X
Κόσμος

Νέο Ford Fiesta: Με υβριδικούς κινητήρες, ανανεωμένη σχεδίαση και προηγμένες τεχνολογίες

Το νέο Ford Fiesta ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη προσφέροντας στη νέα γενιά του προηγμένες υβριδικές μονάδες, ασυναγώνιστες τεχνολογίες και μια σχεδίαση που τραβά το βλέμμα.

Το νέο Ford Fiesta έρχεται να επανατοποθετήσει την μπλε οβάλ εταιρεία σε ένα από τα πιο δυναμικά και δημοφιλή segments της παγκόσμιας αγοράς προσφέροντας μια ανανεωμένη και ακόμα πιο δυναμική εξωτερική σχεδίαση, περισσότερες τεχνολογίες αλλά και μια γκάμα υβριδικών συνόλων για υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση.

Οι τολμηρές και χαρακτηριστικές εξωτερικές επιφάνειες προάγουν την εκφραστική σχεδίαση του μοντέλου σε ένα νέο επίπεδο, με πιο έντονη παρουσία στο δρόμο και μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των εκδόσεων της ολοκληρωμένης γκάμας του. Εν προκειμένω, τα νέο Fiesta είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Trend, Titanium, ST-Line και Active, με την κάθε μια να προσφέρει μοναδικά στιλιστικά στοιχεία σε συνδυασμό με μία εκτεταμένη γκάμα εξωτερικών χρωμάτων, σχεδίων ζαντών και φινιρισμάτων εσωτερικού. Η οικογένεια Fiesta επεκτείνεται επίσης με νέα πακέτα Vignale που ενισχύουν την προσωπικότητα των εκδόσεων Titanium, ST‑Line και Active με πολυτελή εξοπλισμό πέραν των υψηλών προδιαγραφών των εκδόσεων Χ.

Το νέο Fiesta βασίζεται στη δοκιμασμένη πλατφόρμα της κατηγορίας B της Ford – που χρησιμοποιεί και το Ford Puma – και διατίθεται σε σπορτίφ και πρακτικές εκδόσεις με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα. Σε κάθε περίπτωση, ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός σε όλη τη γκάμα περιλαμβάνει ένα καπό που αυξάνει το ύψος του ρύγχους, σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, καθιστώντας το πιο εντυπωσιακό στο δρόμο.

Ford Fiesta με κινητήρες EcoBoost Hybrid

Το νέο Fiesta συνεχίζει να προσφέρει μια σπορ οδηγική εμπειρία, αλλά και απαράμιλλη κατανάλωση καυσίμου, υποστηριζόμενο από την ήπια υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid των 48 και κινητήρες βενζίνης της οικόγενειας EcoBoost. Κεντρικό στοιχείο των εκδόσεων είναι η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα, η οποία επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από 4,9 l/100 km και οι εκπομπές CO2 από 111 g/km αντιπροσωπεύοντας μια βελτίωση 5% συγκριτικά με έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0L EcoBoost που αποδίδει 125 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας EcoBoost Hybrid των 125 ίππων διατίθεται επίσης με επτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, που προσφέρει ομαλές αλλαγές σχέσεων για βέλτιστη οδηγική ποιότητα. Με το κιβώτιο Powershift, ο κινητήρας λειτουργεί στις βέλτιστες στροφές προς όφελος της απόδοσης, και την ίδια στιγμή επιτρέπει στο Auto Start-Stop να λειτουργεί κάτω από τα 12 χλμ./ώρα για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε αστικές συνθήκες οδήγησης.

Η οδηγική εμπειρία του Fiesta προσαρμόζεται με τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal, Sport και Eco που επιτρέπουν στους οδηγούς να ρυθμίζουν την απόκριση του γκαζιού, το σύστημα ESC, τον σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και τους χρόνους αλλαγών των ταχυτήτων για τα αυτόματα μοντέλα, ώστε να εναρμονίζουν την απόκριση και τις επιδόσεις με τις εκάστοτε συνθήκες.

Ford Fiesta με τεχνολογίες που συναρπάζουν

Το νέο Ford Fiesta είναι εφοδιασμένο με τεχνολογίες σχεδιασμένες για να αυξάνουν την άνεση, την ασφάλεια και την ευκολία οδηγών και επιβατών, σε κάθε είδους διαδρομή. Οι στάνταρ προβολείς LED ενσωματώνουν LED δέσμες μεσαίας και μεγάλης σκάλας και φώτα ημέρας LED για βέλτιστη ορατότητα, ενώ οι προηγμένοι προβολείς Matrix LED προσαρμόζουν τις δέσμες τους ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας.

Επίσης, μία ψηφιακή οθόνη TFT με διαγώνιο 12.3” εισάγεται στο νέο Fiesta. Σε αυτή, οι οδηγοί μπορούν να εξατομικεύουν το περιεχόμενο και να θέτουν προτεραιότητες στην απεικόνιση πληροφοριών, όπως και στις ειδοποιήσεις πλοήγησης. Η οθόνη περιλαμβάνει θεματικές ενδείξεις που αντιστοιχούν στα επιλεγμένα Drive Mode, καθώς και μία ανεξάρτητη περιοχή για πληροφορίες υψηλής προτεραιότητας όπως οι τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης.

Το νέο Ford Fiesta διαθέτει επίσης τη λειτουργία Wrong Way Alert  το οποίο χρησιμοποιεί μία κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ και πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης, για να ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα σε περίπτωση που παραβιαστούν οι δύο πινακίδες μονόδρομης εισόδου σε αυτοκινητόδρομο.

Άλλες προηγμένες τεχνολογίες περιλαμβάνουν το Adaptive Cruise Control με Stop&Go και Speed Sign Recognition, που διατηρεί μία απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Βοηθώντας τους οδηγούς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της πόλης, το Active Park Assist μπορεί να ανιχνεύει κατάλληλους χώρους στάθμευσης και – ελέγχοντας το τιμόνι – να παρκάρει hands-free κάθετα ή παράλληλα σε σχέση με άλλα οχήματα, ενώ ο οδηγός αναλαμβάνει το γκάζι, το φρένο και τις αλλαγές ταχυτήτων.

Τεχνολογίες σχεδιασμένες για να αποτρέπουν ή να μειώνουν τις επιπτώσεις από συγκρούσεις με άλλα οχήματα περιλαμβάνουν Blind Spot Information System (BLIS) με Cross Traffic Alert και Active Braking, Lane-Keeping Aid και Pre-Collision Assist με Active Braking.

Το νέο Ford Fiesta εφοδιάζονται με SYNC 3 διαθέτουν τώρα το σύστημα Rear Occupant Alert, το οποίο υπενθυμίζει στους οδηγούς – εάν οι πίσω πόρτες έχουν ανοίξει στο ξεκίνημα του ταξιδιού – να ελέγξουν τα πίσω καθίσματα για να μην απομακρυνθούν αφήνοντας παιδιά ή κατοικίδια μέσα στο αυτοκίνητο. Άλλα προαιρετικά, premium χαρακτηριστικά είναι η ασύρματη βάση φόρτισης για smartphones, το ηχοσύστημα B&O Sound System με 10 ηχεία, ένα ενσωματωμένο subwoofer και ένας Ενισχυτής Επεξεργασίας Ψηφιακού Σήματος 575-watt (Digital Signal Processing Amplifier) για δυνατότητα επιλογής πολυκάναλου ήχου (Surround Sound).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!