X
Παρουσιάσεις

Ford S max & νέα γενιά Galaxy

Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε επίσημα στη Σεβίλλη τα δυο νέα μέλη της: το S max και το νέο Galaxy.

Το μεν Galaxy όπως φανερώνει το όνομα είναι η νέα γενιά του μοντέλου ενώ το S max καλύπτει το κενό ανάμεσα σ΄ αυτό και το C max.

Πρόκειται για δυο σχεδόν δίδυμα επταθέσια ευρύχωρα και πρακτικά μοντέλα που η Ford τους έχει διαχωρίσει τους ρόλους τους. Το μεγάλο Galaxy δίνει έμφαση στην άνεση ενώ το S max εκφράζει πιο σπορ αντίληψη και αυτή τη διαφοροποίηση στη φιλοσοφία η Ford την κατέγραψε στον εξωτερικό σχεδιασμό. Οι στρογγυλοί προβολείς ομίχλης στο S max βρίσκονται πιο ψηλά, πίσω από τα φτερά υπάρχουν διακοσμητικοί αεραγωγοί και άλλες λεπτομέρειες.

Η σημαντικότερη διαφορά είναι ωστόσο η διαμόρφωση του πρυμναίου τμήματος. Πιο γωνιώδες στο Galaxy και πιο καμπύλο στον αδελφό MPV ακολουθώντας γραμμές πιο έντονες γραμμές. Εσωτερικά, οι διαφορές μειώνονται σημαντικά. Τόσο ο σχεδιασμός όσο και η ποιότητα των καλών υλικών είναι κοινά όπως και η διαρρύθμιση των επτά θέσεων. Σ

ε κάθε περίπτωση πάντως έχουμε ένα πολύ ευρύχωρο εσωτερικό για τους πέντε επιβάτες ενώ οι δυο «πτυσσόμενες» θέσεις της τρίτης σειράς είναι βοηθητικές ή ανάγκης όπως σχεδόν σε όλα τα MPV με επταθέσια διάταξη. Βέβαια στο Galaxy λόγω της διαφορετικής γραμμής που ακολουθεί η οροφή εξασφαλίζεται μεγαλύτερο εσωτερικό ύψος στις τελευταίες θέσεις αλλά και περίπου 50 λίτρα επιπλέον για τις αποσκευές.    

Δυο ντίζελ και δυο βενζινοκινητήρες συνθέτουν την γκάμα των κινητήρων που θα εφοδιάζουν τα δυο μοντέλα. Οι πετρελαιοκινητήρες στα 1,8 και 2,0 λίτρα 125 και 140 ίππους αντίστοιχα. Ο γνωστός 2λιτρος των 145 ίππων αποτελεί το βασικό βενζινοκίνητο σύνολο που θα είναι κοινό τόσο για το Galaxy όσο και για το S max ενώ ο κορυφαίος 2,5Τ απόδοσης 220 ίππων θα χρησιμοποιείται μόνο στο τελευταίο.

 

 

Τα δυο MPV είναι χτισμένα σε νέο πλαίσιο που θα χρησιμοποιηθεί και στο μελλοντικό Mondeo. Βέβαια, σε αυτό υιοθετούνται λύσεις δοκιμασμένες και καταξιωμένες όπως η αρχιτεκτονική της ανάρτησης στον πίσω άξονα ή control blade όπως λέγεται. Αλλά και εδώ υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται υποπλαίσιο πάνω στο οποίο στηρίζεται. Η Άνεση από την ανάρτηση είναι εξαιρετική τουλάχιστον στους δρόμους της Ισπανίας και συμπεριφορά ιδιαίτερα ισορροπημένη. Πάντως, το σπορ χαρακτήρα στον συγκεκριμένο σημείο της γρήγορης έκδοσης ( 2,5Τ) του S max δεν καταφέραμε να την διαπιστώσουμε. Ωστόσο, για περισσότερες λεπτομέρειες θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Ιούνιο όποτε και αναμένεται στην Ελλάδα το «δίδυμο» της Ford. Όσο για τις τιμές το μεν Galaxy 2,0 (ambiente) θα ξεκινά από τα 29.430 ευρώ ενώ το s max το οποίο θα έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά στην 2λιτρη έκδοση (trend) θα ξεκινά από τα 22.500 ευρώ ενώ το 2,5Τ από τα 26.750 ευρώ.

 

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!