X
Επικαιρότητα

Νέα Porsche 911 GT2 RS: The beast

Λίγο πριν την πρώτη δημόσια εμφάνισή της στο φετινό Goodwood Festival of Speed, η νέα Porsche 911 GT2 RS μας αποκαλύπτει την εσωτερική και εξωτερική της περιβολή.

Η νέα Porsche 911 GT2 RS είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο πολυσυζητημένα σπορ μοντέλα των τελευταίων μηνών. Και όχι άδικα, μιας και πρόκειται για ένα πραγματικό «θηρίο» με αξιοζήλευτες τεχνικές περγαμηνές. Μάλιστα, ο ίδιος ο Andreas Preuninger, ο επικεφαλής του τμήματος GT της γερμανικής εταιρείας, υπόσχεται με πρόσφατες δηλώσεις του πως η νέα GT2 RS θα είναι το πιο «τρελό» αυτοκίνητο της Porsche«Κτηνώδης ισχύς, πραγματική απόλαυση. Η νέα GT2 RS είναι εξαιρετικά ακριβής στην πίστα», είπε χαρακτηριστικά ο Preuninger.

Σύμφωνα με τον Γερμανό, την κίνηση στην εντυπωσιακή και στην όψη GT2 RS θα προσφέρει ο γνωστός flat-six υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 3,8 λίτρων της Turbo S (και όχι, όπως είχε διαρρεύσει, ένας 4λιτρος μπόξερ), με τη διαφορά ότι θα διαθέτει μεγαλύτερα τούρμπο, διαφορετικές ρυθμίσεις και νέο σύστημα εξαγωγής. Μέχρι και ψεκασμό νερού στους εναλλάκτες, κατά τα πρότυπα της BMW M4 GTS, που θα μειώνει δραστικά τη θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή.

Σε ότι αφορά στην απόδοσή του, η Porsche περιορίζεται προς τον παρόν στην αναφορά ότι θα φτάνει τους 650 ίππους και τα 750 Nm,. Τα εν λόγω… ποσά θα περνούν στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω του γνωστού 7τάχυτου PDK κιβωτίου των Γερμανών. Ανακοινώσεις έχουν ήδη γίνει και για τις επιδόσεις, με τον Preuninger να αναφέρει χαρακτηριστικά πως το «0-100» θα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3 δλ., το «0-200» σε κάτω από 9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα θα υπερβαίνει τα 340 χλμ./ώρα.

Όσο για τις προσδοκίες της Porsche αναφορικά με τις ικανότητες της κατασκευής στο Nurburgring, μια επίδοση ακριβώς ή και κάτω από τα 7 λεπτά πρέπει να θεωρείται κάτι παραπάνω από βεβαία.

Ιδιαίτερη μέριμνα έχει δοθεί και στον τομέα του βάρους –πέραν της αεροδυναμικής φυσικά. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τελική ένδειξη της ζυγαριάς δεν θα υπερβαίνει την τιμή «1.500», μιας και από το εσωτερικό θα έχει αφαιρεθεί ό,τι το περιττό. Ο δυνητικός αγοραστής μάλιστα θα μπορεί να παραγγείλει τη νέα GT2 RS χωρίς ηχοσύστημα και χωρίς κλιματισμό. Από εκεί και πέρα, επιλέγοντας το προαιρετικό πακέτο Weissach θα μπορεί κανείς να εξοικονομήσει 30 επιπλέον κιλά, καθώς οι θηριώδεις ζάντες από μαγνήσιο θα ζυγίζουν μόλις 12 κιλά, ενώ χάρη στη χρήση τιτανίου στον κλωβό ασφαλείας (roll cage) εξοικονομούνται 7 ακόμα κιλά. Αξίζει εδώ να αναφέρουμε πως οι αντιστρεπτικές δοκοί του αυτοκινήτου, καθώς και η οροφή θα είναι κατασκευασμένα από carbon.

Η πίσω ανάρτηση της 911 GT2 RS θα είναι ανεστραμμένη, τα εμπρός ελατήρια θα έχουν διπλάσια(!) σκληρότητα σε σχέση με εκείνα της GT3 RS, ενώ ειδικά εξελιγμένα για την περίσταση είναι τα ελαστικά διαστάσεων 265/35 R20 και 325/30 R21 της σειράς Pilot Sport Cup 2 της Michelin.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του αυτοκινήτου θα γίνει σήμερα στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed, ενώ η πλήρης αποκάλυψή θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης._Χ.Α. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!