X
Οδοιπορικά

Hyundai Tucson: Οδοιπορικό στην ορεινή Κορινθία

Στο στοιχείο του! Ένα τόσο σύγχρονο C-SUV όπως το Hyundai Tucson τέταρτης γενιάς, όταν δε σου λύνει τα χέρια σε καθημερινή βάση, σε παρακινεί να αποδράσεις μαζί του από την καθημερινότητα.

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Γιάννης Κουσκούτης, Μ. Σαλ.

Ερχόμαστε σε δύσκολη θέση όταν αυτήν τη χρονική περίοδο σας προτείνουμε όμορφους προορισμούς και ταξιδιωτικές προτάσεις τις οποίες ουσιαστικά δεν μπορείτε να απολαύσετε -μέχρι νεωτέρας-, αλλά είναι αυτά τα μηνύματα που λαμβάνουμε από εσάς με κάθε τρόπο, που αναφέρουν ως διέξοδο τα νοερά ταξίδια σας μέσα από τις σελίδες του περιοδικού. Παρέα μας σε αυτή την εξόρμηση το νέο Hyundai Tucson, και μάλιστα στην απόλυτα ταξιδιάρικη εκδοχή του ως 1.6 Τ-GDi 48V Hybrid 180 ίππων, με το 7τάχυτο DCT και την τετρακίνηση να δημιουργούν ένα εξαιρετικό πακέτο για ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές, όπως τις πανέμορφες γύρω από τα Τρίκαλα Κορινθίας και τη Λίμνη Δόξα.

Διαφορετική εμφάνιση και εξέλιξη ουσίας

Το ολοκαίνουριο Tucson αποτελεί την τέταρτη γενιά του επιτυχημένου best-seller της Hyundai, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά το 2004 (2009 και 2015 οι προηγούμενες γενιές) και μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 7 εκατομμύρια οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Από αυτά, τα 1,4 εκατομμύρια οχήματα έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, νούμερα που καθιστούν το μοντέλο το SUV της εταιρείας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως και αυτό που αποτελεί το 35% της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά. Κατασκευάζεται σε πολλές παραγωγικές μονάδες της εταιρείας ανά τον κόσμο, ενώ παράλληλα αποτελεί την τρίτη γενιά του μοντέλου που κατασκευάζεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) στο Νοσοβίτσε της Τσεχίας.

Σημαντικό βιογραφικό, λοιπόν, για το μεσαίο SUV των Κορεατών, οι οποίοι, θέλοντας να συνεχίσουν την εμπορική επιτυχία του, αποφάσισαν να επέμβουν αρκετά και στο σχέδιο, συνδυάζοντάς το με μια επαναστατική νέα εμφάνιση και φιλοσοφία με κωδική ονομασία «Sensuous Sportiness», η οποία είτε σου αρέσει πολύ, είτε σου δημιουργεί διφορούμενα ερωτήματα. Σε κάθε περίπτωση, δε γίνεται να μην το προσέξεις και να μη σταθεί το βλέμμα σου αρκετή ώρα πάνω του, και ειδικά μπροστά, στην επιβλητική μάσκα με τις παραμετρικές κυψέλες και στους ενεργούς αεραγωγούς που εξασφαλίζουν αεροδυναμικό συντελεστή (Cd) 0,315. Όταν τα φώτα είναι σβηστά, το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου φαίνεται να καλύπτεται από σκούρα, γεωμετρικά μοτίβα, χωρίς να διακρίνονται τα χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας που είναι πλήρως ενσωματωμένα στη μάσκα.

Όταν ανάψουν, η εμφάνιση γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή, ενώ σε πολλούς θυμίζει και μοντέλο αμερικανικών προδιαγραφών. Στο προφίλ, οι χαρακτηριστικές πόρτες συμπληρώνονται από μια έντονη και τολμηρή πλευρική γραμμή, στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα με το μεγάλο πλάτος και τις κρυφές λεπτομέρειές τους συνεχίζουν τη λογική του σχεδιασμού, ενώ ολοκαίνουργιος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας του νέου Tucson. Επιπρόσθετα, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Hyundai το οποίο διαθέτει κρυμμένους πίσω υαλοκαθαριστήρες, που βρίσκονται κάτω από την αεροτομή. Τα υψηλής τεχνολογίας σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ολοκληρώνονται με το λογότυπο «Hyundai» στο πίσω κρύσταλλο, το οποίο φαίνεται μεν τρισδιάστατο, αλλά στην πραγματικότητα δεν εξέχει από την εξωτερική επιφάνεια.

