X
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Σουηδίας: Με επαγγελματικό τρόπο

Με λογική, σύνεση και ταχύτητα, ο Thierry Neuville έχτισε μία μικρή διαφορά από τους διώκτες του και βρίσκεται πολύ κοντά στην πρώτη του φετινή νίκη.

Η αντίστροφη σειρά εκκίνησης είχε σαν αποτέλεσμα οι συνήθεις πρωταγωνιστές του WRC να βρίσκονται από νωρίς εκτός μάχης. Με τους Sebastien Ogier, Ott Tanak και Jari Matti Latvala αναγκασμένους να “καθαρίζουν” και σήμερα τις χιονισμένες ειδικές της Σουηδίας, ο Thierry Neuville γνώριζε ότι χρειαζόταν σωστή στρατηγική για να έρθει πιο κοντά στην πρώτη του φετινή νίκη. Μπορεί στην πρώτη και τη δεύτερη ε.δ. της ημέρας να τρόμαξε, όταν το Hyundai i20 WRC παρουσίασε ένα πρόβλημα στο υδραυλικό του σύστημα, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να χρησιμοποιήσει την πεταλούδα του κιβωτίου, αλλά τον επιλογέα, αλλά πολύ γρήγορα η καρδιά του επανήλθε στη θέση της. Το πρόβλημα διορθώθηκε, και σοφή στρατηγική ελαστικών έχτισε μία διαφορά στο τέλος της ημέρας που του επιτρέπει να βρίσκεται πολύ κοντά στην πρώτη του φετινή νίκη. Συγκεκριμένα, επέλεξε να έχει δύο ρεζέρβες στο i20, κάτι που του στοίχισε αρχικά σε σχέση με τον Craig Breen που έφερε μία, αλλά στη συνέχεια είχε φρέσκα ελαστικά, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει τη διαφορά που ήθελε.

Ο Ιρλανδός οδηγός της Citroen, μπορεί στο τέλος να έχασε επαφή με τον Neuville, αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι πραγματοποιεί μία σπουδαία εμφάνιση. Δεν είναι υπερβολή αν αναφέρουμε ότι αυτή είναι η κορυφαία του εμφάνιση στο WRC. Σαφώς ικανοποιημένος από το στήσιμο του Citroen C3, μπόρεσε να πιέσει στο όριο κερδίζοντας ειδικές και κάνοντας χρόνους στην τριάδα. Στο τέλος της ημέρας, όταν και τα ελαστικά του είχαν φθαρεί, έχασε χρόνο σε σχέση με τον Βέλγο αντίπαλο του, αλλά και με τον Andreas Mikkelsen. Ο Νορβηγός οδηγός της Hyundai έχασε πολύτιμο έδαφος νωρίς, αφού έκανε ένα τετ α κε στην 2η ε.δ. της ημέρας, με αποτέλεσμα να πέσει τέταρτος. Παρόλα αυτά, στη συνέχεια πίεσε, απέφυγε τα λάθη και κατάφερε να σκαρφαλώσει 3ος και να μειώσει τη διαφορά του από τον Breen στα 9 δευτερόλεπτα! Η μεταξύ τους μάχη αύριο, σίγουρα θα είναι από τις πλέον ενδιαφέρουσες της ημέρας.

Όμως, δεν θα είναι η μόνη που θα συγκεντρώσει τα βλέμματα αύριο. O Hayden Paddon, δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των προαναφερθέντων, με αποτέλεσμα να πέσει 4ος και σχεδόν 17 δευτερόλεπτα πίσω από τον Mikkelsen. Ο Νεοζηλανδός δεν ήταν ικανοποιημένος από το στήσιμο του i20 WRC, ενώ οι όποιες βελτιώσεις έκανε στο απογευματινό loop ε.δ. δεν τον βοήθησαν να βελτιώσει τις επιδόσεις του. Μάλιστα, δεν απέφυγε ένα λάθος στην τελευταία σούπερ ειδική στο Torsby που του κόστισε λίγο ακόμα χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο, ο Mads Ostberg στα πλησίασε στα 8 δλ. και οι δυο τους θα έχουν τη δική τους μάχη αύριο. Ο Νορβηγός οδηγός, δυσκολεύτηκε με το Citroen C3 σήμερα και την οδική του συμπεριφορά, δηλώνοντας ότι κάποιες αλλαγές που έκανε στην ανάρτηση δεν είχαν το αποτέλεσμα που ήθελε. Έτσι, στη συνέχεια επέστρεψε στις αρχικές του επιλογές, με αποτέλεσμα να βελτιώσει σημαντικά τους χρόνους του και να βρίσκεται στη μάχη της 4άδας.

Όμως, τόσο ο Ostberg, όσο και ο Paddon, έχουν το μυαλό τους και στον Esapekka Lappi που ακολουθεί ελάχιστα πίσω. Ο Φινλανδός οδηγός της Toyota οδήγησε με σταθερό ρυθμό, απέφυγε τα λάθη, ενώ έκανε χρόνους πεντάδας σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Είναι δεδομένο ότι ο Lappi θα κυνηγήσει τον Ostberg αύριο, ενώ θα περιμένει και ενδεχόμενο λάθος των αντιπάλων του. Αρκετά πιο πίσω, ο Jari Matti Latvala ταλαιπωρήθηκε από τη σειρά εκκίνησης, αλλά κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Teemu Suninen στην 7η θέση. Ο νεαρός Φινλανδός, αρχικά αντιμετώπισε πρόβλημα με το Fiesta, ενώ στη συνέχεια έκανε και ένα τετ α κε. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο προσεκτικός στις επόμενες ε.δ., προσπαθώντας να αποφύγει κάποιο λάθος.

Αρκετά πιο πίσω, και σαφώς εκνευρισμένος, ακολουθεί ο Ott Tanak, ο οποίος αν και αρχικά πίεσε κερδίζοντας ειδικές, είχε μία επαφή με τον Kris Meeke, με αποτέλεσμα να χάσει περισσότερα από δύο λεπτά. Ο Βρετανός οδηγός της Citroen είχε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του C3 (εγκαταλείποντας στη συνέχεια) και κινούταν αργά στην ε.δ. Ο Tanak που ακολουθούσε προσπάθησε να τον περάσει σε ένα στενό σημείο, ο Meeke προφανώς άθελα του τον χτύπησε, με αποτέλεσμα να βγει στο χιόνι και να χάσει χρόνο. Την πρώτη δεκάδα, συμπληρώνει ο Sebastien Ogier, ο οποίος και σήμερα δεν κατάφερε να κινηθεί στους γνωστούς του ρυθμούς λόγω της σειράς εκκίνησης. Μάλιστα, τόσο ο Γάλλος, όσο και ο Tanak, δύσκολα θα καταφέρουν με τη συγκεκριμένη σειρά εκκίνησης να διεκδικήσουν κάποιους επιπλέον βαθμούς στην αυριανή Power Stage.

Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει μόλις τρεις ειδικές, συνολικού μήκους 52 χιλιομέτρων. Η κατάσταση σε κάποιες περιπτώσεις είναι ξεκάθαρη, ενώ σε κάποιες άλλες υπάρχουν ανοικτοί λογαριασμοί. Σε κάθε περίπτωση, όμως, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος, αφού το λάθος σε ειδικές όπως του Ράλλυ Σουηδίας είναι πολύ εύκολο να συμβεί._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!