X
Παρουσιάσεις

Fiat Punto

Η αισθητική ανανέωση και η πληρέστερη γκάμα κινητήρων αποτελούν τα «όπλα» του βελτιωμένου Punto απέναντι στον ανταγωνισμό

Για αρκετά χρόνια, το Fiat Punto αποτέλεσε έναν από τους πρωταγωνιστές στην κατηγορία των σούπερ μίνι, σημειώνοντας πάνω από 500.000 πωλήσεις σε ετήσια βάση από το ʼ99, που εμφανίστηκε η προηγούμενη γενιά. Ανάλογα κινήθηκε και στην ελληνική αγορά, όπου μέχρι τώρα διατηρείται στις υψηλότερες θέσεις του πίνακα των πωλήσεων. Γιʼ αυτό, εκτός από την ανανέωση στην εξωτερική σχεδίαση, η Fiat εμπλούτισε, παράλληλα,την γκάμα των κινητήρων της και των κιβωτίων ταχυτήτων. Από σχεδιαστική άποψη, αυτό που διαφοροποιήθηκε ουσιαστικά είναι το εμπρόσθιο τμήμα, στο οποίο για πρώτη φορά υιοθετείται παραλληλόγραμμη μάσκα, ενώ αλλαγές έχουν υποστεί, επίσης, τα «φανάρια» και ο προφυλακτήρας. Εσωτερικά, ο σχεδιασμός έχει δεχτεί, απλώς, μικρές ανανεωτικές «πινελιές», που έχουν να κάνουν λιγότερο με την κεντρική κονσόλα και περισσότερο με το νέο πίνακα οργάνων. Παράλληλα, είναι εμφανής η προσπάθεια αναβάθμισης του διάκοσμου με τη χρήση πιο ποιοτικών υλικών σε σημεία όπως οι επενδύσεις και τα πλαστικά που καλύπτουν μέρος των θυρών. H αμελητέα αύξηση του μήκους της νέας έκδοσης (4 και 3 εκ. για την 3θυρη και την 5θυρη αντίστοιχα), σε συνδυασμό με τη διατήρηση του μεταξονίου στα 2.480 χλστ., δεν αλλάζει κάτι στους εσωτερικούς χώρους. Σε αυτό τον τομέα, το Punto εξακολουθεί να είναι ένα από ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, όπως προαναφέρθηκε, η γκάμα είναι πιο πλήρης, διαθέτοντας τέσσερις βενζινοκινητήρες και τρεις ντίζελ. Στο βενζινοκίνητο τμήμα της γκάμας το ενδιαφέρον εστιάζεται, βεβαίως, στο νέο 1.400άρη, που γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις εκδόσεις των 1,2 λίτρων (60 και 80 ίππων) και τον κορυφαίο 1.8 της έκδοσης HGT. Η ισχύς του νέου κινητήρα προσδιορίζεται στους 95 ίππους, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων ή 6 στην περίπτωση της έκδοσης Sporting. Πάντως, και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας αποδίδει σε όλη την κλίμακα των στροφών, ενώ δείχνει ελαστικός και πρόθυμος στις προσταγές του οδηγού. Επί ιταλικού εδάφους, το Punto έδειξε για ακόμα μία φορά τα θετικά οδικά του χαρακτηριστικά, τόσο στην πιο άνετη 5θυρη έκδοση όσο και στην πιο «σφικτή» Sporting. Και οι δύο εκδόσεις συμπεριφέρθηκαν ουδέτερα, χωρίς περιττά γλιστρήματα από τον εμπρόσθιο ή τον πίσω άξονα, ακόμα και υπό πίεση. Το Punto θα είναι διαθέσιμο στα μέσα αυτού του μήνα. Eνδεικτικά, το 3θυρο 1.4 των 95 ίππων, στο επίπεδο εξοπλισμού Dynamic (σ.