X
Οδοιπορικά

Jeep Compass: Οδοιπορικό στα Άγραφα

Παρέα με το plug-in υβριδικό Jeep Compass 4xe, που συνδυάζει ιδανικά τον οικολογικό χαρακτήρα και το περιπετειώδες προφίλ, εξερευνούμε μια πανέμορφη και ενδιαφέρουσα γωνιά της χώρας μας. Φύγαμε για τα Άγραφα!

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος

Ο Δήμος Αγράφων αποτελεί τον πιο ορεινό δήμο της Ελλάδας και βρίσκεται στην καρδιά της Ρούμελης, ως μια τοποθεσία πραγματική ωδή στη φύση, στην ιστορία και στην παράδοση. Πρόκειται για τον πιο καθαρό τόπο της πατρίδας μας -σύμφωνα με την UNESCO– και για μία από τις πιο καθαρές περιοχές της Ευρώπης, ως προς το φυσικό της περιβάλλον.

Σε αυτό το όχι και τόσο γνωστό -και αδίκως- σημείο του ελληνικού χάρτη θα σας ταξιδέψουμε μέσα από τις επόμενες σελίδες μας, με την ιδανική για την περίσταση παρέα του plugin υβριδικού Jeep Compass 4xe, συνολικής ισχύς 240 ίππων, με την τετρακίνηση, τα «κοντά» και την απόσταση από το έδαφος των 201 χλστ. να μας δίνουν το «πάσο ελευθέρας» σε κάθε σπιθαμή γης εντός και εκτός δρόμου, σε έναν ακόμη επίγειο παράδεισο, από αυτούς που προσφέρει απλόχερα η χώρα μας. Το οδοιπορικό μας στα «αδάμαστα», όπως τα χαρακτηρίζουν οι ντόπιοι, και περήφανα βουνά και χωριά των Αγράφων, μόλις ξεκίνησε.

«Πετώντας» πάνω από τη γέφυρα της Τατάρνας! Το άλλο πέρασμα από Αιτωλοακαρνανία σε Ευρυτανία γίνεται από την επίσης εντυπωσιακή γέφυρα Επισκοπής, στα ΝΑ της λίμνης.

Jeep Compass: Περνώντας τη γέφυρα

Τα Άγραφα αποτελούν μια ιστορική περιοχή και οροσειρά της Κεντρικής Ελλάδας, και ουσιαστικά τη νότια απόληξη της Πίνδου. Καταλαμβάνουν όλο το βόρειο τμήμα του νομού Ευρυτανίας και το δυτικό του νομού Καρδίτσας, ενώ χωρίζονται σε Θεσσαλικά και Ευρυτανικά. Συνολικά τα Άγραφα έχουν επτά κορυφές με υψόμετρο πάνω από 2.000 μέτρα (η ψηλότερη κορυφή τους είναι η Καράβα με υψόμετρο 2.184 μ.) και πολλές πάνω από τα 1.900 μέτρα, με τη «Νιάλα» να αποτελεί τη βουνοκορφή-στολίδι και «βασίλισσα των Αγράφων», όπως θα τη βρείτε να αναφέρεται χαρακτηριστικά, αφού παρατηρώντας τη νομίζεις ότι την έχει φιλοτεχνήσει κάποιος διάσημος γλύπτης. Πιθανότερη εκδοχή για το όνομα «Άγραφα» είναι να προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό φύλο των Αγραίων. Το όνομά τους ετυμολογείται από τη λέξη «άγρα», που σημαίνει «κυνήγι», ενώ δεν είναι τυχαίο ότι προστάτιδα θεά των Αγραίων ήταν η Αγραία Άρτεμις (η οποία αποτελεί και έμβλημα του Δήμου Αγράφων), που ως γνωστόν ήταν και θεά του κυνηγιού.

Οι διαδρομές στα δασωμένα από μαυρόπευκα, βελανιδιές, καστανιές και πολλά φυλλοβόλα είδη αγραφιώτικα βουνά σε μαγεύουν, ενώ σε μεγάλο υψόμετρο κυριαρχούν οι οξιές και φυσικά τα έλατα, απογειώνοντας ακόμα πιο πολύ την εικόνα που σου δημιουργεί η περιήγηση σε αυτό τον ευλογημένο τόπο. Από τα Άγραφα πηγάζουν οι ποταμοί Μέγδοβας (ή Ταυρωπός) και Αγραφιώτης, στους οποίους φωλιάζουν δεκάδες σπάνια είδη πανίδας (και πάνω από 1.200 είδη χλωρίδας στην ευρύτερη περιοχή), ενώ σε πολλά σημεία τους συναντάς και ένα από τα ωραιότερα και πιο ενδιαφέροντα ποτάμια της χώρας μας, τον Αχελώο, τον οποίο απολαμβάνεις είτε ως οδηγός και πεζοπόρος είτε, πολύ περισσότερο, κάνοντας ράφτινγκ σε κάποιες από τις απαιτητικές ή και βατές «διαδρομές» του.