Το πλήρως ψηφιακό κόκπιτ αποτελείται από έναν νέο πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και από μία οθόνη AVN-T επίσης 10,25 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας. Έτσι εξασφαλίζεται ένας εξατομικευμένος χώρος που έχει βελτιστοποιηθεί προσφέροντας μια χρηστική εμπειρία υψηλής τεχνολογίας. Το φαρδύ πάνω μέρος του ταμπλό ενώνεται άψογα με τις επενδύσεις στις πόρτες, αγκαλιάζοντας στην ουσία τους εμπρός επιβάτες. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή τους είναι σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο.

Συνεχίζοντας στα της αισθητικής του νέου Tucson, σημειώστε ότι οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ εννέα χρωμάτων αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων τριών νέων: Shimmering Silver, Amazon Gray και Teal, ενώ η επιλογή μιας διχρωμίας στην οροφή σε Phantom Black ή Dark Knight προσφέρει ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.

Στην ουσία τώρα. Το νέο Hyundai Tucson διαθέτει ένα μεγαλύτερο και φαρδύτερο αμάξωμα σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ η μυώδης εικόνα του συνδυάζει ακμές και δυναμικές αναλογίες με έντονες επιφάνειες, εξασφαλίζοντας την πρωτοποριακή αν μη τι άλλο εμφάνισή του. Σημειώστε ενδεικτικά ότι το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. (4.500 χλστ.), το πλάτος κατά 15 χλστ. (1.865 χλστ.), το ύψος κατά 5 χλστ. (1.650 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο έχει πάει στα 2.680 χλστ., με την αύξηση σε αυτό το σημείο να είναι της τάξεως των 10 χλστ.

 

Τι έχει αυτό ως αποτέλεσμα; Μα, φυσικά ότι μιλάμε για το πιο ευρύχωρο Tucson αυτών των δεκαεπτά ετών παρουσίας, με τους πίσω επιβάτες ειδικά να έχουν στη διάθεσή τους 26 χλστ. επιπλέον αέρα για τα πόδια τους. Αυτό μάλιστα ισχύει τόσο για τα υβριδικά μοντέλα, όπως αυτό του οδοιπορικού μας, όσο και για τις συμβατικές εκδόσεις, λόγω της έξυπνης τοποθέτησης της μπαταρίας κάτω από το πίσω κάθισμα. Την ίδια ώρα, το διαθέσιμο πορτ μπαγκάζ έχει αυξηθεί από 3 έως 107 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, προσφέροντας συνολικά από 620 λίτρα έως 1.799 λίτρα για τις αποσκευές των επιβατών. Το «δικό μας» τώρα -ως βενζίνη 48V Hybrid- προσφέρει από 577 έως 1.756 λίτρα, τα οποία φτάνουν και περισσεύουν για ταξίδι τεσσάρων και με προϋποθέσεις πέντε ατόμων, πολλώ δε μάλλον για τους δύο του οδοιπορικού, με τις φωτογραφικές μηχανές και τα drone (σ.σ.: δείτε το αντίστοιχο βίντεο στο www.4troxoi.gr) να πιάνουν ελάχιστο από αυτόν το χώρο. Εξαιρετικά βολική και η αυτόματη ανάκλιση των πίσω καθισμάτων σε διάταξη 40:20:40.

 

Ανοίγοντας τις πόρτες του νέου Tucson, καταλαβαίνεις αμέσως ότι εκτός από εξαιρετικά ευρύχωρο και φιλόξενο, το εσωτερικό του είναι και αρκετά εκλεπτυσμένο. Βολεύεσαι καλά στη θέση οδήγησης, που θα ήθελες ιδανικά να ρυθμίζεται και λίγο πιο χαμηλά, πιάνεις το ωραίο σχεδιαστικά βολάν και τα μάτια σου πάνε απευθείας στην οθόνη του πίνακα οργάνων, που θυμίζει στην εμφάνιση μοντέλο της Mercedes, καθώς και στη νέα οθόνη πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό, 10,25 ιντσών και οι δύο. Το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας δεν επέλεξε φυσικούς διακόπτες, επομένως όλες οι λειτουργίες για τη θέρμανση, τον εξαερισμό και τον κλιματισμό ελέγχονται μέσω αφής, καθιστώντας το Tucson το πρώτο μοντέλο της Hyundai που διαθέτει πλήρη έλεγχο αφής, ενώ ακόμη και το αυτόματο κιβώτιο είναι shift-by-wire, ενισχύοντας αυτήν την εικόνα. Υψηλής ποιότητας μαλακά πλαστικά εκτείνονται σε όλη την καμπίνα, ενώ καινούργιοι αεραγωγοί ξεκινούν από τις πόρτες και καταλήγουν στην κεντρική κονσόλα, λες και «αγκαλιάζουν» οδηγό και συνοδηγό.

