X
Κόσμος

Αυτό είναι το Opel Mokka Electric

Νέα ονομασία, μεγαλύτερη ισχύς και περισσότερη αυτονομία με μια φόρτιση για το νέο Opel Mokka Electric.

Το ηλεκτρικό Opel Mokka-e μετονομάζεται εν όψει 2023 σε Opel Mokka Electric, συνοδευόμενο μετά τις αντίστοιχες αναβαθμίσεις των ομογάλακτων μοντέλων της Stellantis (λέγε με Peugeot) με μια νέα μπαταρία και μια μονάδα ισχύος με περισσότερη απόδοση.

Διαθέσιμο από την άνοιξη του επόμενου έτους, το νέο Mokka Electric θα εξοπλίζεται εφεξής με μια μπαταρία νέας γενιάς με χωρητικότητα που φτάνει πλέον τις 54 kWh, η οποία αντικαθιστά την παλαιότερη των 50 kWh.

Αυτό από μόνο του, σε συνδυασμό με την αντλία θερμότητας που είναι στάνταρ, έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση στα 406 χιλιόμετρα βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, έναντι 338 χιλιομέτρων που ήταν με τον παλαιότερο συσσωρευτή ενέργειας. Σύμφωνα με την Opel, το νέο Mokka Electric θα καταναλώνει κατά μέσο 15,2 kWh για κάθε 100 χλμ. κίνησης.

Την κίνηση στο νέο Mokka Electric προσφέρει ένας νέος ηλεκτροκινητήρας, όμοιος με αυτόν του νέου Astra Electric, ο οποίος αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής – η ισχύς της προηγούμενης μονάδας ήταν 136 ίπποι.

Σύμφωνα με την Opel, το μικρό e-SUV θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 10 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Ανάλογα με την προτίμησή τους, οι οδηγοί του Mokka Electric μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normal και Sport. Σε ότι αφορά τη φόρτιση, η «54άρα» μπαταρία μπορεί να αναζωογονηθεί σε ηλεκτρική ενέργεια έως και το 80% της μέγιστης δυναμικής της σε περίπου 30 λεπτά σε σταθμό φόρτισης 100 kW DC. Εκτός από συνεχές ρεύμα, οι οδηγοί της Opel μπορούν επίσης να φορτίζουν την μπαταρία σε τριφασικό εναλλασσόμενο, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, μέσω wallbox ή με καλώδιο σε οικιακή πρίζα.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!