X
WRC

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Όλα υπό έλεγχο για τον Sebastien Ogier (+ video)

Ο Sebastien Ogier (Toyota GR Yaris Rally1) οριοθέτησε τον ρυθμό του κατά τη διάρκεια του πρωινού loop έχοντας ως στόχο να αποφύγει τυχόν απρόοπτα. Στον αντίποδα στο στρατόπεδο της M-Sport Ford τα πράγματα δεν κυλούν ομαλά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Το πρώτο μέρος της τρίτης ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που περιλάμβανε 3 από τις 6 προγραμματισμένες σημερινές ειδικές διαδρομές (συνολικού μήκους 111,78 αγωνιστικών χιλιομέτρων), ολοκληρώθηκε χωρίς αλλαγές στην κορυφή της γενικής κατάταξης, ωστόσο κάποια από τα εργοστασιακά πληρώματα είχαν τις ατυχίες τους στα γαλλικά βουνά.

Οι πρωτοπόροι Sebastien Ogier-Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1) συνεχίζουν στον ίδιο ρυθμό με χθες (διαβάστε περισσότερα εδώ) χωρίς όμως να παίρνουν περιττά ρίσκα τα οποία θα τους στερήσουν τη νίκη. Έπειτα από 11 ειδικές διαδρομές, το πλήρωμα προηγείται με διαφορά 30 δευτερολέπτων.

Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1), οι οποίοι άνοιξαν τη διαφορά από τους τρίτους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1).

Παράλληλα, σήμερα το πρωί είχαμε και την πρώτη σημαντική εγκατάλειψη του αγώνα, καθώς οι Pierre-Louis Loubet-Nicolas Gilsoul στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας χτύπησαν με το Ford Puma Rally1, μια μπαριέρα σε μία γέφυρα με αποτέλεσμα να προκαλέσουν σημαντική ζημιά στο αγωνιστικό της M-Sport Ford.

Δείτε την άτυχη στιγμή του Pierre-Louis Loubet

Πως κύλησε το δεύτερο πρωινό στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο

H τρίτη ημέρα του Ράλλυ Μόντε Κάρλο χωρίζεται ουσιαστικά σε δύο μέρη. Το πρωινό, αποτελούνταν από 3 ειδικές διαδρομές (Le Fugeret 1 / Thorame-Haut, Malijai 1 / Puimichel και Ubraye / Entrevaux 1) μήκους 55,89 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Για ακόμη μία ημέρα, η επιλογή ελαστικών θα έπαιζε σημαντικό ρόλο όσον αφορά την αγωνιστική απόδοση των πληρωμάτων. Όπως και εχθές σχεδόν όλα τα πληρώματα επέλεξαν κατά κύριο λόγο τη μαλακή γόμα ελαστικών, με μικρές παραλλαγές. Οι Sebastien Ogier, Thierry Neuville, Kalle Rovanpera, Pierre-Louis Loubet και Jourdan Serderidis επέλεξαν 4 ελαστικά μαλακής και 2 πολύ μαλακής γόμας της Pirelli, με τους Elfyn Evans και Takamoto Katsuta να επιλέγουν 3 ελαστικά μαλακής και 3 πολύ μαλακής γόμας της Pirelli.

Οι Dani Sordo και Esapekka Lappi από την άλλη επέλεξαν 4 ελαστικά μαλακής και 1 πολύ μαλακής γόμας της Pirelli, με τον Ott Tanak να είναι ο μόνος που επέλεξε 3 ελαστικά μαλακής και 3 πολύ μαλακής γόμας της Pirelli.

Οι πρωτοπόροι Sebastien Ogier-Vincent Landais (Toyota GR Yaris Rally1), είχαν στο μυαλό τους να ολοκληρώσουν το πρωινό loop των ειδικών χωρίς προβλήματα και ταυτόχρονα να μην χάσουν τη διαφορά που είχαν χτίσει τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα. Ο Γάλλος οδηγός στην πρώτη ειδική διαδρομή αρκέστηκε στον τρίτο χρόνο, ωστόσο στη δεύτερη βρέθηκε και πάλι στην κορυφή των χρόνων με το Toyota GR Yaris Rally1. Στην τελευταία ειδική του πρωινού οριοθέτησε τον ρυθμό του αποφεύγοντας όπως είπε τα σημεία που μπορεί να επέλθει κάποιο κλατάρισμα. Μετά το τέλος του πρωινού το πλήρωμα έχει διαφορά 30 δευτερολέπτων από τους διώκτες τους.

Οι πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1), πίεσαν με το καλημέρα ώστε να ανοίξουν τη διαφορά από τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1). Το πλήρωμα κέρδισε τις δύο από τις τρεις ειδικές διαδρομές του πρωινού loop με αποτέλεσμα να ανοίξει και άλλο τη διαφορά από την τρίτη θέση. Ο Φινλανδός οδηγός μετά το τέλος της τρίτης ειδικής διαδρομής δήλωσε πως όλα πήγαν καλά και το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε ήταν η υπερθέρμανση των ελαστικών στην αρχή της συγκεκριμένης ειδικής.

