X
WRC

Millener: Σε αντίστοιχο επίπεδο οι Fourmaux και Greensmith

Ο επικεφαλής της M-Sport Ford στο WRC, Richard Millener, αξιολόγησε τους Adrien Fourmaux και Gus Greensmith.

Καθώς το 2021 πλησιάζει προς το τέλος, ο Richard Millener προχωρά στα τελευταία στάδια της αξιολόγησής του, προτού ανακοινωθεί η σύνθεση της M-Sport Ford για το 2022.

Οι Gus Greensmith και Adrien Fourmaux, που έχουν απομείνει στη βρετανική ομάδα μετά από τη λύση της συνεργασίας με τον Teemu Suninen, ο οποίος θα βρεθεί στη Hyundai Motorsport N για το WRC 2, δίνουν τη δική τους μάχη για να εξασφαλίσουν μια θέση στο “ρόστερ” της ομάδας για την επόμενη χρονιά.

Millener: Εξετάζοντας επιλογές για το 2022

Η σύνθεση της M-Sport Ford, η οποία εξελίσσει με τη συμπαράσταση της Ford Performance το υβριδικό Puma Rally1 ενόψει 2022, δεν έχει οριστικοποιηθεί.

Με τους κορυφαίους οδηγούς να έχουν συμβόλαιο (Thierry Neuville, Ott Tanak), να αποσύρονται από πλήρες πρόγραμμα (Sebastien Ogier) ή να βρίσκονται πολύ κοντά στην ανανέωση συμβολαίων (Elfyn Evans, Kalle Rovanpera), οι επιλογές για τους Malcolm Wilson και Richard Millener, έχουν μειωθεί.

Ο Craig Breen, θεωρείται ως ο επικρατέστερος να λάβει το χρίσμα για πρώτος οδηγός, όμως μέχρι την επίσημη ανακοίνωση, τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο.

 

Από εκεί και έπειτα, οι Adrien Fourmaux και Gus Greensmith, που θα οδηγήσουν τα Ford Fiesta WRC στους 3 εναπομείναντες αγώνες (Φινλανδία, Ισπανία, Μόντσα), έχουν καλές πιθανότητες να παραμείνουν στην M-Sport και για το WRC του 2022.

Ο μεν Greensmith, συμμετέχει φέτος με πλήρες πρόγραμμα στο θεσμό και παρουσίασε ιδιαίτερη βελτίωση μετά από το Ράλλυ Κροατίας, όταν στο δεξί μπάκετ του Fiesta βρέθηκε ο πολύπειρος Chris Patterson.

Καλύτερα αποτελέσματα του 24χρονου Βρετανού, ο οποίος βρίσκεται στην 8η θέση της βαθμολογίας με 44 βαθμούς, ήταν οι τερματισμοί στην 4η θέση του Ράλλυ Σαφάρι και στην 5η των Ράλλυ Πορτογαλίας και Ακρόπολις.

 

Από την πλευρά του, ο Adrien Fourmaux έχει εντυπωσιάσει στην πρώτη του σεζόν με αυτοκίνητο WRC και θεωρείται ιδιαίτερα πιθανό, να παραμείνει στη βρετανική ομάδα, με πλήρες πρόγραμμα, το 2022.

Ο  Γάλλος, ο οποίος βρίσκεται στη 10η θέση με 36 βαθμούς, τερμάτισε 5ος στο ντεμπούτο με Ford Fiesta WRC στο Ράλλυ Κροατίας, θέση που κέρδισε ξανά στο Ράλλυ Σαφάρι, άλλαξε πρόσφατα και συνοδηγό.

Μάλιστα, στον αγώνα της Κένυα ο Fourmaux πέτυχε τον παρθενικό του ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή, που είναι και ο μοναδικός φετινός για την M-Sport.

Σε πολλούς φετινούς αγώνες, οι Greensmith και Fourmaux δίνουν μάχες μεταξύ τους, κάτι που συνέβη και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έως το τέλος της δεύτερης ημέρας, για την 5η θέση.

Όμως, ένα πρόβλημα στον κινητήρα του Fourmaux το πρωί της Κυριακής, έγειρε τη πλάστιγγα υπέρ του Greensmith, με τον Γάλλο να τερματίζει τελικά 7ος.

“Είναι καλό που τους βλέπουμε να μάχονται μεταξύ τους”, δήλωσε στο DirtFish ο Richard Millener. “Ανταλλάζουν ταχύτερους χρόνους που είναι πάντοτε καλό και μας δίνει τροφή για σκέψη για την επόμενη χρονιά, αφού οι δύο οδηγοί φαίνονται στο ίδιο επίπεδο”.

Καθώς η σύνθεση της M-Sport για το 2022 δεν έχει οριστικοποιηθεί, με τον Sebastien Loeb να έχει επίσης ακουστεί ως πιθανός οδηγός με περιορισμένο πρόγραμμα, ο Millener επιβεβαιώνει πως οι Fourmaux και Greensmith παραμένουν στο κάδρο.

“Νομίζω πως ναι. Παρακολουθώ τα social media και θέλω να πω ότι μερικές φορές είναι άδικο να δίνεται προτεραιότητα σε έναν οδηγό έναντι του άλλου, όταν αμφότεροι μάχονται την ίδια στιγμή.

“Είναι πολύ σημαντικό να ξεκαθαρίσω ότι έχουμε δύο οδηγούς στο ίδιο επίπεδο και για αυτό τους δίνουμε ίσες ευκαιρίες, να δούμε τι μπορούν να κάνουν καλύτερο για το 2022”.

Photos: M-Sport Ford

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!