σ.: περιλαμβάνει A/C, δύο αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα, ραδιο-CD και υπολογιστή ταξιδίου) θα κοστίζει 11.950 ευρώ. Η αισθητική ανανέωση και η πληρέστερη γκάμα κινητήρων αποτελούν τα «όπλα» του βελτιωμένου Punto απέναντι στον ανταγωνισμό Για αρκετά χρόνια, το Fiat Punto αποτέλεσε έναν από τους πρωταγωνιστές στην κατηγορία των σούπερ μίνι, σημειώνοντας πάνω από 500.000 πωλήσεις σε ετήσια βάση από το ʼ99, που εμφανίστηκε η προηγούμενη γενιά. Ανάλογα κινήθηκε και στην ελληνική αγορά, όπου μέχρι τώρα διατηρείται στις υψηλότερες θέσεις του πίνακα των πωλήσεων. Γιʼ αυτό, εκτός από την ανανέωση στην εξωτερική σχεδίαση, η Fiat εμπλούτισε, παράλληλα,την γκάμα των κινητήρων της και των κιβωτίων ταχυτήτων. Από σχεδιαστική άποψη, αυτό που διαφοροποιήθηκε ουσιαστικά είναι το εμπρόσθιο τμήμα, στο οποίο για πρώτη φορά υιοθετείται παραλληλόγραμμη μάσκα, ενώ αλλαγές έχουν υποστεί, επίσης, τα «φανάρια» και ο προφυλακτήρας. Εσωτερικά, ο σχεδιασμός έχει δεχτεί, απλώς, μικρές ανανεωτικές «πινελιές», που έχουν να κάνουν λιγότερο με την κεντρική κονσόλα και περισσότερο με το νέο πίνακα οργάνων. Παράλληλα, είναι εμφανής η προσπάθεια αναβάθμισης του διάκοσμου με τη χρήση πιο ποιοτικών υλικών σε σημεία όπως οι επενδύσεις και τα πλαστικά που καλύπτουν μέρος των θυρών. H αμελητέα αύξηση του μήκους της νέας έκδοσης (4 και 3 εκ. για την 3θυρη και την 5θυρη αντίστοιχα), σε συνδυασμό με τη διατήρηση του μεταξονίου στα 2.480 χλστ., δεν αλλάζει κάτι στους εσωτερικούς χώρους. Σε αυτό τον τομέα, το Punto εξακολουθεί να είναι ένα από ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας. Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, όπως προαναφέρθηκε, η γκάμα είναι πιο πλήρης, διαθέτοντας τέσσερις βενζινοκινητήρες και τρεις ντίζελ. Στο βενζινοκίνητο τμήμα της γκάμας το ενδιαφέρον εστιάζεται, βεβαίως, στο νέο 1.400άρη, που γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις εκδόσεις των 1,2 λίτρων (60 και 80 ίππων) και τον κορυφαίο 1.8 της έκδοσης HGT. Η ισχύς του νέου κινητήρα προσδιορίζεται στους 95 ίππους, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 5 σχέσεων ή 6 στην περίπτωση της έκδοσης Sporting. Πάντως, και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας αποδίδει σε όλη την κλίμακα των στροφών, ενώ δείχνει ελαστικός και πρόθυμος στις προσταγές του οδηγού. Επί ιταλικού εδάφους, το Punto έδειξε για ακόμα μία φορά τα θετικά οδικά του χαρακτηριστικά, τόσο στην πιο άνετη 5θυρη έκδοση όσο και στην πιο «σφικτή» Sporting. Και οι δύο εκδόσεις συμπεριφέρθηκαν ουδέτερα, χωρίς περιττά γλιστρήματα από τον εμπρόσθιο ή τον πίσω άξονα, ακόμα και υπό πίεση. Το Punto θα είναι διαθέσιμο στα μέσα αυτού του μήνα. Eνδεικτικά, το 3θυρο 1.4 των 95 ίππων, στο επίπεδο εξοπλισμού Dynamic (σ.σ.: περιλαμβάνει A/C, δύο αερόσακους, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα, ραδιο-CD και υπολογιστή ταξιδίου) θα κοστίζει 11.950 ευρώ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!