X
Κόσμος

3+1 νέα ηλεκτρικά μοντέλα από την Porsche

Η Porsche βουτά ακόμα πιο βαθιά στην ηλεκτρική κινητικότητα προγραμματίζοντας την παρουσίαση τεσσάρων στο σύνολο νέων EV.

Η Porsche προχωρά με γοργούς ρυθμούς στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Άλλωστε, όπως ρητά έχει αναφέρει ο νέος CEO της μάρκας, Oliver Blume, στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι οι πωλήσεις της να απαρτίζονται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε ποσοστό 80% με χρονικό ορίζοντα το 2030.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ αλλά και δηλώσεις του Oliver Blume, η Porsche φέρεται να εργάζεται πάνω σε ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της, πάνω από τις Cayenne, Panamera και Taycan. Όπως όλα μαρτυρούν, θα είναι ένα «ψηλό» όχημα, αν και δεν θα μοιάζει με ένα παραδοσιακό SUV, και θα προσφέρει τρεις σειρές καθισμάτων, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι επίσης το μεγαλύτερο όχημα που θα φορέσει ποτέ το σήμα της Porsche.

«Σκοπεύουμε να προσθέσουμε [στη γκάμα] ένα νέο, πολυτελές, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο SUV, το οποίο θα βγει από τη γραμμή παραγωγής στη Λειψία. Αυτό θα διευρύνει περαιτέρω τη θέση μας στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Στοχεύουμε συγκεκριμένα στα τμήματα της αγοράς υψηλότερου περιθωρίου κέρδους και στοχεύουμε να αξιοποιήσουμε νέες ευκαιρίες πωλήσεων με αυτόν τον τρόπο», δήλωσε ο Oliver Blume.

Το νέο αυτό EV είναι εσωτερικά γνωστό με την κωδική ονομασία «K1» και αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του γύρω στο 2025, μαζί με τον αμιγώς ηλεκτρικό αντικαταστάτη της Porsche 718 Cayman.

Προς ώρας, οι πληροφορίες για το νέο EV SUV με τις τρεις σειρές καθισμάτων δεν είναι πολλές, ωστόσο η Porsche είπε ότι θα διαθέτει τεχνολογίες από το πρωτότυπο Mission R που αποκαλύφθηκε πέρυσι. Μερικές από τις καινοτομίες του τελευταίου περιελάμβαναν ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στα 920 volt και μέρη από NFRP (βλ. πλαστικό ενισχυμένο με φυσικές ίνες) αντί για CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα).

Όταν θα παρουσιαστεί το νέο αυτό EV SUV, η Porsche θα έχει ήδη δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό της, την Taycan και τη νέα Macan EV, και το 2026 θα παρουσιάσει επίσης μια ολοκαίνουργια, πλήρως ηλεκτρική Panamera, καθώς και την προαναφερθείσα 718 Cayman EV.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2030, η Porsche πιθανότατα θα διατηρήσει μόνο ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στη γκάμα της. Που φυσικά θα είναι η «911».

Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι δεν σχεδιάζει να «εξηλεκτρίσει» πλήρως το εμβληματικό της κουπέ, το οποίο όμως κάποια στιγμή θα δεχθεί την «υποστήριξη» ενός υβριδικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης με τεχνολογικό υπόβαθρο που θα βασίζεται σε ανάλογες εφαρμογές της Porsche που προέρχονται από τους αγώνες.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!