X
Κόσμος

Η Curpa παρουσιάζει το Metahype

H Cupra κάνει ένα ακόμη βήμα εμπρός, με το λανσάρισμα του Metahype, ενός νέου συνεργατικού χώρου στο metaverse. Το Cupra2 Experience, μία εμπειρία που συνδυάζει τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο των αγώνων, θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο έτος.

Η Cupra με αφορμή τον εορτασμό της 4ης επετείου της, αποκαλύπτει το φιλόδοξο όραμα της για το 2022: το Cupra2. Στα πλαίσια διαδικτυακής εκδήλωσης, η αντισυμβατική μάρκα ανακοίνωσε την ένταξη στη γκάμα της δύο νέων μοντέλων καθώς και το λανσάρισμα του Metahype, μιας νέας συνεργατικής πλατφόρμας στο metaverse.

Cupra2: Ένα φιλόδοξο όραμα για το 2022
«Η 4η επέτειος μας έχει ιδιαίτερη σημασία. Τα σχέδια μας για το 2022 περιλαμβάνουν την πρόθεση μας να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας, τον κύκλο εργασιών μας και το δίκτυο πωλήσεών μας. Αυτός είναι ο λόγος που ονομάζουμε τη φιλοδοξία μας Cupra2», δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO της Cupra. «Πριν από τέσσερα χρόνια, πολλοί άνθρωποι μας αμφισβήτησαν, αλλά εμείς ποτέ δεν αμφισβητήσαμε τον εαυτό μας. Φέτος, θα αποδείξουμε για άλλη μια φορά πως τίποτα δεν μπορεί να συγκρατήσει την ασταμάτητη παρόρμησή μας». Η Cupra σκοπεύει επίσης να διπλασιάσει το παγκόσμιο δίκτυο Cupra Masters και Cupra City Garages, φέρνοντας με αυτό τον τρόπο τις μοναδικές προτάσεις της πιο κοντά σε περισσότερα μέλη της Cupra Tribe σε όλο τον κόσμο.

Διπλασιασμός της γκάμας Cupra
Ο Griffiths αποκάλυψε επίσης ότι η Cupra θα λανσάρει δύο νέα μοντέλα, διπλασιάζοντας το υπάρχον χαρτοφυλάκιό της. Αυτή η δέσμευση έρχεται μετά την περσινή ανακοίνωση ότι το Cupra Tavascan, το δεύτερο 100% ηλεκτροκίνητο όχημα της μάρκας μετά το Cupra Born, θα έρθει στην αγορά το 2024, ακολουθούμενο από το αστικό ηλεκτρικό όχημα εμπνευσμένο από το UrbanRebel, το 2025.

Metahype
Μέσα στο τρέχων έτος, οι συναισθηματικές εμπειρίες της Cupra θα μεταφερθούν σε έναν εντελώς νέο χώρο καθώς η μάρκα εισέρχεται στο metaverse. «Το Metahype είναι η ερμηνεία μας για αυτό το νέο σύμπαν. Είναι ένας συνεργατικός χώρος όπου επώνυμες μάρκες, startups και δημιουργοί content μπορούν να φιλοξενήσουν μια μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων και εμπειριών για το κοινό, ώστε να δημιουργήσουν και να μοιραστούν την κουλτούρα τους», πρόσθεσε ο Griffiths. «Με την είσοδο της Cupra στο metaverse, αποδεικνύουμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε μια μάρκα που υπερβαίνει την συμβατική αυτοκινητοβιομηχανία».

Ανεπτυγμένο σε συνεργασία με τη VISYON, μια βραβευμένη δημιουργική εταιρεία και μέλος του Ομίλου Mediapro, το Metahype έχει να κάνει με τη συνεργασία. Ξεκινώντας με επώνυμες προτάσεις από τον κόσμο της μουσικής και της ψυχαγωγίας, όπως η Primavera Sound και η UBEAT, η Cupra θα ενώσει τις δυνάμεις της με συνεργάτες από πολλούς τομείς για να εμπνεύσει τη νέα γενιά. Μιλώντας με την παγκοσμίως αναγνωρισμένη μελλοντολόγο και Chief Metaverse Officer Cathy Hackl, ο Griffiths αποκάλυψε ότι οι συμμετέχοντες σε αυτό το project, θα μπορούν να παρουσιάζουν καλλιτεχνικό υλικό όπως NFT, να προβάλλουν ψηφιακά και φυσικά προϊόντα και να μεταδίδουν stream content.

Το Cupra θα έχει το δικό του hub εντός της πλατφόρμας – ένα μέρος όπου μπορεί να δημιουργήσει νέες και θεαματικές εμπειρίες για τη Cupra Tribe σε διαφορετικά σημεία κατά τη διάρκεια του εικονικού ταξιδιού του πελάτη. «Με τους εικονικούς κόσμους, οι μάρκες έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν εντελώς νέες εμπειρίες για τους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες τους. Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την Cupra να συνεργαστεί με τις κοινότητές της, με καινοτόμους και πραγματικά αυθεντικούς τρόπους μέσω του Metahype», δήλωσε η Hackl.

Cupra2 Experience
Η Cupra παρουσίασε επίσης έναν εντελώς νέο τρόπο αγώνων που συνδυάζει τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο: το Cupra2 Experience. «Με το πλήρως ηλεκτρικό UrbanRebel, φέρνουμε το Cupra2 Experience στον κόσμο, μια μοναδική αγωνιστική εμπειρία όπου αυτό που οδηγείτε είναι πραγματικό, αλλά αυτό που βλέπετε είναι εικονικό», εξήγησε ο Antonino Labate, Cupra Director of Strategy, Business Development & Operations. «Με το Cupra2 Experience είμαστε έτοιμοι να αναδιοργανώσουμε τις παραδοσιακές μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού». Πριν από το λασνάρισμα του Cupra2 Experience, η Cupra θα δημοπρατήσει το πρώτο NFT του UrbanRebel. Ο υποψήφιος θα έχει την ευκαιρία να είναι ένας από τους πρώτους πιλότους του Cupra2 Experience. Με το λανσάρισμα του Metahype, του Cupra2 Experience και με δύο νέα μοντέλα στον ορίζοντα, η Cupra γιορτάζει την 4η επέτειό της δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι είναι μια προοδευτική μάρκα που δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!