X
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για τη νέα Mercedes-AMG GT Black Series

Η απόλυτη έκδοση της Mercedes-AMG GT έχει την ονομασία Black Series και αντλεί την έμπνευση της από τις αγωνιστικές κατασκευές της εταιρείας από το Affalterbach αποδίδοντας 730 ίππους.

Πρόκειται για την πιο ισχυρή, 8κύλινδρη δημιουργία με πινακίδες κυκλοφορίας με την υπογραφή της ΑMG – και συνάμα μια υπερ-κατασκευή η οποία απογειώνει την έννοια της απόδοσης αντλώντας τεχνολογικά στοιχεία αλλά και μέρος από την επιθετική «αμφίεση» των καθαρόαιμων δημιουργιών του Γερμανού κατασκευαστή.

Αν μη τι άλλο, σημείο αναφοράς στη νέα Mercedes-AMG GT Black Series είναι ο βελτιωμένος 4λιτρος V8 κινητήρας της, ο οποίο αποδίδει, χάρη σε ένα πλήθος επεμβάσεων στα σωθικά του, ούτε λίγο ούτε πολύ 730 ίππους από τις 6.700 έως και τις 6.900 σ.α.λ. σε συνδυασμό με 800 Nm ροπή, που κάνουν με τη σειρά τους την εμφάνισή τους από τις μόλις 2.000 σ.α.λ. έως και τις 6.000 σ.α.λ.

Σημείο αναφοράς στο προηγμένο γερμανικό «διαμάντι» με τους 8 κυλίνδρους σε διάταξη V είναι ο flat-plane στροφαλοφόρος, ο οποίος συνοδεύεται από μία ακόμα σημαντική αλλαγή: τη διαφοροποίηση της σειράς με την οποία πραγματοποιείται η ανάφλεξη στους κυλίνδρους (1-8-2-7 4-5-3-6). Εν προκειμένω, η εν λόγω «τεχνική», η οποία χρησιμοποιείται ευρέως στους αγωνιστικούς κινητήρες, δημιουργεί πιο ομοιόμορφη ροή των αερίων στην εξάτμιση και στην πλευρά της εισαγωγής εξασφαλίζοντας  υψηλότερη απόδοση και καλύτερη απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού.

Διαθέτοντας διαφορετική κωδική ονομασία (Μ175 LS2)  σε σχέση με την cross-plane εκδοχή του κινητήρα, η βιταμινούχα μονάδα της GT Black Series διαθέτει διαφορετικούς υπερσυμπιεστές οι οποίοι μπορούν να διαχειριστούν έως και 1.100 κιλά αέρα ανά ώρα. Από εκεί και πέρα, διαφοροποιήσεις έχουν γίνει στα intercoolers, που για την περίσταση είναι μεγαλύτερα, στους νέους εκκεντροφόρους και φυσικά στην πολλαπλή εξαγωγής.  Σε επίπεδο επιδόσεων, ο 8κύλινδρος κινητήρας είναι σε θέση να εξασφαλίσει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,2 και 9 σχεδόν δλ. και τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα.

Η νέα Mercedes-AMG GT Black Series είναι πισωκίνητη φυσικά και συνεργάζεται με ένα βελτιστοποιημένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, το οποίο βρίσκεται εγκατεστημένο στον πίσω άξονα αποτελώντας βασικό στοιχείο της δομής του άξονα μετάδοσης. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι επίσης οι διαφορετική κλιμάκωση των σχέσεων και εκτενείς χρήση ανθρακονημάτων που μειώνουν σημαντικά το βάρος του.

Εκτενείς αλλαγές και επεμβάσεις έχουν γίνει στον τομέα της αεροδυναμικής – όλες είναι εμπνευσμένες από τις αγωνιστικές κατασκευές του εργοστασίου στις κατηγορίες GT3 και GT4. Εν προκειμένω, η νέα Mercedes-AMG GT Black Series ξεχωρίζει για τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι οποίες διακοσμούνται από χαρακτηριστικά πτερύγια, ενώ ρυθμιζόμενο μηχανικά σε δύο στάδια είναι και το εμπρός splitter, το οποίο είναι κατασκευασμένο από carbon  – από το ίδιο υλικό «προέρχεται» και το καπό με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς που συμβάλλουν στην απαγωγή θερμότητας από τον κινητήρας αυξάνοντας συγχρόνως τα ποσά κάθετα παραγόμενης δύναμης.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή επίσης είναι η διαμόρφωση των πλευρικών επιφανειών του αυτοκινήτου – κυρίως όμως εκείνη που αφορά στην ουρά. Εδώ, πόλος έλξης είναι ο ευμεγέθης διαχύτης και φυσικά η «διώροφη» οροφή με τα ρυθμιζόμενα πτερύγια που μπορούν να διαφοροποιηθούν σε κλίση έως και 20 μοίρες αυξάνοντας την κάθετη δύναμή ή μειώνοντας τις αεροδυναμικές αντιστάσεις. Από εκεί και πέρα, όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα και το σύνολο των αεροδυναμικών επεμβάσεων, το αμάξωμα της νέας Mercedes-AMG GT Black Series είναι σε θέση να αναπτύξει κάθετη δύναμη 400 κιλών στα 250 χλμ./ώρα.

Το γερμανικό κουπέ διαθέτει ουκ ολίγα τμήματα από carbon, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που συναντά κανείς στη μετάδοση και το διαφορικό. Αν και δεν ανακοινώνονται στοιχεία που να αφορούν το πραγματικό βάρος του αυτοκινήτου, οι ιθύνοντες από της εταιρείας τονίζουν ότι η νέα GT Black Series εξοπλίζεται με σφυρήλατους τροχούς, κεραμικούς δίσκους  και λεπτότερα, άρα και ελαφρύτερα, κρύσταλλα τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Στον τομέα της ανάρτησης οι αγωνιστικές καταβολές του αυτοκινήτου είναι διακριτές με το καλημέρα. Η coil over διάταξη της τελευταίας συνοδεύεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα απορτισέρ και σημεία στήριξης των ψαλιδιών στην πίσω ανάρτηση που έχουν «μεταφερθεί» αυτούσια από τις καθαρόαιμες προτάσεις της Mercedes-AMG. Την ίδια ώρα, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το κάμπερ των τροχών είναι ρυθμιζόμενο, ενώ αγωνιστικών προδιαγραφών είναι και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με τα… εννέα στο σύνολο διαφορετικά προγράμματα-επιλογές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!