X
Blog

Κακά τα ψέματα

Με αφορμή τα 70 χρόνια του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δεν κρύβεται το ενδιαφέρον για αξιοπρεπή εθνική παρουσία και στις ειδικές διαδρομές του…

Έργο του Λευτέρη Αυγενάκη η επιστροφή του ελληνικού motorsport στη διεθνή σκηνή και αναζητάς την παρέμβασή του, με την πίστη ότι μόνο αυτός μπορεί.

Κατανοούμε όμως την ευαισθησία του στη θεσμική τάξη που συνδέεται με τις αξίες του και απαγορεύει κάθε τυπική παρέμβαση.

Ευχή…

Να στηρίξει ο υπουργός των σπορ και την αναβάθμιση του Έλληνα αγωνιζόμενου στο WRC χωρίς να στραπατσάρει τη δεοντολογία. Μέσα από ένα έντιμο restart,με αφορμή τα 70 χρόνια του αγώνα-εθνική υπόθεση. Αξιοποιώντας τη δυναμική του Έλληνα «μηχανοκίνητου αγωνιστή», αλλά και την έντιμη κοινότητα του χώρου που εξελίσσεται σε ένα κακά οργανωμένο περιβάλλον, χωρίς  προοπτική, ευθύνη της Ομοσπονδίας. Με στελέχη χωρίς όραμα, που λειτουργούν σε βάρος του αθλητή-πρωταγωνιστή.

Παρένθεση

Η Γ.Γ. του Υπουργείου για τον Αθλητισμό, ανύπαρκτη σε σχέση με τον έλεγχο της Ομοσπονδίας, εκφράζοντας όραμα για την εξέλιξη παιδιών-αθλητών, να συμπεριλάβει στις προτεραιότητες της το κάρτιγκ που είναι άθλημα, με στόχο τη δημιουργία του μηχανοκίνητου Τσιτσιπά. Με υποστήριξη, ώστε να αναβαθμιστούν και να γίνουν περισσότερο φιλικές οι πίστες κάρτιγκ, τέλειος χώρος για τα παιδιά μας.

Περιβάλλον όπου παιδιά και ώριμοι νέοι, εκπαιδεύονται από σημαντικούς με κέφι και περγαμηνές, ενώ οι αθλητές πιτσιρίκια που ονειρεύονται, ταξιδεύουν και αγωνίζονται χωρίς στήριξη, ενώ αποκτούν εμπειρία χωρίς όμως προοπτική.

Οι σπουδές τους, σε παράλληλη πορεία, οπότε μπορεί να συνδεθεί, η εμπειρία-μεταπτυχιακό ζωής, στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ό,τι αναβαθμίζει τον Έλληνα, ώστε να αποδεικνύεται ανταγωνιστικός.

Σεβασμός

Ανατριχιάζουμε, με την επίδοση των Λάμπρου Αθανασούλα-Ν. Ζακχαίου το 2009 και αναπνέουμε να τους δούμε νικητές στο WRC2.

Σήμερα, που λόγω του ΙΡΑ γράφουμε με κέφι και σεβασμό για τον Σωτήρη Σκαλτσά και τον Άγγελο Ζήβα, ενώ παραμιλήσαμε βλέποντας τον 40άρη πλέον Αμαξόπουλο στα Σκούρτα. Όταν, επιτέλους, ξανά μιλάμε αγωνιστικά, για λάστιχα, αναρτήσεις και διαφορικά με τον Νίκο Τσάδαρη και τον Δημήτρη Βαζάκα. Συχνά σε αμηχανία για το πως ερμηνεύουν το ελληνικό motorsport συναθλητές μας, εκφράζοντας την άποψη τους.

Υποχρέωση μας, η προβολή και τεχνικών, γνήσιοι αιμοδότες των ελληνικών αγώνων, με σφαιρική άποψη που σέβεσαι και όταν διαφωνείς.

Γεγονός πως ακολουθούμε διακριτικά τη διεθνή προσπάθεια του Τζώρτζη Μαρκογιάννη, ενώ ο δικός μας, ο Αλ, ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου, πολεμάει με το στιλ του στο σωστό περιβάλλον και δεν αποτελεί άλλοθι για αποστάσεις, το πάθος του πατέρα του.

