητο Ford τους έκαναν να ξεχωρίσουν και να διακριθούν στο σημερινό αγώνα. Μάλιστα, ήταν και πρώτοι ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο…

Αντίστοιχα, εξαιρετική εμφάνιση, αλλά και επίδοση σημείωσαν και οι Πετρίδης-Πάλλας με την πισωκίνητη Toyota Corolla AE86, οι οποίοι μάλιστα ταλαιπωρήθηκαν και από ένα πρόβλημα στην εξάτμιση σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι χρόνοι τους ήταν ανταγωνιστικοί, ενώ πρόσφεραν πλούσιο θέαμα στις ε.δ. Στον “ευρωπαϊκό” αγώνα, φιγουράρουν στην 3η θέση της γενικής, ενώ την ίδια διατηρούν και στον αντίστοιχο ελληνικό με μικρή διαφορά.

Ο λόγος; Μα, φυσικά οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης με το Audi 80 GT που για ακόμα έναν αγώνα φρόντισαν να απογειώσουν το γερμανικό σεντάν, τερματίζοντας 2οι πίσω από τον Παραδείση. Μάλιστα, ο ταχύτατος Έλληνας οδηγός αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με μία κομμένη ντίζα γκαζιού, ενώ δεν ήταν και ικανοποιημένος με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, φρόντισε για ακόμα μία φορά να οδηγήσει το Audi στο όριο. Προβλήματα, όμως, ταλαιπώρησαν και τους Τσάδαρη-Μανδρούκα με την Porsche 911, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα με τη μίζα της Porsche από το πρωί, ενώ μία λάθος επιλογής στις ράβδος στρέψης δεν τους επέτρεψε να κινηθούν όπως επιθυμούσαν, τερματίζοντας παρόλα αυτά στην 4η θέση της ελληνικής κατάταξης. Ποιοι ακόμα κινήθηκαν γρήγορα στις χωμάτινες ειδικές; Ο Γιώργος Παραδείσης με τον Μιχάλη Φράγκου και όπλο τους ένα Ford Escort RS2000, αλλά και οι Πάλμος-Ψαράκου με το Peugeot 205 GTi, που συνδύασαν ταχύτητα με θέαμα. Ανάμεσα στα πληρώματα που πραγματοποίησαν εντυπωσιακά περάσματα, αλλά δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την προσπάθεια τους, ήταν αυτά των Καροτσιέρη-Κατάρα με το Ford Escort και των Κασσιδόπουλου-Παναρίτη με το Toyota Starlet, που εγκατέλειψαν αμφότεροι από σπασμένο άκρο. Αντίστοιχα, άτυχοι στάθηκαν οι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ με την BW 2002ti από πίσω ανάρτηση, αλλά και οι Λυκάκης-Tζιόγας από ημιαξόνιο στο For Escort RS2000.

Η αυριανή ημέρα αναμένεται πολύ δύσκολη για τα πληρώματα, αφού μπορεί να διεξάγεται σε ασφάλτινες επιφάνειες, αλλά περιλαμβάνει δέκα ειδικές διαδρομές με συνολικό μήκος 140 χιλιομέτρων, με τις δύο τελευταίες να διεξάγονται νύκτα. Μέχρι τότε, μπορείτε να απολαύσετε μερικές εικόνες και στιγμές από το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος μέσα από το φακό του Θ.Η._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!