X
Συγκριτικές δοκιμές

Συγκρίνουμε τα plug-in Land Rover Discovery Sport P300e & Peugeot 3008 Hybrid 300 e-EAT

Οι τάσεις της εποχής έφεραν κοντά τούς εκπροσώπους από δύο εταιρείες που μέχρι πριν από μερικά χρόνια δεν είχαν τίποτα κοινό.

Η γαλλική κομψότητα ενός Peugeot και ο περιπετειώδης χαρακτήρας ενός καθαρόαιμου τετρακίνητου Land Rover δε θα μπορούσαν να έχουν κοινό τόπο στο αυτοκινητικό σύμπαν, όπως αυτό διαμορφωνόταν μέχρι πριν από δέκα χρόνια. Όμως οι τάσεις στο χώρο του αυτοκινήτου αλλάζουν με καταιγιστικό ρυθμό τα τελευταία έτη, είτε αυτές διαμορφώνονται από τους ίδιους τους καταναλωτές -βλέπε προτίμηση στις crossover κατασκευές- είτε επιβάλλονται από τη νομοθεσία, με την ανάγκη για περιορισμό των εκπομπών να έχει επιφέρει σαρωτικές αλλαγές στον τομέα της τεχνολογίας.

Μια φυσική συνέπεια όλων αυτών των αλλαγών είναι πως γκρεμίζονται τείχη που οι εταιρείες με κόπο είχαν χτίσει εδώ και δεκαετίες, περιχαρακώνοντας τον δικό τους προστατευμένο χώρο. Αυτό το δίχτυ προστασίας πλέον δεν υπάρχει. Έτσι, για παράδειγμα, σήμερα ένα Tesla μπορεί να αντιπαρατίθεται με ένα Audi (και ανάποδα) ή αντίστοιχα μια Mercedes να διεκδικεί αγοραστές από πιο mainstream κατηγορίες (και ανάποδα…).

Κάπως έτσι, η κάποτε ανέφικτη συνύπαρξη προϊόντων της Land Rover και της Peugeot, σε αυτές τις σελίδες έρχεται πλέον φυσιολογικά. Οι ομοιότητες εν προκειμένω, ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού, δεν εξαντλούνται στην τυπολογία των αμαξωμάτων (και στο χρώμα τους…), αλλά έχουν κοινό παρονομαστή την εξηλεκτρισμένη τεχνολογία τους και την ανάλογη απόδοσή τους.

Εξωτερικά είναι εμφανής η υπεροχή διαστάσεων του Land Rover. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι το Discovery Sport είναι κοντά στα 15 εκ. μακρύτερο, αλλά είναι το κατά 10 εκ. μεγαλύτερο ύψος του που το καθιστά πιο επιβλητικό όταν στέκεται δίπλα στο «3008». Οι εκτός δρόμου καταβολές του βρετανικού SUV αποτυπώνονται και στη φαινομενικά μεγαλύτερη απόστασή του από το έδαφος, τη στιγμή όμως που οι επίσημες τιμές των 172 χλστ. για το Discovery Sport και των 219 χλστ. για το «3008» αντιστρέφουν την αρχική αυτή εντύπωση.

Την plugin εκδοχή του Peugeot 3008 την οδηγήσαμε για πρώτη φορά το χρόνο που πέρασε, στο μεταξύ όμως το Car Of The Year του 2017 υπέστη το απαραίτητο «midlife» φρεσκάρισμα, που εστιάζεται κυρίως σε εμφανισιακές επεμβάσεις. Αυτές ως επί το πλείστον αφορούν το ανασχεδιασμένο ρύγχος του αυτοκινήτου. Στη μάσκα έχουν πλέον ενσωματωθεί τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED δημιουργώντας ένα ενιαίο σύνολο, ενώ τα φώτα ημέρας παραπέμπουν στους κυνόδοντες του λιονταριού. Ο «λέων» της Peugeot αφήνει το αποτύπωμά του και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπου παραμένει η τριπλή «υπογραφή» των νυχιών του, πίσω από το σκουρόχρωμο κάλυμμα των φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας Full LED.

Κάτω από το καπό συναντάμε την ισχυρότερη εκδοχή του plugin υβριδικού συστήματος του ομίλου, όπου ο 1.600άρης βενζινοκινητήρας των 200 ίππων συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (81 και 83 kW), έναν σε κάθε άξονα. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου σκαρφαλώνει στους 300 ίππους, με τη ροή της ισχύος ανάμεσα στα τρία σύνολα να μοιράζεται κατά περίπτωση ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.

