X
Blog

Classic Legends Rally: Μια εικόνα, χίλιες λέξεις

Είναι η αφίσα του Classic Legends Rally με τον Σ.Χ. σε πρώτο πλάνο που ταξιδεύει, προβληματίζει και ευαισθητοποιεί...

Έχουν την ιστορία τους οι ελληνικοί αγώνες, όπως και τις αμαρτίες τους, και όσο πιστεύεις πως ξέρεις, τόσο αποδεικνύεται ότι μαθαίνεις.

Classic Legends Rally λοιπόν, «μεθαύριο», στις 1-2 Απριλίου από τον ΣΙΣΑ.

Αφίσα με Stratissino-Silef και όπως διόρθωσε ΣΒ: «Kούμπα είμαστε το 1979 στο Ράλλυ της Φόρντ-Κοντέλης από την ΠΑΛΑΣ». Κορυφαίο Σωματείο, τότε με Νέστορα Χιωτίδη, Γιάννη Παπαπαναγιώτου, Κώστα Πρεζεράκο, όπως και σήμερα ως Start Line με Νικόλα Πασαλή και Δημήτρη Χιωτίδη. Διαχρονικά, έντιμοι και πολυδιάστατοι, με χαρακτηριστική εξωστρέφεια…

Ότι χαρακτηρίζει τον ΣΙΣΑ, τον οικοδεσπότη-δημιουργό του Legend, που μας έκαναν την τιμή. Στην κυριολεξία, χωρίς πάρε δώσε, γιατί τους άρεσε, γιατί μας σεβάστηκαν, γιατί μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος.

Αφίσες-χρυσάφι και στα νιάτα μου, όταν ενεργός με Nissan και Seat, πληρωμένες από την Νικ. Ι. Θεοχαράκης και αργότερα από την Τεχνοκάρ.

Τον ΣΙΣΑ, που πριν περίπου 20 χρόνια εμείς οι «καβαλημένοι» ενεργοί champions της εποχής αμφισβητήσαμε με πάθος. Απλά (;) επειδή μια παρέα οργανωτικά αυτοδημιούργητων «βαρεμένων» που συντόνιζε ο Στέλιος Βαρθολομαίος, τόλμησαν να διανοηθούν να διοργανώσουν το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.

«Αυτό είναι δικό μας, κάτω τα χέρια» και αφού και κάποιοι της ιστορίας μετακινήθηκαν και θεσμικά εκσυγχρονίστηκαν (;) στην ΕΛΠΑ, φτάσαμε μέχρι τα δικαστήρια…

Περασμένα και, όπως αποδεικνύεται και ορθά, ξεχασμένα. Το ΙΡΑ καθιερώθηκε από τον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο, όπως μόνο ο ΑΛΜΑΝ ο κολοσσός ξέρει να θεσπίζει, να δημιουργεί και να προσφέρει. Το ΙΡΑ το κράτησε ζωντανό με αρχοντιά ο Μανώλης Χαλιβελάκης (ΡΟΝ). Το ΙΡΑ το επανέφερε πρόσφατα η Ομοσπονδία, με το σωστό τρόπο και με τη διπλή του διάσταση, σε Sporting και σε Regularity εκδοχή.

Ο ΣΙΣΑ!

Στο δικό του δρόμο, πήραν με μαεστρία και αναίμακτα από τη ΦΙΛΠΑ τη καυτή μπάλα του αναβαθμισμένου Regularity για τον μερακλή που έχει χορτάσει τοπία και θέλει και να οδηγεί. ΣΙΣΑ, το Σωματείο-θεσμός που ξεπερνάει δημιουργικά τις Ομοσπονδίες και γράφει ιστορία.

Με ευγένεια προς κάθε κατεύθυνση, αλλά αποφασιστικά και με πλάνο, που το χαρακτηρίζει η συνέπεια, ενώ οι παρεμβάσεις-διορθώσεις συνδέονται με τις διεθνείς εξελίξεις. Δεν είναι τυχαίο ότι από το τιμόνι πέρασε ο gentlemam Ηλίας Μανιάτης, το θηρίο Λυμπέρης Παπάζογλου, αποφασιστικός και γενναιόδωρος, ενώ στο ΔΣ του, μεταξύ άλλων, Πρωταθλητές τυπικά και ουσιαστικά. Φίλοι μας, όπως ο Δημήτρης Καλογεράς, ο Γιώργος Δελλαπόρτας και άλλοι, με γεγονός πως όλοι εκεί έχουν επιλέξει την ομαδική δουλειά, με μπροστάρη-συντονιστή τον professor Michalis Mouzoukis.

Tίποτα στην τύχη και ακούγοντας, βλέποντας κατανοείς και προσαρμόζεις και προέκυψε αλλαγή φιλοσοφίας στη regularity διαδικασία. Με στοιχεία από τα Historic Monte Carlo και Costa Brava στην Ισπανία. Προσοχή: πρόκειται για προσαρμογή και όχι για αντιγραφή, ότι εκτιμάται και σε βάθος χρόνου.

Γεγονός πως η αλλαγή που έφερε νέους και ωραίους ανθρώπους στο ρινγκ, έχει όνομα-επώνυμο, αλλά και θεσμική διάσταση. Αποτέλεσμα, η απογείωση του χώρου και η αναβαθμισμένη παρουσία του Έλληνα σε διεθνείς εκδηλώσεις αυτού του επιπέδου.