Φυσικά, το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο και συμβατό με κάθε σύγχρονο σύστημα ασφάλειας (σ.σ.: και κεντρικός αερόσακος μεταξύ οδηγού και συνοδηγού) και κάθε τεχνολογικό καλούδι συνδεσιμότητας, ενώ αξίζει να σημειωθεί κάτι που μας έκανε εξαιρετική εντύπωση στις μέρες που το είχαμε στην κατοχή μας, είτε στην πόλη με 15 βαθμούς είτε στο μικρό χιονοδρομικό της Ζήρειας στους μείον 3. Είναι η πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο Hyundai που διατίθεται η ολοκαίνουρια τεχνολογία Multi-Air Mode. Όταν ενεργοποιηθεί αυτή η λειτουργία, ο αέρας διαχέεται από τους νέους multi-air αεραγωγούς που προστέθηκαν στο εμπρός μέρος του οχήματος και από τους κανονικούς αεραγωγούς. Ο συνολικός όγκος αέρα παραμένει ο ίδιος και επομένως είναι εξίσου αποτελεσματικός στη μεταβολή της θερμοκρασίας, αλλά η διασπορά του μειώνει την άμεση επαφή μαζί του και τον κάνει λιγότερο έντονο. Αυτή η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί με βάση τις προτιμήσεις του οδηγού, αλλά πραγματικά είναι τόσο σωστή στην πράξη, που καλό είναι να την αφήνετε να… αποφασίζει για εσάς.

Στα γραφικά Τρίκαλα και στη λίμνη-καρτ ποστάλ!

Το μεγάλο ατού της Κορινθίας ως ταξιδιωτικής πρότασης, εκτός από το προφανές της μικρής απόστασης από την Αθήνα, είναι ότι μπορείς να φτάσεις από το επίπεδο της θάλασσας σε υψόμετρο άνω των 1.000 μέτρων μέσα σε λίγη ώρα, με τις εναλλαγές στο τοπίο να είναι εξαιρετικές και τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Ανηφορίζοντας από Ξυλόκαστρο και κάνοντας μια διαδρομή ανάμεσα σε ελαιώνες, αμπέλια και συστάδες ευκαλύπτων, προσπερνώντας τα χωριά Ρίζα, Πελλήνη, Δενδρό, Ρέθι, βρισκόμαστε στην πρώτη συνοικία των Τρικάλων.

Τα Τρίκαλα είναι ένα ορεινό χωριό και ο αρχαιότερος οικισμός του όρους της Ζήρειας. Το όμορφο κεφαλοχώρι, το οποίο απλώνεται σε διαδοχικές συνοικίες (Κάτω, Μεσαία και Άνω Τρίκαλα), είναι το πιο ανεπτυγμένο σε τουριστικές υποδομές χωριό της ορεινής Κορινθίας. Σε απόλυτα παραδοσιακό στυλ και οι επιχειρήσεις της περιοχής, με τους ξενώνες, τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα καφέ-μπαρ να είναι φτιαγμένα από πέτρα και ξύλο, οπότε και πλήρως ενσωματωμένα στο εντυπωσιακό φυσικό περιβάλλον.

Τα νέα κρυφά φώτα (Parametric Hidden Lights, όπως τα αναφέρει η εταιρεία) στη μάσκα του νέου Hyundai Tucson είναι το βασικό χαρακτηριστικό μιας γενικότερα ανανεωμένης και πρωτοποριακής εμφάνισης.