Για τη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων το αυτοκίνητο διαθέτει μία μπαταρία με χωρητικότητα 13,2 kW, η οποία φορτίζεται τόσο κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης όσο και από το οικιακό δίκτυο, με τους χρόνους φόρτισης να ποικίλλουν από 7 ώρες (σε μια απλή πρίζα) έως 1,45 ώρες, αν συνδεθεί με επιτοίχιο φορτιστή ισχύος 7,4 kW. Οι ηλεκτροκινητήρες δε λειτουργούν μόνο επικουρικά του κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά δίνουν και τη δυνατότητα στο 3008 Hybrid4 να κινηθεί και αποκλειστικά ηλεκτρικά σε μια θεωρητική απόσταση 59 χλμ. και με μέγιστη ταχύτητα κίνησης τα 135 χλμ./ώρα.

Αντίστοιχα, κάτω από το καπό του Discovery Sport P300e συναντάμε το αλουμινένιο 3κύλινδρο σύνολο των 1,5 λίτρων που φορούσε και η αντίστοιχη υβριδική εκδοχή του Evoque, την οποία δοκιμάσαμε πριν από ένα μήνα. Και εδώ ο θερμικός κινητήρας αποδίδει 200 ίππους και συνδυάζεται με μία μονάδα BISG (Belt-Integrated Starter-Generator), δηλαδή ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ που φορτίζει την μπαταρία του υβριδικού συστήματος κατά την επιβράδυνση και εξασφαλίζει μια ταχύτερη, προοδευτικότερη και πιο αθόρυβη λειτουργία στο σύστημα Stop-Start. Ο θερμικός κινητήρας μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Τα χαρακτηριστικά τετρακίνησης εξασφαλίζονται και εδώ από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 80 kW (109 PS), που κινεί τους πίσω τροχούς.

Για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα φροντίζει μία μπαταρία 15 kWh, η οποία ομοίως μπορεί να φορτιστεί και από το δίκτυο σε χρόνο που ποικίλλει από 6 ώρες και 42 λεπτά έως 30 λεπτά, ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή από όπου θα τροφοδοτηθεί με ηλεκτρικό ρεύμα (βλ. πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών). Με την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια, το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις, για 55 χλμ. και με ταχύτητα που μπορεί επίσης να φτάσει τα 135 χλμ./ώρα.

Εσωτερικές υποθέσεις

Το πέρασμα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων είναι αυτό που σηματοδοτεί περισσότερο τη διαφορετικότητα των δύο κατασκευών. Οι όποιες αποκλίσεις δεν εντοπίζονται στο επίπεδο της πολυτέλειας και της ποιότητας υλικών, καθώς, για παράδειγμα, το «3008» της δοκιμής μας (έκδοση GT) διέθετε καθίσματα με επένδυση από δέρμα και αλκαντάρα, ενώ το δέρμα κυριαρχούσε και στο εσωτερικό του Discovery Sport.

Αντίστοιχα, στο κέντρο της κονσόλας και των δύο αυτοκινήτων δεσπόζει το σύστημα πολυμέσων με οθόνες αφής 10 ιντσών. Στο βρετανικό SUV, όμως, προσφέρονται ξεχωριστά χειριστήρια για τον κλιματισμό, μια ευπρόσδεκτη δόση «παραδοσιακότητας» που κάνει τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη, και η μόνη δυσαρμονία έχει να κάνει με τη θέση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα -στο πάνω μέρος της επένδυσης της πόρτας του οδηγού-, που ίσως με τον καιρό συνηθίζεται. Μέχρι τότε το χέρι μας μηχανικά απλωνόταν κάπου 10 εκ. χαμηλότερα.

Είναι όμως το μεγαλύτερο μέγεθος της βρετανικής κατασκευής που κατ’ αρχάς της εξασφαλίζει ένα προβάδισμα ως προς τους προσφερόμενους εσωτερικούς χώρους, κάτι αναμενόμενο, καθώς το Discovery Sport διατίθεται και ως 7θέσιο, ενώ στην Peugeot η συγκεκριμένη δυνατότητα παρέχεται στο μεγαλύτερο «5008». Δεν είναι μόνο ο αέρας για το κεφάλι των πίσω επιβατών του Land Rover μία ιδέα μεγαλύτερος, αλλά και το συρόμενο πίσω κάθισμα, που εξασφαλίζει άνετη διαβίωση και στους ιδιαίτερα υψηλούς επισκέπτες. Το τετραγωνισμένο κεντρικό τούνελ δε θα ταλαιπωρήσει τον μεσαίο επιβάτη, όμως στην περίπτωση του «3008» το αντίστοιχο εξόγκωμα είναι πρακτικά αμελητέο.

