X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Subaru Outback

Βρεθήκαμε στη Βόρεια Ιταλία προκειμένου να οδηγήσουμε τη νέα γενιά του μεγάλου crossover της ιαπωνικής εταιρείας. Η είδηση εντούτοις εντοπίζεται περισσότερο στη νέα εκπροσώπηση της Subaru στη χώρα μας από την Πλειάδες Motors Α.Ε.

Βρεθήκαμε στη Βόρεια Ιταλία προκειμένου να οδηγήσουμε τη νέα γενιά του μεγάλου crossover της ιαπωνικής εταιρείας. Η είδηση εντούτοις εντοπίζεται περισσότερο στη νέα εκπροσώπηση της Subaru στη χώρα μας από την Πλειάδες Motors Α.Ε.

Ο εν λόγω κατασκευαστής μπορεί να μην απευθύνεται σε ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, εντούτοις η εξειδίκευσή του στην 4κίνηση (ήδη από το 1972!), οι κινητήρες μπόξερ και η απαράμιλλη ποιότητα των προϊόντων του, έχουν δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο προφίλ που βρίσκει απήχηση σε ένα ολοένα διευρυνόμενο κοινό, εξ ου και η συνεχής αύξηση των πωλήσεων της φίρμας. Παρότι η ευρωπαϊκή αγορά για τη Subaru είναι πολύ μικρότερη από εκείνη της Αμερικής και της Ιαπωνίας, ο στόχος της εταιρείας για ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση στη Γηραιά Ήπειρο έφερε πριν από μερικά χρόνια ένα μπόξερ (τι άλλο;) πετρελαιοκίνητο σύνολο.

Σήμερα ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας έρχεται να συνδυαστεί με το κιβώτιο CVT της εταιρείας (Lineartronic) στο αμάξωμα του νέου Outback, κάτι που θεωρείται ότι θα ικανοποιήσει τις ανάγκες ενός σημαντικού κομματιού της Ευρωπαϊκής αγοράς. Με μήκος σχεδόν 4,8 μ. το αμάξωμα του Outback προσφέρει πολύ πλούσιους χώρους, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, σε συνδυασμό με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης αυξάνει σημαντικά το πεδίο δράσης του Outback.

Η επίπεδη διάταξη των κυλίνδρων του 2λιτρου πετρελαιοκίνητου συνόλου, εξασφαλίζει μια χαμηλότερη θέση στο χώρο του κινητήρα, που πέρα από το πλεονέκτημα του χαμηλού κέντρου βάρους, θεωρητικά θα εξασφάλιζε και κάποιο κέρδος όσο αφορά στο θόρυβο που περνά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Εντούτοις η χαρακτηριστική χροιά του ντίζελ δεν καταφέρνει να περάσει απαρατήρητη στην καμπίνα του Outback, κάτι που δεν ισχύει στην αντίστοιχη έκδοση του νέου Forester το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο περιθώριο της παρουσίασης του Outback. Από την άλλη, το Lineartronic είναι πολύ πιο πολιτισμένο στη λειτουργία του από άλλες ανάλογες υλοποιήσεις.

Οι τεχνικοί της Subaru έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη πιο άμεση απόκριση του κιβωτίου τόσο στην αυτόματη λειτουργία του, όσο και στη χειροκίνητη, όπου προσφέρεται η δυνατότητα σειριακής επιλογής ανάμεσα σε 7 σχέσεις. Το κιβώτιο χαρακτηρίζεται από ομαλή και γρήγορη λειτουργία, χωρίς εντούτοις να μπορεί στους συγκεκριμένους τομείς να συναγωνιστεί τις πιο σύγχρονες προτάσεις των κλασικών αυτόματων κιβωτίων.

Η συνολικά απροβλημάτιστη συνύπαρξη του οδηγού με το μεγάλο Subaru υπογραμμίζεται επίσης από τη σωστή εργονομία, αλλά και την άνεση της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω). Ο κινητήρας των 150 ίππων μπορεί να μη βάζει φωτιά στο δρόμο, με τα 100χλμ./ώρα να έρχονται από τη στάση στα 9,7 δλ., εντούτοις η ροπή των 35,7 χλγμ. εξασφαλίζει μια ευπρόσδεκτη ελαστικότητα στις καθημερινές συνθήκες οδήγησης.

Το Outback θα διατίθεται με μια τιμή λίγο πάνω από τα 40.000 ευρώ, εντούτοις η ανανεωμένη έκδοση του γνώριμου Forester, αλλά και το, βασισμένο στο Subaru, ΧV απευθύνονται σε χαμηλότερα βαλάντια.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!