X
Κόσμος

Αυτές είναι οι δύο νέες εκδόσεις της Porsche Panamera

Τι έχουν να προσθέσουν στην προϊοντική ατζέντα της νέας Porsche Panamera οι δύο νέες εκδόσεις 4 Ε-Hybrid και 4S E-Hybrid;

Δύο νέες, plug-in υβριδικές εκδόσεις με τις ονομασίες 4 Ε-Hybrid και 4S E-Hybrid έρχονται να αυξήσουν τις επιλογές των δυνητικών αγοραστών της νέας Porsche Panamera.

H πρώτη από αυτές συνδυάζει το νέο υβριδικό σύστημα της Porsche με τον ανανεωμένο V6 βενζινοκινητήρα των 304 ίππων, εξασφαλίζοντας συνδυαστική απόδοση 346 kW, δηλαδή 470 ίππους, και μέγιστη ροπή 650 Nm. Αυτές οι τιμές διασφαλίζουν ότι το «0-100» θα ολοκληρωθεί σε μόλις 4,1 δλ. και ότι η τελική ταχύτητα θα σκαρφαλώσει στην ένδειξη «280».

Η επίσης νέα παραλλαγή 4S E-Hybrid εστιάζει ακόμα περισσότερο στις επιδόσεις. Εδώ, ο bi-turbo κινητήρας με τους 6 κυλίνδρους αποδίδει 260 kW, δηλαδή 353 ίππους, ανεβάζοντας την ισχύ του συστήματος κίνησης στους 544 ίππους και τη ροπή στα 750 Nm. Οι επιδόσεις για την τελική ταχύτητα και την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ορίζονται αντίστοιχα στα 290 χλμ./ώρα και τα 3,7 δλ..

Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, όλα τα μοντέλα E-Hybrid προσφέρουν μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και ταχύτητα φόρτισης. Η μικτή χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 25,9 kWh, ενώ ο νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC των 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε 2 ώρες και 39 λεπτά. Σύμφωνα με την Porsche, η συνδυασμένη αυτονομία βάσει του πρωτοκόλλου WLTP είναι 79-93 χλμ. για την Panamera 4 Ε-Hybrid και 78- 90 για την 4S E-Hybrid.

Με μέγιστη 140 kW (190 ίπποι) και ροπή 450 Nm, ο επίσης νέος ηλεκτροκινητήρας αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο με το κιβωτίου ταχυτήτων PDK – στην ουσία είναι ενσωματωμένος μέσα σε αυτόν. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού ρότορα, ο οποίος περιστρέφεται μέσα στον στάτορα, μειώνει την αδράνεια κατά 50%, γεγονός που βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού. Με ανάκτηση ενέργειας έως και 88 kW, ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει επίσης στη σημαντικά αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία των νέων E-Hybrid εκδόσεων.

Τα τέσσερα βελτιστοποιημένα drive mode, ειδικά για εκδόσεις E-Hybrid, καθώς και οι λειτουργίες οδήγσηης Sport και Sport Plus, αναβαθμίζουν έτι περαιτέρω την απόδοση των δύο εκδόσεων. Η default λειτουργία είναι η αμιγώς ηλεκτρική E-Power. Μόλις η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας είναι κάτω από μια ορισμένη ελάχιστη τιμή, το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα στην Hybrid Auto, η οποία προσαρμόζει τη στρατηγική λειτουργίας στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης.

Στη λειτουργία E-Hold, διατηρείται η τρέχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, ενώ στην E-Charge ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει την μπαταρία έως και 80% εκτός πόλης και πάνω από τα 55 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα προγράμματα οδήγησης Sport και Sport Plus, η Porsche μειώνει την στοχευόμενη SoC στο 20 και 30% αντίστοιχα.

Η Porsche εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις της νέας Panamera με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση δύο θαλάμων, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος Porsche Active Suspension Management (PASM) με αμορτισέρ δύο βαλβίδων στάνταρ. Η καινοτόμος ενεργή ανάρτηση Porsche Active Riβde είναι επίσης διαθέσιμη για τα μοντέλα E-Hybrid. καθώς και η δυνατότητα ανύψωσης του αμαξώματος κατά την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!