Το σκηνικό βέβαια που συναντάμε είναι πρωτόγνωρο για όλους, αφού είναι Παρασκευή και βρισκόμαστε σχεδόν μόνοι μας σε ένα μέρος όπου λογικά αυτή την εποχή θα γινόταν χαμός. Μοναδική παρέα μας είναι ο ευγενέστατος ιδιοκτήτης του καταστήματος με τα παραδοσιακά προϊόντα, στον κεντρικό δρόμο στα Μεσαία Τρίκαλα, και ο σκύλος του-μασκότ της περιοχής, ο Βίκτωρας των 77 κιλών, που απολαμβάνει την ηρεμία του. «Δεν μπορεί να πιστέψει άνθρωπος αυτό που ζούμε. Το Μάιο βλέπω να επιτρέπεται η μετακίνηση από νομό σε νομό. Έως τότε… κλάφ’ τα», μας λέει χαρακτηριστικά και μας εύχεται καλή συνέχεια στο οδοιπορικό μας, όταν τον ενημερώνουμε πως φεύγουμε για την αγαπημένη μας Δόξα.

Η λίμνη Δόξα είναι μια τεχνητή λίμνη σε υψόμετρο 900 μέτρων, η οποία βρίσκεται στην Αρχαία Φενεό Κορινθίας. Η κατασκευή της ολοκληρώθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και στηρίχτηκε στο χείμαρρο Δόξα, που ρέει σε εκείνη την περιοχή. Στο κέντρο της λίμνης υπάρχει το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου, που γιορτάζει στις 27 Αυγούστου καθώς και την ημέρα εορτασμού των Φώτων, όπου γίνεται καθαγιασμός των υδάτων της λίμνης. Παλαιότερα υπήρχε εκεί η Μονή Αγίου Γεωργίου, αλλά λόγω των πλημμυρών μεταφέρθηκε σε μικρή απόσταση από την αρχική της θέση, σε διπλανό ύψωμα.

Λίμνη Δόξα!

Πολύ κοντά στη λίμνη βρίσκεται το χωριό Γκούρα, όπως και η Ζαρούχλα, που σας προτείνουμε για διαμονή και φαγητό όταν με το καλό επανέλθουν οι ζωές μας στο φυσιολογικό. Επίσης η λίμνη Τσιβλού, σε υψόμετρο 700 μέτρων, στις πλαγιές του Χελμού, ενώ σε μια μεγαλύτερη ακόμη ταξιδιωτική χειμερινή βόλτα, με περισσότερες ημέρες στη διάθεσή σας, αξίζει να συνδυάσετε και το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων. Πριν φτάσετε στη Δόξα, θα συναντήσετε και τη Στυμφαλία λίμνη, σε ένα οροπέδιο σε υψόμετρο 600 μέτρων, συνδεδεμένη και με τον έκτο άθλο του Ηρακλή, ο οποίος στην περιοχή αντιμετώπισε τις Στυμφαλίδες Όρνιθες.

48V υβριδικό σύστημα και τετρακίνηση τα μυστικά

Με 48V υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, πλήρως υβριδική καθώς και plug-in υβριδική εκδοχή, το νέο Hyundai Tucson διαθέτει μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα στην κατηγορία των compact SUV, ενώ είναι διαθέσιμο και με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στα δικά μας τώρα, η εταιρεία έχει συνδυάσει τη 48V ήπια υβριδική τεχνολογία (μπαταρία ιόντων λιθίου 0,44 kW) με κινητήρα 1.6 T-GDI (υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης με άμεσο ψεκασμό τεχνολογίας Smartstream) 150 ίππων, ο οποίος είναι διαθέσιμος με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων iMT και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, αλλά και με την έκδοση 1.6 T-GDI με 180 ίππους, η οποία προσφέρεται ως προσθιοκίνητη με το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο αλλά και με 7DCT και τετρακίνηση, ακριβώς όπως αυτή του οδοιπορικού μας.

Ταυτόχρονα, ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 CRDi των 136 ίππων στη 48V υβριδική έκδοση διατίθεται με κιβώτιο 7DCT είτε ως τετρακίνητο είτε ως προσθιοκίνητο. Αργότερα μέσα στο έτος, θα είναι διαθέσιμη και μία plug-in υβριδική έκδοση του νέου Tucson με κινητήρα 1.6 T-GDI και 265 ίππους απόδοσης, όπως και η έκδοση N Line. Ο 1.6 T-GDI Smartstream είναι εξοπλισμένος με την τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD). Η τεχνολογία χρονισμού και ελέγχου των βαλβίδων ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και του κλεισίματός τους ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Στην πράξη, ο συνδυασμός αυτός καταφέρνει με τον τρόπο που λειτουργεί και αποδίδει να κερδίσει την ψήφο εμπιστοσύνης του οδηγού, με το «τράβηγμα» να είναι όπως πρέπει, παρά το τσιμπημένο βάρος της κατασκευής (από 1.558 έως 1.689 κιλά η συγκεκριμένη έκδοση 48V Hybrid των 180 ίππων) και τις αλλαγές των σχέσεων να είναι απροβλημάτιστες και αρκούντως ομαλές. Οι ενστάσεις μας είναι στον γρήγορο ρυθμό και κυρίως στα κατεβάσματα, όπως άλλωστε και σε κάθε τέτοιο κιβώτιο.

