X
Κόσμος

20 χρόνια Jeep Wrangler Rubicon

Πριν από 20 χρόνια, μια παρέα μηχανικών της Jeep αποφάσισε να δημιουργήσει με βάση το Wrangler το πλέον ικανό off-road όχημα όλων των εποχών. Έτσι γεννήθηκε το Rubicon.

Πριν από είκοσι χρόνια, μια ομάδα μηχανικών της Jeep με βάση το Wrangler αποφάσισε να δημιουργήσει το πλέον ικανό off-road όχημα όλων των εποχών. Διαθέτοντας τον ελεύθερο τους χρόνο και χωρίς κάποια επίσημη υποστήριξη, ανέπτυξαν μια σειρά λύσεων ώστε να καταλήξουν σε ένα πραγματικά ασταμάτητο όχημα. Το αποτέλεσμα ήταν το Jeep Wrangler Rubicon του 2003, ένα αυτοκίνητο που εντυπωσίαζε με τις δυνατότητες του, αλλά κυρίως με το γεγονός ότι όλες οι μετατροπές του ήταν εργοστασιακού επιπέδου.

Η πρώτη εμφάνιση του πρωτότυπου αυτοκινήτου έγινε στο διάσημο Easter Jeep Safari στη Moab της Γιούτα την άνοιξη του 2002, ενώ έμπνευση για την ονομασία του μοντέλου αποτέλεσε το θρυλικό Rubicon Trail, μια από τις πιο δύσβατες, αλλά και αγαπημένες για τους λάτρεις του off-roading διαδρομές στον κόσμο. Με την υποδοχή του κοινού να είναι κάτι παραπάνω από ενθουσιώδης, η Jeep προχώρησε άμεσα στην παραγωγή του μοντέλου, ξεκινώντας παράλληλα τη γέννηση ακόμα ενός θρύλου για την Αμερικανική μάρκα.

    20 Χρόνια Wrangler Rubicon

         2003 Wrangler Rubicon (TJ): Επιπλέον στοιχεία σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις

  • Εμπρός και πίσω διαφορικά με δυνατότητα «κλειδώματος».
  • Κιβώτιο μεταφοράς Rock-Trac με σχέση υποπολλαπλασιασμού 4:1.
  • Ειδικά ελαστικά off-road 31 ιντσών.
  • Άξονες Dana 44                                                                                                                                                                  2007 Wrangler Rubicon (JK): Επιπλέον στοιχεία σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις
  • Σύστημα αποσύνδεσης εμπρός αντιστρεπτικής ράβδου.
  • Μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτησης.
  • Ειδικά ελαστικά off-road 32 ιντσών.

    2013 Wrangler Rubicon 10th Anniversary (JK): Επιπλέον στοιχεία σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις
  • Επιπλέον ενισχύσεις στο πάτωμα.
  • Κιτ αύξησης ύψους μισής ίντσας.
  • Εμπρός και πίσω μεταλλικοί προφυλακτήρες με δυνατότητα τοποθέτησης «εργάτη».

2021 Wrangler Rubicon (JL) – Για πρώτη φορά δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά χάρη στο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe:

  • Επιπλέον στοιχεία σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις
  • Ηλεκτρονική απεμπλοκή της εμπρός αντιστρεπτικής ράβδου.
  • Κοντύτερη σχέση μετάδοσης σε σχέση με τα υπόλοιπα Wrangler (4:1 αντί 2,72:1) και σύστημα κατ’ επιλογή τετρακίνησης ROCK-TRACK αντί του SELEC-TRACK.
  • Ηλεκτρονικό «κλείδωμα» εμπρός και πίσω διαφορικών, Tru-Lock.
  • Άξονες Dana 44 3ης γενιάς και υδραυλικά bump-stops.
  • Ελαστικά off-road LT 255/75 R17, τα οποία τοποθετούνται σε ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος διαμέτρου 17 και πλάτους 7,5 ιντσών.
  • Ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (252χλστ. αντί 242χλστ. της έκδοσης Sahara) και αντίστοιχα μεγαλύτερες γωνίες off-road (προσέγγισης/διαφυγής/ράμπας) 36ο αντί 35,4ο / 31,4ο αντί 30,7ο και 20,8ο αντί 20,0ο.
  • Παρμπρίζ από Gorilla Glass.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά που βρίσκονται στον εξοπλισμό της έκδοσης Rubicon, συμπληρώνει –όπως σε κάθε Wrangler 4xe- το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, το οποίο συνδυάζει ένα αποδοτικό 2λιτρο Turbo κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 380 ίππους και 637Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων και ένα μηχανικό σύστημα κατ’ επιλογή τετρακίνησης που διαθέτει και κιβώτιο υπο-πολλαπλασιασμού («κοντές» σχέσεις).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!