Την ίδια στιγμή, παρ’ ότι τα αριθμητικά στοιχεία που δίνουν οι δύο κατασκευαστές για το χώρο αποσκευών βασίζονται σε διαφορετική μέθοδο μέτρησης, το πορτ μπαγκάζ του Land Rover είναι εμφανώς μεγαλύτερο, αν και το κατώφλι φόρτωσης είναι κάπου 10 εκ. υψηλότερο. Και στις δύο περιπτώσεις η διαμόρφωση του χώρου φόρτωσης είναι τετραγωνισμένη. Κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ του Peugeot υπάρχει ένας επιπλέον μικρός αποθηκευτικός χώρος, με τη θέση του εφεδρικού τροχού να έχει καταληφθεί από τα ηλεκτρικά σωθικά του υβριδικού συστήματος, τη στιγμή που στο Discovery Sport υπάρχει χώρος για κανονικού μεγέθους ρεζέρβα, την οποία δε διέθετε, πάντως, το αυτοκίνητό μας.

Διαφορετικός προσανατολισμός

Η δυνατότητα αυτή για τη φιλοξενία εφεδρικού τροχού μαρτυρά και τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα του Discovery Sport σε σχέση με τις συνήθειες των περισσότερων κατόχων SUV, που σπάνια θα εγκαταλείψουν τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο. Το διαφορετικό αυτό προφίλ, σε σχέση με το πιο mainstream «3008», γίνεται απολύτως φανερό από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα το οδηγήσεις. Η υψηλότερη θέση οδήγησης, τυπική για Land Rover, δε σε εμπνέει να κινηθείς γρήγορα στις στροφές, εντούτοις προσφέρει μια εποπτική θέα του δρόμου και των άκρων του αμαξώματος, ενώ η εμπρός αριστερή κολόνα ενοχλεί πολύ λιγότερο στις στροφές, σε σχέση με την πιο κεκλιμένη του «3008». Οι μεγαλύτερες κλίσεις του αμαξώματος και η περισσότερο φιλτραρισμένη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης υπογραμμίζουν τη διαφορετικότητα του οδηγικού του χαρακτήρα, σε σχέση με του Peugeot, που ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια στις εντολές του οδηγού.

Από την άλλη, εκείνο που εντυπωσιάζει στο Land Rover είναι ο τρόπος που ισοπεδώνει τις ανωμαλίες του δρόμου. Αυτό δεν αποτελεί μομφή για την ποιότητα κύλισης του Peugeot, που είναι εξαιρετική, πόσω μάλλον τη στιγμή που η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, αντί του ημιάκαμπτου της υπόλοιπης γκάμας. Εντούτοις, το Discovery Sport (με αντίστοιχη αρχιτεκτονική στον πίσω άξονα και ελαστικά χαμηλότερου προφίλ σε μεγαλύτερους τροχούς -235/50 20 έναντι 225/55 18 του «3008»-, στοιχείο κι αυτό που θεωρητικά θα επιβάρυνε την άνεση του αυτοκινήτου) όχι μόνο κάνει τη διαφορά στην άσφαλτο, αλλά και επιδεικνύει τις καταβολές του όταν η διαδρομή γίνεται πιο απαιτητική. Εξού και το Land Rover προσφέρεται με τα Pirelli Scorpion Zero, τα οποία αποδεικνύονται αρκετά ικανά στο χιονισμένο τοπίο, όταν τα Michelin Primacy 4, με τα οποία εφοδιάζεται το «3008», για λόγους περιορισμού των εκπομπών CO2, ανταποκρίνονταν στο πέρασμα της Μήδειας όσο το χιόνι ήταν ακόμη αφράτο.

Και αν το Discovery Sport διαθέτει στιβαρότητα οδοστρωτήρα, αυτό έρχεται με ένα τίμημα που εντοπίζεται στο κατά 253 κιλά βαρύτερο αμάξωμά του έναντι του «3008», κάτι που αντανακλάται και στον τομέα των επιδόσεων. Παρ’ ότι αμφότερα επιταχύνουν με σφριγηλότητα από οποιαδήποτε ταχύτητα με την πανταχού παρούσα ακαριαία ροπή των ηλεκτροκινητήρων, το αριθμητικό προβάδισμα του «3008» στο «0-100» (5,9 δλ. έναντι 6,6 του Discovery Sport) στην πράξη γίνεται ακόμα πιο αισθητό, με το Peugeot να δημιουργεί από την αρχή μια διαφορά η οποία μάλιστα κλιμακώνεται στις υψηλότερες ταχύτητες, γεγονός που αποτυπώνεται και από τις αντίστοιχες τελικές ταχύτητες των δύο αυτοκινήτων (240 και 209 χλμ./ώρα αντίστοιχα).

