X
Επικαιρότητα

Levante: Η αντεπίθεση της Maserati

Το νέο SUV των Ιταλών επωμίζεται το βάρος της εμπορικής ανάκαμψης της μάρκας. Αλλά και της εμπορικής της επιβίωσης, συνολικά.

Καλές οι Ghibli και Quattroporte, αλλά, σίγουρα, το μεγάλο… κόλπο των Ιταλών και της διάσημης ιταλικής τρίαινας, ειδικότερα, είναι η νέα Levante. Ένα SUV επιδόσεων και… πολυτέλειας, ανάλογο της Porsche Cayenne, το οποίο καλείται, όπως είχαμε επισημάνει σε πρόσφατη ανάρτησή μας (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), να διαδραματίσει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο για την «επόμενη μέρα» της μάρκας. Αυτό επιβεβαιώθηκε περίτρανα και από τις χθεσινές δηλώσεις του μεγάλου άνδρα της Fiat Chrysler Automobiles, ο οποίος παραδέχτηκε τα προβλήματα κερδοφορίας της μάρκας, αλλά και εκείνα που αφορούν στην πτώση των πωλήσεών της στην επιβραδυνόμενη αγορά της Κίνας, δηλώνοντας χαρακτηριστικά με αφορμή το ντεμπούτο της νέας Levante στις αρχές του 2016: «Πρέπει να περιμένουμε έως τότε, καθώς οι πτώση των πωλήσεών μας στην Κίνα δεν είναι θα είναι κάτι το παροδικό».

Λαμβάνοντας, λοιπόν, τα μηνύματα των αγορών, οι ιθύνοντες της Maserati επιταχύνουν τις διαδικασίες ώστε να είναι απολύτως έτοιμοι για το ντεμπούτο του νέου τους SUV. Έτσι, όπως επίσημα ανακοινώθηκε, οι πρώτες Levante έχουν ήδη κατασκευαστεί στις γνωστές εγκαταστάσεις του εργοστασίου Mirafiori που βρίσκεται στην πόλη του Τορίνο. Η νέα αντι-Cayenne, αλλά και ο αντίπαλος των επερχόμενων Jaguar F-Pace (περισσότερα για το βρετανικό SUV μπορείτε να διαβάσετε εδώ) και Bentley Bentayaga, θα παρουσιαστεί τον προσεχή Γενάρη στην Έκθεση του Ντιτρόιτ βασιζόμενο στο δάπεδο της Ghibli. Κάτω από το καπό θα συναντάμε γνωστά και μη εξαιρετέα μηχανικά σύνολα των Ιταλών. Και συγκεκριμένα, έναν 3λιτρο twin turbo V6 κινητήρα με απόδοση περί τους 400 ίππους, έναν αντίστοιχο  V8 με χωρητικότητα 3,8 λίτρων και απόδοση άνω των 500 ίππων, καθώς και έναν 3λιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα. Αργότερα, η γκάμα θα εμπλουτιστεί και με μια plug-in υβριδική έκδοση.

Έως το λανσάρισμα της νέας Maserati Levante, όπως χαρακτηριστικά σχολίασε και ο Sergio Marchionne, η εταιρεία καλείται να βρει άλλες λύσεις προκειμένου να αντιμετωπίσει, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του πρώτου 6μήνου της χρονιάς, μια πτώση της τάξης του 11% στις πωλήσεις της σε σχέση με τα αντίστοιχο διάστημα του 2014, τη μείωση του τζίρου της κατά 17%, αλλά και την πολύ μεγαλύτερη  καθίζηση των κερδών της, κατά 34%…_Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!