 

Το highlight όμως της περιοχής, χωρίς αμφιβολία, είναι η Λίμνη Κρεμαστών. Αποτελεί τη μεγαλύτερη τεχνητή λίμνη της Ελλάδας (περιοχή ενταγμένη στο πρόγραμμα Natura 2000) και δημιουργήθηκε μετά την κατασκευή του φράγματος των Κρεμαστών το 1965, από τη συσσώρευση υδάτινων όγκων των ποταμών Αχελώου, Αγραφιώτη, Ταυρωπού και Τρικεριώτη. Έχει χωρητικότητα 4.750.000.000 κυβικών μέτρων νερού και βρίσκεται ανάμεσα στους νομούς Αιτωλοακαρνανίας και Ευρυτανίας, οι οποίοι ενώνονται μέσω της Γέφυρας Επισκοπής αλλά και της Γέφυρας Τατάρνας, κοντά στο ομώνυμο μοναστήρι, την οποία και διασχίζουμε και εμείς ως αφετηρία με το Jeep Compass 4xe, ερχόμενοι από Ολυμπία και Ιόνια Οδό και βγαίνοντας στο ύψος του Αγρινίου.

Συνολικά τα Άγραφα έχουν επτά κορυφές με υψόμετρο πάνω από 2.000 μέτρα και πολλές άλλες με υψόμετρο πάνω από 1.900 μέτρα.

Το Jeep Compass, εξαιτίας του «allaround» χαρακτήρα του, αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της Jeep στην αγορά της Ευρώπης, έχοντας αποσπάσει ένα μερίδιο επί των συνολικών πωλήσεων της αμερικανικής μάρκας στη Γηραιά Ήπειρο της τάξης του 40%. Συνολικά πρόκειται για ένα σύγχρονο SUV που σέβεται το παρελθόν του, αφουγκραζόμενο όμως και τα πολύ συγκεκριμένα «θέλω» του σήμερα, που έχουν να κάνουν σαφέστατα με την οικονομία και την οικολογία. Σχεδιαστικά, στην ανανεωμένη εκδοχή του παρατηρείς αμέσως τη μάσκα-σήμα κατατεθέν με τις επτά γρίλιες και τα νέα φωτιστικά σώματα, που υιοθετούν την τεχνολογία LED στο εμπρός μέρος.

Στο ταξίδι όμως στην ΕΟ έχουμε απολαύσει και το σύγχρονο πλέον και αρκετά φιλόξενο εσωτερικό του. Σημείο αναφοράς στα εντός αποτελούν τόσο η οθόνη υψηλής ανάλυσης 10,25 ιντσών του πίνακα οργάνων όσο και εκείνη των 10,1 ιντσών (8,4΄΄ η βασική), που υποστηρίζει το σύστημα επικοινωνίας και διασύνδεσης του αυτοκινήτου μέσα από το σύστημα πολυμέσων UConnect 5. Ανάλογα κορυφαίος είναι και ο εξοπλισμός των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, ενεργό σύστημα διατήρησης της ταχύτητας και της πορείας, αλλά και σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση που παρατηρηθεί κόπωση του οδηγού. Στοιχεία που συντελούν σε ένα ευχάριστο αλλά και όσο το δυνατόν απρόσκοπτο από άγχη ταξιδιωτικό, όπως το δικό μας.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο MultiAir κινητήρας βενζίνης των 1.332 κ.εκ., ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς και υποστηρίζεται από έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια, και έναν δεύτερο, στον πίσω άξονα, με ενσωματωμένο διαφορικό, ο οποίος κινεί αποκλειστικά τους αντίστοιχους τροχούς. Με το θερμικό σύνολο να αποδίδει στην έκδοση του οδοιπορικού μας 180 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ 60 ίππους, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 240 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 270 Nm μόλις από τις 1.850 σ.α.λ.