Αφήσαμε για το τέλος την κατανάλωση, η οποία αποτελεί και το σημείο ενδιαφέροντος των συγκεκριμένων εκδόσεων. Θα γίνουμε κουραστικοί επαναλαμβάνοντας πως ατού των plugin αποτελεί η δυνατότητα πραγματοποίησης των καθημερινών μετακινήσεων περιορίζοντας στο ελάχιστο τη χρήση καυσίμου. Η επίσημη τιμή της αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας του «3008» είναι 59 χλμ., ενώ του Discovery Sport 55 χλμ. Στην πράξη είδαμε το τελευταίο να «καταβροχθίζει» με πιο γρήγορο ρυθμό τα ηλεκτρικά του χιλιόμετρα. Πώς διαμορφώνεται όμως η κατανάλωση καυσίμου, όταν οι βαριές αυτές κατασκευές εκδράμουν χωρίς ίχνος αποθηκευμένης ηλεκτρικής ενέργειας;

Επιλέξαμε να ταξιδέψουμε ως τη Χιλιαδού της Εύβοιας, κινούμενοι μέσω της Στενής, διαδρομή που περιλάμβανε τόσο οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο όσο και μια απαιτητική ανάβαση στις πλαγιές της Δίρφης, πριν από την κατάβαση στη μαγευτική παραλία. Στο ταξίδι τα καθίσματα και των δύο αυτοκινήτων αποδείχθηκαν ιδιαίτερα άνετα, με εκείνο του «3008» να προσφέρει κάπως καλύτερη πλευρική στήριξη. Αυτό πάντως που μετράει για τους επιβάτες είναι η ιδιαίτερα ήσυχη κίνηση που προσφέρουν και τα δύο SUV ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Όταν ο οδηγός βυθίσει βαθιά το πόδι του στο δεξί πεντάλ, το επίπεδο θορύβου είναι αντίστοιχο, ενώ κινούμενοι σε ανηφορικές διαδρομές, η χροιά του 3κύλινδρου στο Discovery Sport γινόταν λιγότερο αισθητή απ’ ό,τι στο αδελφάκι Evoque.

Στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση του Land Rover ήταν σταθερά μεγαλύτερη, ενώ στο επαρχιακό κομμάτι της διαδρομής μας η διαφορά διευρυνόταν, με την τελική τιμή της εξόρμησης να διαμορφώνεται στα 9,9 λίτρα/100 χλμ., όταν στο «3008» η αντίστοιχη κατανάλωση οριστικοποιήθηκε στα 7,4 λίτρα/100 χλμ.

Το αίμα νερό δε γίνεται

Όσο κι αν οι τρέχουσες εξελίξεις κατάφεραν φαινομενικά να γεφυρώσουν το χάσμα που χωρίζει τις δύο αυτές εμβληματικές μάρκες έτσι ώστε οι εκπρόσωποί τους να μπορούν να συνυπάρξουν σε μια συγκριτική δοκιμή, εντούτοις στα εν λόγω επαναφορτιζόμενα υβριδικά SUV τόσο η Land Rover όσο και η Peugeot μπόρεσαν να διατηρήσουν ζωντανά τα στοιχεία που συνθέτουν το DNA τους. Και αν οι καθημερινές μετακινήσεις με τα δύο αυτοκίνητα μέσα στην πόλη δεν καταφέρνουν να αναδείξουν τις μεταξύ τους διαφορές, είναι η στιγμή της απόδρασης (όταν επιτέλους μας επιτραπεί…) που θα υπογραμμίσει τον ξεχωριστό χαρακτήρα της κάθε κατασκευής. Το «3008», ένα αυτοκίνητο που από την πρώτη στιγμή μας κέρδισε με τη φινέτσα και τον ολοκληρωμένο του οδηγικό χαρακτήρα, στην plugin υβριδική εκδοχή του υπηρετεί άψογα τη στρατηγική περιορισμού των εκπομπών CO2 της γαλλικής φίρμας, κάτι που αποτυπώνεται στις ιδιαίτερα χαμηλές τιμές κατανάλωσης.

