X
Blog

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Υπεραξία με ονοματεπώνυμο

Το savoir-faire του Έλληνα, όταν εμπνέεται και συντονίζεται σωστά. Τίποτα τυχαίο, και είναι η ομάδα που κάνει τη διαφορά. Ο Σ.Χ. σχολιάζει, με αφορμή τη χθεσινή σύσκεψη στο ΟΑΚΑ, στην έδρα της Motorsport Greece, για την ασφάλεια του αγώνα το 2023, και βέβαια το 2024.

Κάθε χρόνο και καλύτερα, και εδώ ο τρόπος είναι μαγικός. Ευθύνη όλων μας – δεν ήρθαν ακόμη οι νέοι που θα θέσουν την παλιά γενιά στο περιθώριο. Θα γίνει, αλλά με σεβασμό, ό,τι θέσπισε ο Λευτέρης Αυγενάκης, που του οφείλουμε το δικαίωμα ότι «έχουμε να λέμε».

Ό,τι καθιέρωσε ο 38χρονος Νικόλας Κερερές. Αξιοποιώντας τον χρυσό όπως εκφράζεται και σε εμπειρία από την κ. Πασαλή και τον κατά πολύ νεότερό μας κ. Παύλο Αθανασούλα. Σοφά ο Λ.Α. (Σ.Χ.: δεν το γράφω ολογράφως γιατί τρομάζει η Google και θολώνει η αποδελτιοποίηση) εμπιστεύτηκε τον συνάδελφο και του μπαμπά μου, παλιό μας συνεργάτη, μηχανικό Τάκη Πουρναράκη. Ο Τ.Π., που βρήκε τα πατήματά του και διδάσκει και εδώ, σεμνά, έντιμα και ταπεινά.

Τους χαρακτηρίζει, άλλωστε, αυτή η συμπεριφορά, γιατί γνωρίζουν ότι το γεγονός μάς ξεπερνάει, ενώ ουδείς ξεχνάει ότι όλο αυτό έχει τη σφραγίδα της πολιτείας. Με υπογραφή «Λευτέρης Αυγενάκης».

Κακά τα ψέματα…

… αγαπητοί, και όλο αυτό το έργο, η συνεργασία της πολιτείας με τον έντιμο, ικανό και έμπειρο ιδιώτη που εξελίσσεται σε ομάδα σοφά συντονισμένη, αποτελεί παράδειγμα και για άλλες δραστηριότητες. Όταν λειτουργήσει η κυβερνητική μηχανή, αφού ξεπεράσει το σοκ από τις διαφορές σε ποσοστά, με την αξιωματική αντιπολίτευση της θλίψης…

Με την ευκαιρία, ο πρόεδρος του ΟΣΦΠ και της SL, o κ. Βαγγέλης Μαρινάκης, εύστοχα σχολίασε πως ο αρμόδιος κυβερνητικός για τα αθλητικά θέματα κρύβεται πίσω από την πόρτα. Μακάρι να ήταν έτσι, γιατί τότε θα υπήρχε ελπίδα να ξεφύγει από την εσωστρέφειά του, να βγει στον αέρα και να πολεμήσει παρέα με στελέχη στον πλέον σημαντικό τομέα της κοινωνίας, συνδεδεμένο άλλωστε με την παιδεία, επίσης σε pause. Συγκρίνοντας τουλάχιστον με την κ. Κεραμέως.

Ειδική περίπτωση αυτή η κυβέρνηση, που δεν μπορεί να διαχειριστεί ούτε τη σύγκριση με το ίδιο της το παρελθόν. Ένας ο Αυγενάκης, και άλλος ένας ο Σταϊκούρας…

Τετάρτη 29 Νοέμβρη

Με καθυστέρηση η συνάντηση, μια ωραία συνήθεια που αποδεικνύεται σημαντική. Μαγικό το πώς οι κουρασμένοι στα μάτια μας το 2021, παραμένουν σε πτήση και δημιουργούν την αίσθηση ότι θα ξεπεράσουν σε χρόνους το συμβόλαιο της Motorsport Greece με τον Promoter.

Γεγονός ότι ο Πουρναράκης διδάσκει συντονισμό συζήτησης ακόμα και μεταξύ πυρηνικών και καρδιοχειρουργών. Χθες όμως σφράγισε το ντοκτορά του, δίνοντας το λόγο σε απλούς ανθρώπους συνεργάτες του, τα κλειδιά, τα στηρίγματα του αγώνα. Άλλωστε, όλοι χθες εκεί εξασφαλίζουν και την προοπτική, ισοβίως στο ρετιρέ του WRC.