H μπαταρία λιθίου των 400 Volt έχει χωρητικότητα 11,4 kWh, προσφέροντας περίπου 50 χλμ., με την πλήρη φόρτισή της να διαρκεί περίπου 4 ώρες σε κοινή οικιακή πρίζα και 1 ώρα σε 11άρι wallbox. Όντας φορτισμένη, μπορείς να πετύχεις εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση, εκμεταλλευόμενος σωστά τα τρία προγράμματα λειτουργίας (Hybrid, Electric και eSave), με τα αντίστοιχα μπουτόν να βρίσκονται πλέον στα αριστερά του τιμονιού. Σε μεγάλο ταξίδι άνω των 1.000 χιλιομέτρων, όπως το δικό μας, ενοχλεί το μικρό ρεζερβουάρ των μόλις 36,5 λίτρων, αφού σε αναγκάζει να αναζητάς συχνά πυκνά πρατήρια καυσίμων, με την αυτονομία να κινείται λίγο πάνω από τα 300 χλμ.

Η Γρανίτσα αποτελεί την πατρίδα του λογοτέχνη Ζαχαρία Παπαντωνίου, του δημοσιογράφου, λογογράφου και πολιτικού Στέφανου Γρανίτσα και του στρατηγού Ιωάννη Κωνσταντίνου, με τις προτομές των τριών να στέκονται περήφανα η μία δίπλα στην άλλη, στην πλατεία του χωριού.

Στα γραφικά ορεινά χωριά

Ο κύκλος που σας έχουμε συνηθίσει στα οδοιπορικά μας, δηλαδή να πηγαίνουμε από μία κατεύθυνση αλλά να επιστρέφουμε από άλλη, έχει ήδη ξεκινήσει, και για αρχή είμαστε στα δυτικά του δήμου, διασχίζοντας χωριά όπως τη Βαλαώρα, τόπο καταγωγής του ποιητή και πολιτικού Αριστοτέλη Βαλαωρίτη. Από εκεί, μέσα από μια όμορφη διαδρομή με αλλεπάλληλες φουρκέτες στο τελείωμά της και μαγευτική θέα στη λίμνη, προσεγγίζουμε την προβλήτα στην τοποθεσία Σιβίστα, μέρος που ζεσταίνουμε για τα καλά φωτογραφικές μηχανές και drone. Σε ρόλο πρωταγωνιστή, λες και μας περίμεναν να ομορφύνουν και άλλο τις εικόνες μας, πανέμορφα νεογέννητα μοσχαράκια αλλά και άγρια άλογα, από αυτά που υπάρχουν στην ευρύτερη περιοχή.

Στο φυσικό τους τοπίο τα άγρια άλογα της περιοχής.

Συνεχίζουμε προς το φαράγγι του Μπουζονίκου, το οποίο αποτελεί και ένα από τα πολλά και σημαντικά αναρριχητικά πεδία της περιοχής, αλλά και το χαρακτηριστικό πέτρινο γεφύρι της Τέμπλας, το οποίο χτίστηκε για να συνδέσει ουσιαστικά τα χωριά της Ευρυτανίας με εκείνα της Αιτωλοακαρνανίας. Η συνέχεια γράφεται στα Τοπόλιανα, στα Λεπιανά αλλά και στο Ραπτόπουλο, σε υψόμετρο 880 μέτρων στους πρόποδες του βουνού Τσούκα, που αποτελεί το μεγαλύτερο χωριό του δήμου. Για διανυκτέρευση έχουμε επιλέξει το χωριό Γρανίτσα, σε μια δασωμένη τοποθεσία στην περιοχή του όρους Λιάκουρα, δίπλα στον μικρό ποταμό Γρανιτσιώτη. Απολαμβάνουμε ωραία τοπικά εδέσματα στο «Αγνάντευε», ξεκουραζόμαστε στο ξενοδοχείο «Πανόραμα» με τη στρατηγική του θέση, και καταστρώνουμε το σχέδιο δράσης της επόμενης ημέρας.

Το γεφύρι της Τέμπλας βρίσκεται επάνω στον Αχελώο και ενώνει την Ευρυτανία με την Αιτωλοακαρνανία. Πρόκειται για λιθόχτιστη κατασκευή με μία κεντρική καμάρα μεγάλου ανοίγματος και οκτώ μικρότερα τόξα, ασύμμετρα τοποθετημένα στις δύο πλευρές της, η οποία αντικατέστησε παλιότερη ξύλινη. Κοντά της και η σύγχρονη γέφυρα, η οποία είναι υπό κατασκευή.

