X
Αγώνες

Ράλλυ Αργεντινής: Έχουμε αγώνα!

Ο Elfyn Evans διατηρήθηκε στην κορυφή της κατάταξης, αλλά οι διώκτες του μείωσαν τη διαφορά και πλέον όλα θα κριθούν αύριο σε τρεις ειδικές διαδρομές.

Ήταν δεδομένο ότι το έργο του Elfyn Evans θα ήταν δύσκολο. Μπορεί τα ελαστικά του να υπερτερούσαν έναντι του ανταγωνισμού, αλλά πλέον το πλεονέκτημα της σειράς εκκίνησης δεν θα ήταν αποκλειστικά υπέρ του. Παρόλα αυτά και τις δυσμενής για τον ίδιο προβλέψεις, ο Βρετανός οδηγός κατάφερε να διατηρήσει το Ford Fiesta WRC '17 στα χρώματα και με τα ελαστικά της Dmack με διαφορά στην κορυφή της κατάταξης. Όλα αυτά μέχρι το δεύτερο loop, όταν μετά από μία έξοδο έχασε τον πίσω προφυλακτήρα και μαζί τον διαχύτη του Fiesta. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, το αυτοκίνητο έγινε αρκετά δυσκολοδήγητο, με αποτέλεσμα στο τέλος του δεύτερου σκέλους ο Evans να παραμένει στην κορυφή, αλλά με βραχεία κεφαλή.

Ο Thierry Neuville μετά από τα προβλήματα που αντιμετώπισε χθες, κατάφερε να βρει ρυθμό και να φέρει το i20 WRC στα μέτρα του. Οι αλλαγές σε ανάρτηση και διαφορικό είχαν αποτέλεσμα και ο Βέλγος κατάφερε σε συνδυασμό με τα προβλήματα του Evans να ψαλιδίσει τη μεταξύ τους διαφορά στα 11 δλ.! Όπως, δεν είναι μόνο ο Neuville που επέστρεψε στη μάχη της κορυφής. Μαζί του και μάλιστα σε απόσταση βολής, ακολουθεί ο Ott Tanak με το Ford Fiesta της M-Sport. Ο Εσθονός αρχικά ταλαιπωρήθηκε από το στήσιμο του Fiesta, αλλά μετά από συγκεκριμένες διορθωτικές κινήσεις το βελτίωσε με αποτέλεσμα να επιστρέψει στη μάχη της κορυφής. Κερδίζοντας και αυτός με τη τη σειρά του δύο ειδικές, βρίσκεται 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville, περιμένοντας το παραμικρό λάθος των δύο προπορευόμενων συνδυασμών.

Πιο πίσω, αλλά και μακριά από τον καλό του εαυτό ακολουθεί ο Sebastien Ogier. Ο Γάλλος τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής ούτε σήμερα κατάφερε να συμπεριληφθεί ανάμεσα στους κορυφαίους συνδυασμούς, παρά το γεγονός ότι δεν είχε πλέον το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης. Προβλήματα με το στήσιμο του Fiesta, μικρή γκρίνια και γενικά ο Seb δεν θύμιζε τον οδηγό που κυριαρχούσε πέρσι. Το κακό για τον ίδιο είναι ότι τα Ford Fiesta είναι ανταγωνιστικά ?(1-3 με Evans-Tanak) αλλά ο ίδιος αδυνατεί να σημειώσει αντίστοιχες επιδόσεις. Παρόλα αυτά παραμένει στην 4η θέση μπροστά από τον Jari Matti Latvala και μάλιστα με διαφορά ασφαλείας.

Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota ήταν ικανοποιημένος από το Yaris WRC, αλλά παρόλα αυτά δεν κατάφερε να σημειώσει κάτι καλύτερο πέρα από μερικούς χρόνους στην πρώτη πεντάδα. Είναι προφανές ότι για τον ίδιο αυτό που έχει σημασία είναι ο βαθμοί. Κάτι ανάλογο θα ήθελε και ο ομόσταυλος του Juho Hanninen, αλλά όπως και χθες έτσι και σήμερα ο κινητήρας του Yaris WRC παρουσίασε πρόβλημα. Παρόλα αυτά, κατάφερε να ολοκληρώσει στην 8η θέση της γενικής πίσω από τον Hayden Paddon με το Hyundai i20 WRC. Ο Νεοζηλανδός οδηγός μαζί με το χρόνο που έχασε την πρώτη ημέρα έχασε και το κίνητρο του, με αποτέλεσμα σήμερα να κινηθεί σε ρηχά νερά. Μία σπασμένη αντιστρεπτική του κόστισε χρόνο, αλλά ακόμα και έτσι δεν θύμισε σε τίποτα τον οδηγό που κέρδισε τον αγώνα.

Στο στρατόπεδο της Citroen η απογοήτευση ήταν διάχυτη για ακόμα μία μέρα. Όπως εχθές, έτσι και σήμερα αμφότερα τα C3 WRC εγκατέλειψαν. Αρχικά, ο Craig Breen τέθηκε εκτός μετά από ένα πρόβλημα σε σωληνάκι λαδιού, ενώ ο Kris Meeke λίγο αργότερα κατάφερε να τουμπάρει για ακόμα μία φορά(!) και να τεθεί εκτός. Σίγουρα, ο Yves Matton δεν μπορεί να είναι καθόλου ικανοποιημένος από τον Βρετανό οδηγό για την παρουσία του στην Αργεντινή. Ανάμεσα στους άτυχους της ημέρας, συμπεριλαμβάνεται ο Mads Ostberg που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από πρόβλημα στην ανάρτηση, και ενώ νωρίτερα είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα με το υδραυλικό σύστημα το Fiesta του.

Με 11 δευτερόλεπτα να χωρίζουν τους δύο πρώτους και τον Ott Tanak σε απόσταση βολής είναι σίγουρο ότι κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλής προβλέψεις. Τρεις ειδικές διαδρομές σχεδόν 54 αγωνιστικών χιλιομέτρων μπορούν να αλλάξουν άρδην την εικόνα του αγώνα. Η λογική λέει ότι ο Neuville θα πιέσει και ο Evans δεν θα αντέξει. Όμως, ο Βρετανός στο τέλος της ημέρας “πέταξε το γάντι” στον Βέλγο οδηγό της Hyundai δείχνοντας έτοιμος να δεχθεί την πρόκληση. Σε κάθε περίπτωση για ακόμα έναν γύρο του WRC θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την τελευταία ειδική για να μάθουμε τον νικητή του αγώνα._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!