X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε τη Mercedes E-Class Coupe

Μπορεί να μην είναι επίσημα ο διάδοχος της CLK, αφού βασίζεται στο δάπεδο της μεγαλομεσαίας «Ε» και όχι στη C Class, εντούτοις στοχεύει στο ίδιο κοινό.

Σχεδιαστικά, η E-Class Coupe υιοθετεί αρκετά από τα στοιχεία του 4θυρου μοντέλου, όπως τα διπλά ρομβοειδή φωτιστικά σώματα, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το αυτοκίνητο και από το πλάι, όπου απουσιάζει η μεσαία κολόνα, έτσι ώστε να μη διακόπτεται η επιφάνεια των πλευρικών παραθύρων. Πέρα από την κομψότητα, το αμάξωμα της E Class Coupe διακρίνεται και για το χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή μεταξύ των αυτοκινήτων παραγωγής (Cd=0,24).
Στο εσωτερικό τη διαφορά την κάνουν τα νέα, σπορ καθίσματα, ενώ η σμίκρυνση του μεταξόνιου επιτρέπει χαμηλότερα επίπεδα άνεσης για τους πίσω επιβάτες έναντι της 4θυρης «Ε». Εντούτοις ένας κανονικού αναστήματος επιβάτης θα βολέψει με σχετική ευκολία τα γόνατά του. Είναι η επικλινής διαμόρφωση της οροφής εκείνη που θα δυσκολέψει περισσότερο την παραμονή κάποιου με ύψος πάνω από 1,80.
Η Ε-Class Coupe διατίθεται ήδη στην αγορά με δύο ντίζελ και τρεις βενζινοκινητήρες, εκ των οποίων οι δύο μικρότεροι (1,8 και 3,5 λίτρων για τις Ε250 CGI και Ε350 CGI) διαθέτουν άμεσο ψεκασμό με σημαντικά κέρδη στην κατανάλωση και στους εκπεμπόμενους ρύπους.
Στη δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου που πραγματοποιήθηκε στην Τοσκάνη οδηγήσαμε και τις δύο αυτές εκδόσεις, που αποδίδουν 204 (με υπερπλήρωση) και 292 ίππους και συνδυάζονται αντίστοιχα με αυτόματα κιβώτια 5 και 7 σχέσεων. Στο δρόμο η Ε-Coupe είναι σαφώς προσανατολισμένη στην άνεση, αν και το κοντύτερο μεταξόνιο και η χαμηλωμένη ανάρτηση, έναντι της 4θυρης Ε Class δίνουν έναν πιο σπορτίφ τόνο.
Οι τιμές για τα δύο προαναφερθέντα μοντέλα στην Ελλάδα ξεκινούν από τα 50.550 ευρώ και τα 61.550.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!