Ψάξε στο WRC, και δε θα βρεις ούτε έναν τύπο, όπως είναι ο Αθανασέκος, ο Κυρίτσης, ο Τσέτσος, ο Ζιρόπουλος, με συνεργάτες τους υπεύθυνους ασφαλείας, θηρία, έτοιμοι για όλα. Όπως και ο αναμορφωτής του SP, κ. Κωνσταντίνος Σταύρου, μετρ άλλωστε σε Dirt Games.

Αντίστοιχα, λοιπόν, σε σχέση με τα στελέχη άλλων αγώνων στο WRC, διαθέτουμε ομάδα. Απίστευτοι στη διαχείριση κρίσεων, σοφά συντονισμένοι από το αρχηγείο. Σε ανοιχτή γραμμή με τον «ΕΛ-ΕΜ» στον αέρα, αλλά και τους πλοηγούς και τους «S» να έχουν εξελιχθεί σε ομάδα με την προσθήκη των τριών Κύπριων VIP – στελέχη που ήρθαν για να μείνουν. Γεγονός πως η Μισέλ Μουτόν θα ήθελε τον Δημήτρη Αμαξόπουλο να την οδηγεί σε όλους τους αγώνες του WRC, αλλά αναζητείται θαρραλέος μεταφραστής ώστε να το εξηγήσει στις κυρίες Ελένη και Χαρά, για διαφορετικούς λόγους.

Τα εν οίκω…

Έγινε συζήτηση υψηλού επιπέδου. Όλα τα θέματα στο τραπέζι, με σοφή, τεκμηριωμένη τοποθέτηση και από την πρόεδρο των ελληνικών αγώνων, κ. Φωτεινή Ψαρράκου. Ανάλυση της δουλειάς του, που έδωσε χρώμα στα πληγωμένα μας βουνά, από τον Γιώργη Αργυρίου, έναν κύριο του χώρου, που έχει δίπλα του τον κ. Γιάννη, από τη σύγχρονη γενιά.

Θέσεις και προτάσεις από τον Νικόλα Παπασταθόπουλο, που κοσμεί την οργάνωση, τακτ από τον Μάκη Ματζίνο, ψυχή και ανδρική θέση με υπέρβαση για το καλό και της βάσης από τον ήρωά μου στον φετινό αγώνα, Αποστόλη Τσαλίκα της ΑΛΑΛ. Η Ferrari του Νικο-Μανώλη. Αλήθειες διατυπωμένες με ευγένεια από πτυχιούχους του WRC και της ζωής, το πιο δυνατό σχολείο.

Την ίδια ώρα η κ. Πασαλή συμπληρώνει, σχολιάζει, υποστηρίζει, όταν ο Κερερές, τιμώντας το ρόλο του, επίσης σχολιάζει, απαντάει και σημειώνει. Δεν ιδρώνει ο Ν.Κ., γιατί γνωρίζει ότι τίποτα δεν έγινε στην τύχη, όντας σε τέλεια σχέση με την ομάδα ευθύνης, και ανάμεσά τους λάμπει η ομάδα υποστήριξης. Τι να γράψεις για τον Άγγελο Πάρχα, ενώ θέλεις να αφιερώσεις μια τρυφερή πατρική αγκαλιά στην Ισαβέλλα, και αμέσως ζεστή χειραψία και χειροφίλημα στη Μαρινέλα, που πιστοποίησε το «ουδείς αναντικατάστατος», προσθέτοντας «στο σωστό περιβάλλον», με την εργασιακή σχέση-παράδειγμα και για τον ιδιωτικό τομέα.

Έλειψαν, λείπουν…

Ο Αυγενάκης και ο Μιχελακάκης, με θετικό πρόσημο-ανατριχίλα ότι μπορούν να είναι περήφανοι για ό,τι δημιούργησαν με αφετηρία στη Γενεύη το 2019, το οποίο εξελίσσεται υποδειγματικά… Σεβασμός!_ Σ. Χ.

ΥΓ.: Για την ιστορία, αγαπητέ, νεοφερμένε μας, η Πασαλή έχει 25 ΡΑ ως boss, και με τον Άγγελο, και τον Βαζάκα, και τον Σκαλτσά στα μηδέν, αθροίζουμε τα εκατό στη ράμπα. Με πολλές παρουσίες και στου Φιλοπάππου. Όπως έλεγε ο Κ.Κ. Δεν ξέρεις; Διάβασε να μάθεις…

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!