Το ξημέρωμα μας βρίσκει από νωρίς στο δρόμο, με έντονη μάλιστα αλλαγή σκηνικού. Πλέον ο ήλιος έχει δώσει τη θέση του στην έντονη βροχή, αλλά, όπως μας λέει ένας περαστικός, «Άγραφα, χωρίς βροχή δε γίνεται και δεν τα απολαμβάνεις!». Αν και σε νοητή ευθεία από τη Γρανίτσα, το ομώνυμο και χιλιοτραγουδισμένο χωριό Άγραφα (tip: pit stop στον «Νερόμυλο», λίγο πριν από τις ανηφορικές φουρκέτες) είναι πολύ κοντά, πίσω ουσιαστικά από το βουνό, οδηγούμε περίπου μία ώρα για να βρεθούμε, στα ανατολικά πλέον, στο μέρος που αποτελούσε την έδρα του καποδιστριακού Δήμου Αγράφων έως το 2010. Εκεί και ο «Λυκαβηττός των Αγράφων», ένας λόφος όπου βρίσκεται ο Ναός της Αγίας Βαρβάρας και το ορειχάλκινο άγαλμα του Κατσαντώνη.

 

Σε ωραίες διαδρομές, εντός αλλά και εκτός δρόμου (προτεινόμενη η χωμάτινη διαδρομή έως το χωρίο Μάραθος), έρχονται και τα οδηγικά συμπεράσματα για το Jeep Compass 4xe. Έχουμε στη διάθεσή μας ένα αυτόματο 6άρι κιβώτιο, επιλογή για μόνιμη εμπλοκή του πίσω ηλεκτροκινητήρα (4WD Lock) έως τα 15 χλμ./ώρα, ενώ για πιο δύσκολες συνθήκες διαθέσιμη είναι και η λειτουργία 4WD Low.

Το Κερασοχώρι (Κεράσοβο έως το 1930) είναι χτισμένο σε υψόμετρο 1.000 μέτρων στις πλαγιές των νότιων Αγράφων και αποτελεί έδρα του καλλικρατικού Δήμου Αγράφων.

Σημειώστε εδώ ότι το «παρών» δίνουν επίσης τα Sport, Auto, Snow και Sand/Mud, με τον αντίστοιχο διακόπτη να βρίσκεται και αυτός σε άλλη θέση πια, ενώ μεγάλες είναι και οι γωνίες προσέγγισης (16,8 μοίρες), διαφυγής (31,7) και ράμπας (22,9), οι οποίες προσφέρουν το κάτι παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό εκεί όπου η άσφαλτος δίνει τη θέση της σε πιο ακραίες συνθήκες.

 

Το υβριδικό Jeep Compass των 240 ίππων προσφέρει ένα αγχολυτικό οδηγικό προφίλ, χωρίς ιδιαίτερα σπορ χαρακτήρα. Παρά το αναμενόμενα αυξημένο βάρος του αμαξώματος (1.860 κιλά), είναι ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με την ανάρτηση να προσφέρει ικανοποιητική άνεση στο ταξίδι αλλά και στο ορεινό δίκτυο. Από εκεί και πέρα, το σύστημα διεύθυνσης δε θα ενθουσιάσει με την αίσθησή του, ούτε και η ταχύτητα εναλλαγής των σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου στη σπορ οδήγηση, κάτι όμως που, κακά τα ψέματα, δεν αποτελεί τομέα του συγκεκριμένου μοντέλου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του Compass 4xe (και του Renegade 4xe) διαθέτουν λιανική τιμή προ φόρων κάτω από τα 40.000 ευρώ και εκπομπές ρύπων κάτω από 50 γρ./χλμ. CO2, και ως εκ τούτου έχουν μηδενικό φόρο για τους χρήστες εταιρικού αυτοκινήτου. Επίσης, το μοντέλο καλύπτεται από 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000 χλμ. Επιπλέον 8 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος με ισχύ έως 160.000 χλμ. και 4 χρόνια υπηρεσία οδικής βοήθειας.

 

Jeep Compass: Ψηλά βουνά… θα επιστρέψουμε!

Αρχίζουμε να κατηφορίζουμε και πλέον να περνάμε στα νότια του δήμου, όπου και η έδρα του, το Κερασοχώρι, όπου στις 10 Μαΐου του 1821 ο Κώστας Βελής ύψωσε στο χωριό τη σημαία της επανάστασης, αλλά και η Χρύσω, ένα από τα γραφικότερα χωριά των Αγράφων με έντονη την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και παρά την καταστροφική μανία των κατακτητών από την Τουρκοκρατία έως την κατοχή από τους Γερμανούς.

Με φόντο το πέτρινο μονότοξο γεφύρι της Βίνιανης, που στέκεται από το 17ο αιώνα πάνω από τον ποταμό Μέγδοβα.