Υποχρέωση μας

Η στήριξη των ΕΚΟ-Dirt Games, θεσμός με διαχρονική αξία, στα μάτια μας και σε συνδυασμό με την ποιότητα των δημιουργών, η άτυπη εξέλιξη του «Γίνε Πρωταθλητής». Όταν παρακολουθούμε με ευθύνη νέους, όπως οι Ιερεμιάδης, Ρουσόπουλος κ.α., που επιχειρούν εκτός έδρας, ενώ επικοινωνούν διακριτικά και με ευγένεια.

Την ώρα που ο ιπτάμενος Πασχάλης Χατζημάρκος περνάει την κλωστή σε σειρά από βελόνες άτακτα τοποθετημένες.

Τη στιγμή που ο Λάμπρος Αθανασούλας σχεδιάζει με υπομονή και εμπιστοσύνη στους συνεργάτες του το Ακρόπολις του ονείρου του. Αγωνιστική υποχρέωση, να εξελίσσεται ο Παναγιώτης Ρουστέμης, πέρα απο την οικογενειακή υπέρβαση.

Ευθύνη μας, η προβολή των Λευκαδίτη, Γιάννη Άκρατου και όλων των αθλητών του θεσμού μας «Γίνε Πρωταθλητής». Έντιμη, απόλυτα ισορροπημένη η σχέση μας με τον κ. Γιώργο Ζυμαρίδη, όντας ένας σημαντικός. Με υπεραξία η συνεργασία μας με Βελάνη, Καρέλη, Ισμαίλο. Σε άλλο επίπεδο και με τους Γκάλλο, την Kirkos Racing (κορυφή στα Βαλκάνια), τον ΕΜC, τους Q2 με χαρακτήρα, τον SV, τον Power Boost, τους πολύπειρους APR με πόνο για τη διαδρομή των ελληνικών αγώνων κ.α.

Όταν, παρακολουθούμε το σοβαρό αποτύπωμα της On Sales σε κάθε τους προσεγμένο βήμα. Η Ευρώπη στα ελληνικά αλώνια μετά από πολλά χρόνια.

Απορίες

Τι κάνουν σήμερα για την πραγματική αναβάθμιση του χώρου, οι υπεύθυνοι-εκλεγμένοι ή διορισμένοι «σωτήρες» του αθλήματος; Ημιμαθείς που αυτοθεωρούνται φωστήρες και αποθεώνονται από το παρεάκι του καφέ και από μια σειρά από Σωματεία που δεν δίνουν μία για την πρόοδο του χώρου. Οι θλιβεροί!

Το όραμα τους; Η πρόταση τους, για την εξέλιξη αθλητών, στελεχών, κριτών και τεχνικών εφόρων; Ένα έργο υποδομής; Μια ενέργεια αναβάθμισης; Ένα φρέσκο site; Η παρέμβαση στα social media; Η αξιοποίηση του έντιμου εθελοντή με γνώση-πάθος, όπως ο Γιώργος Μπράτσος;

Γεγονός πως με ένα εξαιρετικό λεύκωμα που εκδόθηκε με καθυστέρηση για το ΙΡΑ, προσβάλεις και δεν προβάλεις.

Πάντα, κάποιος άλλος φταίει…

Στην πρώτη θητεία Μιχελακάκη, για τα στραβά και την ανεπάρκεια τους, έφταιγαν οι καταγγελίες της ΠΔ.

Σήμερα, οι «πέντε». Ωραίο αφήγημα αλλά προσβλητικό, δείγμα συνολικής αδυναμίας και η ίδρυση του ΠΑΣΜΑ, που εκπροσωπεί ενεργούς αθλητές, είναι το μόνο θετικό για το σπορ που θα έχουμε να λέμε για την εποχή Μιχελακακη.

Με την ευκαιρία, μακριά μας η σωτηρία του ΣΟΑΑ. Είναι αργά για δάκρυα και που ήταν οι σωτήρες, όταν ο «Ζορό» διέλυσε την «εκκλησία», που του παρέδωσε ο Τσάδαρης; Διαχρονικά φτωχός αλλά αξιοπρεπής ο ΣΟΑΑ, μέχρι που έγινε club της άστοχης παρέμβασης στα χέρια του Ηλιόπουλου. Με τη σύμφωνη γνώμη του Περατινού και την ανοχή των μελών του ΔΣ τους. Σημαντικό για την αξιοπρέπεια τους ότι παραιτήθηκαν αντιλαμβανόμενοι το τέλος χρόνου.

