X
Κόσμος

Αυτή είναι η Toyota GR Corolla των 304 ίππων (videos)

Η Toyota παρουσίασε τη νέα GR Corolla που με 304 ίππους και τετρακίνηση θα αποτελέσει προνόμιο της αμερικανικής αγοράς.

Ενισχύοντας τη γκάμα των GR μοντέλων της, η Toyota παρουσίασε πριν λίγες ώρες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού τη νέα GR Corolla – που δυστυχώς δεν προβλέπεται να πατήσει τους τροχούς της στις αγορές της γηραιάς ηπείρου.

Η καρδιά της νέας GR Corolla είναι ο γνωστός, από το GR Yaris, 3κύλινδρος 1.600άρης τούρμπο κινητήρας, που για την περίσταση φέρει περαιτέρω βελτιώσεις που αναβαθμίζουν την απόδοσή του. Πιο συγκεκριμένα, η ισχύς του έχει διαμορφωθεί στους 304 ίππους, οι οποίοι αποδίδονται στις 6.500 σ.α.λ. και η ροπή του στα 370 Nm, που με τη σειρά τους κάνουν σταθερή την εμφάνισή τους από τις 3.000 έως κα τις 5.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας με τον κωδικό G16E-GTS της Toyota, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων συνοδεία του συστήματος iMT που… συντονίζει τις στροφές το κινητήρα στα κατεβάσματα, διαθέτει ένα σύστημα εξαγωγής με τρεις απολήξεις, για βελτιωμένο ήχο και μείωση της πίεσης των καυσαερίων. Από εκεί και πέρα, σε σχέση με τον «βασικό» του GR Yaris, διαθέτει τώρα μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, καθώς και ένα νέο σύστημα λίπανσης των πιστονιών το οποίο φέρει την ονομασία «multi-oil jet piston».

Προς το παρόν, η Toyota δεν ανακοινώνει στοιχεία επιδόσεων για τη νέα GR Corolla, αν και βέβαιο είναι ότι το καθιερωμένο spint από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε χρόνο μικρότερο των 5 δλ.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Από εκεί και πέρα, όπως και ο μικρότερος GR αδελφός, η νέα GR Corolla εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης, που παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα να μεταβάλλει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 60/40, 50/50 και 30/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Επίσης, για την δεύτερη διαθέσιμη έκδοση της GR Corolla το «παρών» δίνει και ένα σετ μπλοκέ διαφορικών τύπου Τόρσεν.

Από εκεί και πέρα, στον τομέα των αναρτήσεων, η νέα GR Corolla υιοθετεί μια διάταξη με γόνατα Μακφέσον εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Τα φρένα του αυτοκινήτου απαρτίζονται από δίσκους με διάμετρο 14 και 11,7 ίντσες (σ.σ.: το πάχος τους είναι 1,1 και 0,7 ίντσες) σε συνδυασμό με τετραπίστονες και διπίστονες δαγκάνες. Οι δε ζάντες έχουν διάμετρο 18 ίντσες και συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 σε διάσταση 235/40.

Σε αντίθεση με το GR Yaris, το οποίο υιοθετεί ένα «μοναδικό» πλαίσιο, η GR Corolla βασίζεται στη συμβατική Corolla Sports, με σημαντικές ωστόσο αλλαγές και αναβαθμίσεις. Όπως για παράδειγμα, στην ακαμψία του πλαισίου, η οποία είναι ενισχυμένη από τους μηχανικούς της μονάδας παραγωγής Motomachi της Ιαπωνίας με έξτρα ενισχύσεις ανάμεσα στους πίσω τροχούς, στο τούνελ κάτω από το δάπεδο και κάτω από το αυτό, μπροστά από τη δεξαμενή καυσίμου των 50 λίτρων. Από εκεί και πέρα, το μετατρόχιο εμπρός και πίσω έχει διευρυνθεί κατά 60 και 85 χλστ. Την ίδια στιγμή, το εμπρός και πίσω φτερά είναι πλατύτερα κατά 20 και 30 χλστ.

Δείτε την Corolla GR στην πίστα:

Στην αγορά των ΗΠΑ η νέα Toyota GR Corolla – η οποία ζυγίζει στη βασική της έκδοση 1.474 κιλά, θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις, τις Core Grade και Circuit Edition. Η πρώτη είναι διαθέσιμη σε άσπρο, μαύρο και κόκκινο χρώμα, με τη δεύτερη να κοσμείται από μια οροφή κατασκευασμένη από carbon, αλουμινένιες εμπρός πόρτες και καπό (το τελευταίο διαθέτει μάλιστα δύο αεραγωγούς για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας του κινητήρα), κόκκινες δαγκάνες φρένων, καθώς και τους εξωτερικούς χρωματισμούς White, Supersonic Red και Heavy Metal.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!