Στον αντίποδα οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) για ακόμη μία ημέρα είχαν τα δικά τους προβλήματα να λύσουν. Το πλήρωμα αν και δήλωνε σε κάθε ειδική διαδρομή πως όλα είναι καλά και πως δεν υπάρχει πρόβλημα, εντούτοις έχανε συνεχώς χρόνο από τα πληρώματα της Toyota. Χαρακτηριστικό ήταν το γεγονός στο stop της δεύτερης ειδικής διαδρομής όταν η δημοσιογράφος του WRC TV Molly Pettit, ρώτησε τον Thierry Neuville για δεύτερη φορά για τον χρόνο με τον Βέλγο να απαντά είναι καλός ωστόσο με την γλώσσα του σώματος να φανερώνει κάτι εντελώς αντίθετο. Παρολαυτά το πλήρωμα βρίσκεται στην τρίτη θέση με διαφορά 12,4 δευτερολέπτων από τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen.

Στην τέταρτη θέση μετά το τέλος του πρωινού loop ανέβηκαν οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1). Οι Βρετανοί της Toyota ήταν συνεχώς μέσα στην πρώτη τριάδα όσον αφορά τους χρόνους στις ειδικές διαδρομές με αποτέλεσμα να ψαλιδίζουν συνεχώς τη διαφορά από την τρίτη θέση του βάθρου.

Οι Ott Tanak-Martin Jarveoja Ford Puma Rally1, είχαν και αυτοί τα δικά τους προβλήματα κατά τη διάρκεια του πρωινού. Ο Εσθονός οδηγός στη δεύτερη ειδική διαδρομή έχασε την υδραυλική υποβοήθηση στο 3 χιλιόμετρο με αποτέλεσμα να παλεύει με το Puma Rally1. Παρολαυτά το πλήρωμα το οποίο βρίσκεται πλέον στην πέμπτη θέση έχασε στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές ελάχιστο χρόνο αν αναλογιστεί κανείς το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η υδραυλική υποβοήθηση στα σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Στην έκτη θέση ανέβηκαν οι συνεπής και προσεκτικοί Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1). Το πλήρωμα πίεζε στα σημεία που ένιωθε άνετα ενώ μετά το τέλος των ειδικών διαδρομών ευχαρίστησε το gravel crew τους καθώς τους έδινε συνεχώς τις πληροφορίες που χρειαζόταν ώστε να αποφύγει κάποια “πονηρά” σημεία.

Οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 N Rally1), ήταν για ακόμη μια ημέρα εκτός ρυθμού με αποτέλεσμα να χάνουν συνεχώς χρόνο και θέσεις. Ο Ισπανός υποχώρησε στην έβδομη θέση καθώς δεν μπορούσε να κάνει το αγωνιστικό της Κορεατικής φίρμας να δουλέψει στις στροφές των ειδικών διαδρομών. Επιπρόσθετα στην τελευταία ειδική διαδρομή του πρωινού έχασε και το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου του.

Στον αντίποδα οι Esapekka Lappi-Janne Ferm ήταν ευχαριστημένοι μετά από τις αλλαγές που πραγματοποίησαν στο Hyundai i20 N Rally1. Το πλήρωμα κατάφερε όπως είπε να βρει τα όρια του αυτοκινήτου και αυτό είναι θετικό για τη συνέχεια. Στο τέλος του πρωινού loop το πλήρωμα μπορεί να παρέμεινε στην όγδοη θέση ωστόσο πλέον βρίσκεται ελάχιστα πίσω από τους Dani Sordo-Candido Carrera.

Στην ένατη θέση βρίσκονται οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, με τους Yohan Rossel-Benjamin Boulloud (Citroen C3 Rally2) να συμπληρώνουν την δεκάδα.

Στο WRC 2, οι πρωτοπόροι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov με το Skoda Fabia RS Rally2, προσπαθούν με τη σειρά τους να ελέγξουν τον ρυθμό χωρίς ταυτόχρονα να χάσουν πολύτιμο χρόνο. Το πλήρωμα πραγματοποιεί εξαιρετική εμφάνιση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο αν αναλογιστούμε πως σπουδαίοι αγωνιστικοί συνδυασμοί βρίσκονται αρκετά πίσω τους.

Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Yohan Rossel-Benjamin Boulloud (Citroen C3 Rally2) οι οποίοι ξέφυγαν με τη σειρά τους από τα υπόλοιπα πληρώματα. Αλλαγή είχαμε στην τρίτη θέση. Οι Pepe Lopez-Borja Rozada (Hyundai i20 Rally2), με αντεπίθεση διαρκείας κατάφεραν να ξεπεράσουν το εμπόδιο των Stephane Lefebvre-Andy Malfoy (Citroen C3 Rally2). Ωστόσο η χρονική απόσταση που χωρίζει τα δύο αυτά πληρώματα είναι λιγότερη από ένα δευτερόλεπτο.

Μετά το τέλος της τρίτης ειδικής διαδρομής τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην Ζώνη Τοποθέτησης Ελαστικών, να υπενθυμίσουμε πως δεν υπάρχει ενδιάμεσο service κατά τη διάρκεια της σημερινής ημέρας.

Για την ολοκλήρωση της τρίτης ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, απομένει η επανάληψη των ειδικών διαδρομών Le Fugeret / Thorame-Haut, Malijai / Puimichel και Ubraye / Entrevaux, μήκους 55,89 χιλιομέτρων.

Ωράριο, live αποτελέσματα, εξέλιξη και το WRC+, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: WRC,Rallypixels, Toyota Gazoo Racing, M-Sport Ford, Hyundai Motorsport

Δείτε τα highlights της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Μόντε Κάρλο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!