Πέρασμα από δύο γεφύρια καρτ-ποστάλ, του Μανώλη και της Βίνιανης, και επιστροφή από το Καρπενήσι μέσω της γέφυρας τύπου Bailey του Μέγδοβα, σε ένα οδοιπορικό γεμάτο από ποικιλία εικόνων, όπως αυτές που προσφέρει ο μαγικός αυτός τόπος, δικαιώνοντας όσους τον αναφέρουν ως τις «Άλπεις της Ελλάδας», αλλά και αυτές που θυμόμαστε ως ανέμελη ανάμνηση μέσα από το παιδικό μυθιστόρημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου «Τα Ψηλά Βουνά»!

Ένας προορισμός – εγγύηση για οδήγηση εντός και εκτός δρόμου, για δραστηριότητες στην αγραφιώτικη φύση, όπως ορεινή πεζοπορία, ποδηλασία, ράφτινγκ και κολύμβηση στα πεντακάθαρα νερά του Αχελώου και της Λίμνης Κρεμαστών, αλλά και ορειβασία-αναρρίχηση μέσα στα εμβληματικά φαράγγια του. Άγραφα, θα επιστρέψουμε…_ Μ. Σαλ.

TIPS

Τι να δούμε;

Εκτός από το highlight της περιοχής, τη Λίμνη Κρεμαστών > Τη Σπηλιά του ήρωα Κατσαντώνη, που βρίσκεται στο χωριό Μοναστηράκι Αγράφων > Το Πλατανόδασος «Πλατανιάς» στη Γρανίτσα > Τα φαράγγια (Χοντέικα, Ασπρόρεμα, Γρανιτσιώτη, Μπουζονίκου, Τρύπας Οσκλιανής) της περιοχής > Τα κάστρα, όπως του Καρόλου Τόκου > Τον Αρχαίο Ναό της Θεάς Αρτέμιδος στη Σιβίστα > Τα μουσεία του δήμου > Την Έκθεση Ζωγραφικής στη Γρανίτσα > Τις πολλές μονές της περιοχής και φυσικά τις πολλές γέφυρες των Αγράφων, μερικές από τις οποίες έχετε απολαύσει ήδη μέσα από το οδοιπορικό μας.

Το πανέμορφο γεφύρι του Μανώλη είναι του 17ου αιώνα, και τους περισσότερους μήνες βρίσκεται κάτω από τα νερά της Λίμνης Κρεμαστών.

Πού να φάμε;

Μη χάσετε τη μοναδική ευκαιρία να γευτείτε την αγραφιώτικη κουζίνα, η οποία βασίζεται στη γαστρονομική απλότητα, στα αγνά προϊόντα και φυσικά στην περιποίηση των ντόπιων. Δοκιμάστε ψητά στα κάρβουνα, μαγειρευτά, κυνήγι και πέστροφες από τα καθαρά νερά των ποταμών της περιοχής. Στο τέλος της ημέρας, όταν πια κλειδώσετε το όχημά σας, σας προτείνουμε να δοκιμάσετε τσίπουρο στα παραδοσιακά καφενεία που υπάρχουν σε κάθε γωνιά του δήμου.

Ευχαριστούμε το Δήμο Αγράφων, και συγκεκριμένα τον Δήμαρχο κ. Αλέξη Καρδαμπίκη και την Αντιδήμαρχο κ. Αννέτα Κοτρώνα, για τη σημαντική βοήθεια στην πραγματοποίηση του οδοιπορικού μας. Περισσότερες πληροφορίες:

Επίσημη σελίδα στο Διαδίκτυο: https://agrafa.gr/

Τηλέφωνο: 22373.51300

Email: info@agrafa.gr

JEEP COMPASS 4xe 240 PS

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4κύλινδρος τούρμπο, 1.332 κ.εκ. > ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 240 ίπποι > ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 270 Nm/1.850 σ.α.λ. (250 Nm ο ηλεκτροκινητήρας) > ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς > ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: Αυτόματο 6 σχέσεων > ΜΠΑΤΑΡΙΑ: Ιόντων λιθίου 11,4 kWh > ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.404x1.874x1.694 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.636 χλστ. > ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 201 χλστ. > ΓΩΝΙΕΣ OFFROAD (μοίρες): 16,8 προσέγγισης, 31,7 διαφυγής, 22,9 ράμπας > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 420-1.230 λίτρα > ΒΑΡΟΣ: 1.860 κιλά > ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 7,3 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 200 χλμ./ώρα > ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 36,5 λίτρα > ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ: 50 χλμ. > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 9,1 λτ./100 χλμ. > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 44 γρ./χλμ. (WLTP) > ΤΙΜΗ: Από 44.000 ευρώ (βασική έκδοση – 190 PS Night Eagle), 47.200 ευρώ (έκδοση οδοιπορικού – 240 PS Limited)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!