Όπου υπολογίζεις, αλλά και οδηγείς, ενώ έχεις επιλέξει έξυπνα και έχεις προετοιμάσει σωστά τη μηχανή σου. Εργαλείο όπως λέγεται το ΙΑ για τις απαιτητικές εκδηλώσεις. Τρομάζουν σύζυγοι-σύντροφοι, αλλά στο τέλος αρέσει, οπότε η πρόκληση εξελίσσεται σε πρόσκληση.

Σημεία αναφοράς

Το 24ωρο που οργώνει τη χώρα, σφραγισμένη πρόσκληση και για sporting-βετεράνους, παραγωγή με creator τον Μιχάλη Μουζούκη, νυχτερίδα για τους φίλους του. Αντίστοιχα, το Πίνδος, έργο Σπύρου Μουστάκα με σφραγίδα ΣΙΣΑ.

Σε κάθε περίπτωση, νιώθεις όμορφα ανεβαίνοντας στη Βούλα, όπως άλλωστε και στην Πάρνηθα με τη ΦΙΛΠΑ, ενώ φόρτωσες αναμνήσεις συμμετέχοντας στο Αττικό της ΑΛΑ. Όταν, κακά τα ψέματα, όλη η κοινότητα ζει για ένα Τατόι, όπως στο παρελθόν από την ΦΙΛΠΑ με τιμονιέρη τον Κώστα Μητρόπουλο. Εκδηλώσεις με χαρακτήρα, όπου υστερεί η regularity εκδοχή του ΙΡΑ, παρά το βαρύ του όνομα.

Classic Legends (Rally)

Στο ΣΙΣΑ, το πάθος τους, οι εκδηλώσεις με χαρακτήρα που αρχικά και διερευνητικά, ταιριάζουν και σε ένα άναρχο στιλ, με απρόβλεπτο μενού που γοητεύει, και το 2018 προέκυψε το Classic Acropolis Legends…

Πάλι «μούτρα» και τσαχπινιά του καναπέ, από εμάς της παράδοσης, αλλά μέχρι να στρίψουμε και μέχρι να συνεννοηθούν οι άλλοτε ορκισμένοι εχθροί στην ΟΜΑΕ, ο Μιχάλης Μουζούκης και οι συνεργάτες του, διοργανώνουν τέσσερα πετυχημένα Legends.

Όποιος συμμετείχε ενθουσιάστηκε, ενώ όποιος δεν τα κατάφερε, φόρτωσε πληροφορίες και το έβαλε στην ατζέντα του σε περίοπτη θέση, όντας του ονείρου. Τα όνειρα μας, που συνδέονται με τα βιώματα μας.

Κλειδί η διαδρομή, με ιστορία συνδεδεμένη με το ΡΑ. Ανατριχίλα όταν το 2020 συμμετείχαμε με το Σωτήρη Σκαλτσά και το GTi-R, επιστρέφοντας μετά από 30 χρόνια στο Γαρδίκι και στη Γραμμένη Οξιά, βλέποντας ξανά το Μόρνο, καταλήγοντας στην Ιτέα.

Η Πρωτεύουσα του ΡΑ της καρδιάς μας και σοφά είναι η βάση και του ΙΡΑ, ενώ στον ΣΙΣΑ, δίδαξαν και τρόπο.

 

Με την επιστροφή του ΙΡΑ από την ΟΜΑΕ, το Legend, μια καθιερωμένη, τύπου regularity εκδήλωση, κατοχύρωσαν το “Classic Legends Rally” by ΣΙΣΑ. Σε ένα μήνα τα σπουδαία, στις 1-2 Απριλίου, ο regularity-αγώνας και αν δεν πάρετε τα βουνά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, ελάτε το Σάββατο βράδυ στην Ιτέα.

Είναι οι άνθρωποι που κάνουν τη διαφορά, ορισμένοι μάλιστα συμμετέχοντες χωρίς αμφιβολία θα είναι αξιοπρεπείς και σε Sporting αγώνες, ενώ οι περίπου 50 της οργάνωσης είναι 48 ώρες σε εγρήγορση και πολλές ημέρες σε επιφυλακή για να υποστηρίξουν με συνέπεια το ρόλο τους. Μακριά από την προσωπική τους προβολή.

Στις εκδηλώσεις του ΣΙΣΑ πρωταγωνιστής είναι το πλήρωμα και δεν είναι τυχαία ότι είναι οι πρώτοι που εφήρμοσαν και καθιέρωσαν τη χρονομέτρηση μέσω δορυφόρου.

Σύστημα της Anube που εκπροσωπεί ο Regularity Master, κ. Σπύρος Μουστάκας.

Απαιτητική εκδήλωση το Classic Legend, οπότε θα λάμψει το βαρύ πυροβολικό της EVO-regularity με περιποιημένα όπλα έτοιμα για όλα, αλλά και με ιστορία, όπως το δικό μας.

Το Nissan GTi-R με τα τέσσερα Πανελλήνια Πρωταθλήματα.

Θα επανέλθουμε. _Στρατισίνο

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!