Επιλογή που δυστυχώς δεν προκύπτει από τους Μιχελακάκη, Ψαράκου, έχοντας χάσει και την «ειδική» της αξιοπιστίας.

Το πιστεύουμε!

Αισιόδοξοι, ότι στο Ράλλυ Ακρόπολις και όχι μόνο, μπορούν να διακριθούν Έλληνες αγωνιζόμενοι με τη σωστή υποστήριξη και με την προϋπόθεση ότι θα ισορροπήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ενώ επιβάλλεται να αντιμετωπιστούν με σεβασμό οι θεσμοί με ΙΑ. Η ιστορία μας.

Θα κάνει τη διαφορά, η συμμετοχή σε αγώνες-προπόνηση, αλλά και η πρακτική με απλές, ευφυείς προϋποθέσεις για χορηγίες, με προβολή κλάσης Dirt, όπως και στα Σκούρτα, στοχεύοντας έτσι στην αξιοπρεπή παρουσία, εντός και εκτός της χώρας.

Όνειρο μας, οι υποτροφίες και Sir Takis κάνε κάτι όπως το 3points σουτ με Μητσάρα. Επιλογή με λεβεντιά.

Με αφορμή τα 70 χρόνια του ΡΑ, αγώνας ανθρώπων έργο που εξελίσσεται υποδειγματικά, σε συνδυασμό με το ΙΡΑ, να η ευκαιρία ώστε η σημερινή, παραμελημένη γενιά, να εμπνέεται από ινδάλματα, όπως όλοι μας στο παρελθόν.

Επέστρεψε για να μείνει…

Το να επιστρέψει το Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC ήταν η χρυσή δουλειά. Σε χρυσό λευκό, η πλατίνα αφορά την οργάνωση του, ως δείγμα γραφής για το τι ο Έλληνας μπορεί, σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον με βαριά βιομηχανία.

Την world Ανίτα την ήξεραν, τον Παύλο τον γνώρισαν όταν το 2009-13 έσωσε την παρτίδα και ήρθε ο Κερερές και τους έδειξε και έπεισε για το μέγεθος της πολιτείας, σε όλα τα επίπεδα. Με τον άλλοτε δικό μας ΤΠ, να στοιχειοθετεί την ασφάλεια της άσκησης με ευγένεια και ήρεμη δύναμη.

Η οργάνωση του ΡΑ και η διαχείριση της προοπτικής του, δείγμα γραφής, όνειρο για το πως πρέπει να λειτουργεί και η ΟΜΑΕ που ταλαιπωρείται, πρόκειται για έργο dream team.

Όπου, η πολιτεία στη δημιουργική της εκδοχή, αξιοποιεί τον ιδιώτη ειδικό που προσφέρει επαγγελματικά.

Πρόκειται για κοκτέιλ τέχνης και εντιμότητας, με συνέπεια στο αποτέλεσμα που θα βρεις μόνο σε κορυφαίο επίπεδο στον ιδιωτικό τομέα, με υψηλό κόστος που δεν προκύπτει στις αμοιβές των στελεχών βαριάς ευθύνης της επιτροπής.

Με διαδικασία-ιεροτελεστία στην οικονομική διαχείριση και έργο για σεμινάριο στην επικοινωνία-προβολή, που εκτοξεύει τις χορηγίες, ότι διδάσκεται από τη Motorsport Greece, «ρετιρέ» του διεθνούς motorsport στη χώρα μας.

«Creator» της υπέρβασης με διαχρονική αξία, ο Λευτέρης Αυγενάκης και αυτός ο πολιτικός, Κρητικός παλαιάς κοπής με λόγο τιμής, δεν διαψεύσει τον Έλληνα που επιτέλους θέλει την τίμια και δημιουργική του εκπροσώπηση σε κάθε δραστηριότητα.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς ._ Στρατισίνο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!