X
Επικαιρότητα

Η Bentley εξοπλίζει την Flying Spur με V8 κινητήρα

Η Bentley Flying Spur είναι τώρα διαθέσιμη με τον εξαιρετικά επιτυχημένο κινητήρα V8, ως εναλλακτική λύση για τον εμβληματικό W12.

Στην καρδιά του υπερπολυτελούς μοντέλου βρίσκεται ο τετράλιτρος κινητήρας V8, διπλά υπερτροφοδοτούμενος, ο οποίος παράγει μέγιστη ισχύ 550 PS και χρησιμοποιεί twin-scroll turbos για να φτάσει τη μέγιστη ροπή 770 Nm σε περιοχή κάτω από 2.000 σ.α.λ. Ένα βασικό χαρακτηριστικό των twin-scroll turbos είναι τα δύο ξεχωριστά, παράλληλα κανάλια ροής στο περίβλημα του στροβίλου. Το αποτέλεσμα είναι υψηλή ροπή διαθέσιμη σε χαμηλές ταχύτητες. Τα turbos βρίσκονται μέσα στο «V» του κινητήρα, ελαχιστοποιώντας την απόσταση που διανύουν τα καυσαέρια από τον κινητήρα στους στροβιλοσυμπιεστές, εξασφαλίζοντας ταχεία απόκριση και υψηλή απόδοση.

Για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου ο V8 μπορεί να «σβήσει» τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους του υπό συνθήκες ελαφρού φορτίου, όταν η ζήτηση ροπής είναι κάτω των 235 Nm και οι στροφές του κινητήρα είναι κάτω από 3000 σ.α.λ. Η αλλαγή δεν είναι αντιληπτή στους επιβάτες, με χρόνους απενεργοποίησης περίπου 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου (το δέκατο του χρόνου που χρειάζεται για να ανοιγοκλείσουν τα βλέφαρα). Το αποτέλεσμα είναι ένα όφελος μείωσης κατανάλωσης καυσίμου ως και 16%, πράγμα που σημαίνει επίσης αυξημένη αυτονομία, χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις και περισσότερη οδήγηση μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό.

Η διαμόρφωση 90 μοιρών V, ο εγκάρσιος στροφαλοφόρος άξονας και οκτώ τέλεια ισορροπημένοι κύλινδροι, δίνουν στον κινητήρα τον χαρακτηριστικό ήχο ενός V8 καθώς και εντυπωσιακές επιδόσεις. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα 318 χλμ./ώρα. Η Flying Spur V8 είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από την έκδοση W12. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν ηλεκτρική τετραδιεύθυνση και την τεχνολογία Bentley Dynamic Ride που λειτουργεί στα 48V. Η αερανάρτηση χρησιμοποιεί ελατήρια τριών θαλάμων, τα οποία περιέχουν 60% περισσότερο όγκο αέρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά Flying Spur. Αυτό επιτρέπει περισσότερο εύρος διακύμανσης από σπορ επίπεδα ακαμψίας ελατηρίου έως πολυτελή άνεση οδήγησης με λιμουζίνα, ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Το σύστημα Bentley Dynamic Ride ελέγχει την άνεση οδήγησης και τις πλευρικές κλίσεις, με δυνατότητα να εφαρμόζει έως και 1300 Nm αντίστροφης ροπής σε 0,3 δευτερόλεπτα, όταν στρίβει το αυτοκίνητο, για να κρατήσει τα σώματα των επιβατών κάθετα και σταθερά. Το προαιρετικό ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης All-Wheel Steering είναι ένα νέο χαρακτηριστικό τεχνολογίας για τη Flying Spur, το οποίο βελτιώνει τόσο τη σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους όσο και την ευελιξία σε αστικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια ελιγμών χαμηλής ταχύτητας, το σύστημα οδηγεί τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του κύκλου στροφής, την αύξηση της ευελιξίας και τη διευκόλυνση κατά τους ελιγμούς στάθμευσης. Κατά τη διάρκεια ελιγμών υψηλής ταχύτητας, το σύστημα οδηγεί τους πίσω τροχούς στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς τροχούς, αυξάνοντας τη σταθερότητα και καθιστώντας πιο ασφαλή την προσπέραση και τις αλλαγές λωρίδων. Στο εσωτερικό, η περιστρεφόμενη οθόνη της Bentley στην κεντρική κονσόλα, είναι επίσης διαθέσιμη στη νέα Flying Spur V8.

Δελτίο Τύπου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!