Από τη μεριά του, το συγκεκριμένο Discovery Sport θα λέγαμε ότι πιάνει τα πράγματα ανάποδα, καθώς η χαμηλή κατανάλωση δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Εδώ το σκεπτικό είναι αυτό ενός πιο περιπετειώδους οχήματος, που εν προκειμένω προσαρμόζεται στα περιβαλλοντικά «θέλω» της εποχής μας. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να ακολουθήσει δύο ξεκάθαρα διαφορετικούς δρόμους. Καθοριστικός οδηγός στην εν λόγω επιλογή θα αποδειχθεί και το οικονομικό, καθώς, παρά τη μικρή απόκλιση των αρχικών εκδόσεων, με το «3008» να είναι περίπου 10% πιο προσιτό από το Discovery Sport, η ψαλίδα ανοίγει σημαντικά όσο προστίθενται επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία._ 4Τ

ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Η τιμή εκκίνησης του Discovery Sport P300e ξεκινά από τα 56.900 ευρώ και κλιμακώνεται ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Το «δικό μας» (έκδοση HSE, που τιμάται 68.800 ευρώ), πέρα από το δερμάτινο εσωτερικό, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, ηχοσύστημα της Meridian και το πακέτο στάθμευσης, ήταν επιπλέον εξοπλισμένο με κόκκινες δαγκάνες, πανοραμική ηλιοροφή, ατμοσφαιρικό φωτισμό, ασύρματη φόρτιση κινητού και καλώδιο φόρτισης Mode 2, με την τελική τιμή να διαμορφώνεται στα 76.717 ευρώ.

Αντίστοιχα, η τιμή του Peugeot 3008 Hybrid4 ξεκινά από τα 50.500 ευρώ στην έκδοση Allure, το οποίο μεταξύ άλλων είναι εξοπλισμένο με προβολείς τεχνολογίας LED, σύστημα Multimedia με οθόνη αφής 10 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, ενώ το αυτοκίνητο της δοκιμής (έκδοση GT με κόστος 52.500 ευρώ) διέθετε επιπλέον επένδυση στο ταμπλό και στις πόρτες από αλκαντάρα, καθίσματα με επένδυση από δέρμα και αλκαντάρα, λειτουργία hands-free για την πέμπτη πόρτα, ασύρματη φόρτιση κινητού και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά υψηλής ενεργειακής απόδοσης.

LAND ROVER DISCOVERY SPORT P300e

ΥΠΕΡ//ΣΤΙΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ//ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ//ΧΩΡΟΙ//ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΗΣ

ΚΑΤΑ//ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

PEUGEOT 3008 HYBRID4 300 e-EAT

ΥΠΕΡ//ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ//ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ//ΤΙΜΗ

ΚΑΤΑ//ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΦΕΔΡΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΥ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

LAND ROVER DISCOVERY SPORT P300e PEUGEOT 3008 HYBRID4 300 e-EAT

ΚΥΒΙΣΜΟΣ 1.498 κ.εκ. 1.598

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ (Βενζινοκινητήρας) 200 ίπποι/σ.α.λ. 200/6.000

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ (Συνδυαστικά) 309 ίπποι 300

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ (Βενζινοκινητήρας) 280 Nm/2.000-4.500 σ.α.λ. 300/3.000

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ (Συνδυαστικά) 540 Nm 520

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΚΙΝΗΣΗ Στους τέσσερις τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ Αυτόματο 8 σχέσεων

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΕΜΠΡΟΣ ΜακΦέρσον

ΠΙΣΩ Πολλαπλών συνδέσμων

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ. 4.597×2.069×1.727 χλστ. 4.447x1.906x1.624

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.741 χλστ. 2.675

ΒΑΡΟΣ 2.093 κιλά 1.840

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ 6,6 δλ. 5,9

80-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ 4,4 δλ. 3,6

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 209 χλμ./ώρα 240

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (WLTP) 2 λίτρα/100 χλμ. 1,3

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ 9,9 λίτρα/100 χλμ. 7,4

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 44 γρ./100 χλμ. 29-31

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ AYTONOMIA 55 χλμ. 59

ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

Οικιακή πρίζα 6 ώρες 42 λεπτά 7 ώρες

Wallbox 7 kW (0%-80%) 1 ώρα 24 λεπτά 1 ώρα 45 λεπτά (100%)

DC (32 kW) (0%-80%) 30 λεπτά

TIMH 56.900 ευρώ 50.500

ΤΙΜΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΟΚΙΜΗΣ 76.717 ευρώ 52.500

*ΤΙΜΕΣ 4T

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!