Οδηγώντας το, τόσο στις ασφάλτινες διαδρομές της Κορινθίας όσο και στην απαιτητική χωμάτινη από τη διασταύρωση πριν από το χιονοδρομικό της Ζήρειας και δεξιά έως τη Λίμνη Δόξα, καταλαβαίνεις ότι, βασισμένο στη νέα πλατφόρμα Ν3 και στην εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, επιτυγχάνει αξιοσημείωτη ισορροπία ανάμεσα στην άνεση, την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα στον έλεγχο των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος στον γρήγορο ρυθμό. Οι κλίσεις του πλαισίου είναι ιδιαίτερα περιορισμένες, κάτι που οφείλεται εν μέρει στη λογική απόσταση των 170 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος.

Από εκεί και πέρα, η λειτουργία της τετρακίνησης (παρέχεται και η δυνατότητα κλειδώματος με το πάτημα ενός μπουτόν) δεν κάνει αισθητή την παρουσία της ούτε στα πιο γλιστερά ασφάλτινα κομμάτια, παρά μόνο σε συνθήκες πολύ χαμηλής πρόσφυσης, όπως τα σημεία με χιόνι, και ειδικά τα σκιερά με πάγο που συναντήσαμε μέσα στα βουνά της Κορινθίας. Το σύστημα διεύθυνσης, παρά την τεχνητά βαριά αίσθησή του (πολύ περισσότερο στο πρόγραμμα Sport· Normal και Εco τα άλλα δύο), παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζονται τα χέρια του οδηγού, ενώ αποδοτικό αποδεικνύεται και εκείνο της πέδησης σε όλες τις συνθήκες.

Πιο ολοκληρωμένο από ποτέ

Με αιχμηρή εμφάνιση, σαφέστατα πιο άνετο από τον προκάτοχό του, λειτουργικό και φορτωμένο με τεχνολογία, το Hyundai Tucson τέταρτης γενιάς κατάφερε από την πρώτη κιόλας επαφή να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας. Χωρίς καμία έκπτωση και συμβιβασμό, καταφέρνει να ικανοποιεί με το παραπάνω σε όλους τους τομείς. Όσο για τον οδηγικό του χαρακτήρα, παρ’ ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ, είναι ευχάριστος σε κάθε τύπου διαδρομές, έτσι που το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ένα αγχολυτικό πολυεργαλείο για 365 ημέρες το χρόνο. Δεν είναι εύκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο, όσο και αν οι Κορεάτες το κάνουν να φαίνεται εύκολο…_ Μ. Σαλ.

HYUNDAI TUCSON 1.6 T-GDi 48V HYBRID 180 PS 4WD 7DCT

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 180 ίπποι/5.500 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 265 Nm/1.500-4.500 σ.α.λ. > ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς > ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7-DCT) > ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης > ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων > ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.500×1.865×1.650 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.680 χλστ. > ΒΑΡΟΣ: 1.558-1.689 κιλά > ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 170 χλστ. > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 201 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 9 λίτρα/100 χλμ. > ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 54 λίτρα > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (WLTP): 159 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ: Από 24.900 ευρώ (1.6T 48V 150 PS 2WD 6MT, Exclusive) > ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 30.790 ευρώ (1.6T 48V 180 PS 4WD 7DCT, Premium)

Η Hyundai χρησιμοποιεί στο νέο Tucson ζάντες αλουμινίου 17, 18 και 19 ιντσών, ενώ τα επιλεγμένα ελαστικά τοποθέτησης είναι των Continental και Michelin. Τρεις οι διαθέσιμες εκδόσεις με βάση τον εξοπλισμό (Exclusive, Premium, Distinctive) και με τιμοκατάλογο από 24.990 έως 40.990 ευρώ, για κάθε γούστο και βαλάντιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ολοκαίνουργιο Tucson συνοδεύεται από την 5ετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων της Hyundai.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!