X
Πωλήσεις

Όμιλος Fiat και βιώσιμη κινητικότητα

Η Fiat Group Automobiles είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, η οποία στηρίζει την οικολογική στρατηγική της σε τρεις άξονες

Η Fiat Group Automobiles είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, η οποία στηρίζει την οικολογική στρατηγική της σε τρεις άξονες: στη ανάπτυξη κινητήρων νέας τεχνολογίας, τη χρήση εναλλακτικών καύσιμων και την ευαισθητοποίηση των  οδηγών προτρέποντας τους να οδηγούν πιο οικολογικά και κατά συνέπεια πιο οικονομικά.
Αποτέλεσμα της στρατηγικής αυτής αποτελεί το γεγονός ότι από το 2007 ο όμιλος Fiat βρίσκεται στην κορυφή των κατασκευαστών επιτυγχάνοντας το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 για τα πωληθέντα αυτοκίνητα, αποτέλεσμα που άγγιξε τα 126.2 g/km για το το 1ο εξάμηνο του 2010. Πρόσφατο δείγμα της δέσμευσης του ομίλου για βιώσιμη κινητικότητα αποτελεί ο κινητήρας TwinAir ο πιο οικολογικός κινητήρας βενζίνης στον κοσμο με ελάχιστες εκπομπές CO2 μόνο 95 g/km (ή 92 g/km στην εφαρμογή με αυτοματοποιημένο κιβώτιο Dualogic)”
Σε αυτή τη δήλωση ο κύριος Enrico Atanasio, Διευθύνων Σύμβουλος της FIAT Group Automobiles Hellas, συνοψίζει τις προσπάθειες  του Ομίλου για την υιοθέτηση στρατηγικών βιώσιμής κινητικότητας, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 24/11/2010 στο ξενοδοχείο Hilton.
Παράλληλα, ο Όμιλος FIAT έχοντας δώσει μεγάλη βαρύτητα στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης, έχει ήδη πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα προς τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα, με τον Δρ. Κωνσταντίνο Βαφείδη Διευθυντή Τμήματος Συστημάτων Μετάδοσης και Εναλλακτικών Μορφών Κίνησης της Fiat Powertrain Technologies (FPT):
“Είναι σαφές ότι δεν υπάρχει καμία τεχνολογία που μπορεί τεχνικά και οικονομικά να θεραπεύσει  μόνη της σε ένα βραχυπρόθεσμο ορίζοντα τα ζητήματα των εκπομπών ρύπων των μεταφορών. Ένα ευφυές μίγμα των διαθέσιμων και προσιτών τεχνικών λύσεων μπορεί, εντούτοις, να εγγυηθεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός. Με δεδομένο ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν η κυρίαρχη τεχνολογία τουλάχιστο έως το 2030,  και λαμβάνοντας υπόψη ότι  το φυσικό αέριο αποτελεί  σήμερα την μόνη ρεαλιστική εναλλακτική λύση στο πετρέλαιο, η Fiat Powertrain Technologies συνεχίζει να εξελίσσει κινητήρες βενζίνης,  πετρελαίου  και φυσικού αερίου με στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2. και ταυτόχρονα την ελαχιστοποίηση των εκπομπών βλαβερών ρύπων. Στο  κοντινό μέλλον η εφαρμογή ενός μικρού υβριδικού συστήματος προώσεως που θα προκύπτει από το συνδυασμό ενός  βενζινοκινητήρα  μικρού κυβισμού, όπως ο πρόσφατος TwinAir,  με υβριδική μετάδοση διπλού συμπλέκτη, θα μπορούσε να αποτελεί μια λύση  περιβαλλοντολογικά χρήσιμη και οικονομικά αποδεκτή για  μικρά αυτοκίνητα πόλης”.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!