X
Κόσμος

Το Alpenglow υποδεικνύει το υδρογονοκίνητο μέλλον της Alpine

Το πρωτότυπο Alpenglow της Alpine φωτογραφίζει το μέλλον της γαλλικής εταιρείας ποντάροντας μέσω του υδρογόνου στη διατήρηση στη ζωή των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Εμπνευσμένο από τη συμμετοχή της εταιρείας στις κορυφαίες βαθμίδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως η Formula 1 και το WEC – το πρωτότυπο Alpenglow που σήμερα αποκάλυψε η Alpine αποτελεί για την ίδια «το σημείο εκκίνησης για όλα τα μελλοντικά σχέδια, τεχνολογίες και καινοτομίες των μοντέλων της».

Όπως συμβαίνει και με το πρωτότυπο Α4810 Concept που σχεδιάστηκε από σπουδαστές του Istituto Europeo di Design στο Τορίνο, είναι υδρογονοκίνητο με τη διαφορά ότι το Alpenglow κινείται από έναν ηλεκτρικά υποβοηθούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνει υδρογόνο αντί για κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Η Alpine δεν δημοσιοποίησε καμία τεχνική λεπτομέρεια για τη μονάδα κίνησης του Alpenglow. «Ένας υβριδικός κινητήρας εσωτερικής καύσης υδρογόνου είναι φιλικός προς το περιβάλλον και συνοδεύεται από την απαράμιλλη οδηγική απόλαυση που αυτή η τεχνολογία παρέχει, συμπεριλαμβανομένης της απόλυτης ισχύος και του ήχου», αναφέρει χαρακτηριστικά η Alpine.

Επίσης, η γαλλική εταιρεία σημειώνει με έμφαση ότι ο κινητήρας «πρακτικά δεν απελευθερώνει τίποτα παρά μόνο νερό» παρουσιάζοντας με τον τρόπο αυτό ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναφορικά με το πως τα σπορ αυτοκίνητα, τόσο για χρήση σε πίστα όσο και στο δρόμο, θα μπορούσαν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα επόμενα χρόνια κινητήρες εσωτερικής καύσης με μηδενικές εκπομπές στην περίπτωση που γίνεται χρήση «πράσινου υδρογόνο».

Αν μη τι άλλο, η Alpine πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και εκείνα με κυψέλες καυσίμου μπορούν να συνυπάρχουν στο εγγύς μέλλον μαζί με οχήματα που τροφοδοτούνται από κινητήρα εσωτερικής καύσης που καταναλώνει υδρογόνο. Ωστόσο, μέχρι κα αυτή τη στιγμή η Alpine δεν έχει ανακοινώσει την εμπορική έλευση ενός τέτοιου αυτοκινήτου.

Πέρα από το καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το πρωτότυπο Alpenglow ξεχωρίζει χάρη στη διάφανη πίσω ενεργή αεροτομή του. Στην πραγματικότητα, τα πεντάλ, τα κουπιά του τιμονιού και τμήματα του καπό είναι επίσης διαφανή. Από εκεί και πέρα, το μονοθέσιο πρωτότυπο των Γάλλων με τη χαρακτηριστική σχεδίαση που παραπέμπει στα αγωνιστικά LMPh κοσμείται από τροχούς σχεδιασμένους ώστε να θυμίζουν νιφάδες χιονιού – και αυτοί έχουν επίσης μια διαφανή επιφάνεια. Σε ότι αφορά το μέγεθος του υδρογονοκίνητου πρωτοτύπου, οι Γάλλοι δηλώνουν ότι το μήκος του είναι μεγαλύτερο από 5 μέτρα, το πλάτος του πάνω από 2 μέτρα, ενώ το ύψος του δεν υπερβαίνει το 1 μέτρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!