X
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes GLC F-CELL

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Mercedes παρουσιάζει την υδρογονοκίνητη έκδοση της GLC.

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής της Mercedes όσον αφορά στις μελλοντικές της προτάσεις. Επιβατικές αλλά και επαγγελματικές. Οι λόγοι δεν μπορεί παρά να είναι άρρηκτα «συνδεδεμένοι» με τα σαφή πλεονεκτήματα που προσφέρει η συγκεκριμένη λύση, όπως είναι για παράδειγμα η μεγάλη αυτονομία κίνησης, οι σύντομες στάσεις ανεφοδιασμού και φυσικά οι μηδενικοί ρύποι.

Επί της ουσίας, η άρτι παρουσιασθείσα GLC F-CELL διαθέτει μια μπαταρία λιθίου-ιόντων 9kWh, η οποία, όντας εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος, χρησιμεύει ως η πρωτεύουσα πηγή ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα παρέχοντας, σύμφωνα με τους Γερμανούς, μια αυτονομία κίνησης της τάξης των 50 περίπου χλμ. Μάλιστα, ο εν λόγω συσσωρευτής μπορεί να φορτιστεί εξωτερικά (plug-in) μέσω παροχής του κοινού οικιακού δικτύου. Το… πάντρεμά της μπαταρίας αυτής με μια συστοιχία κυψελών καυσίμου, οι οποίες έχουν βρει… έδρα στο χώρο που μέχρι πρότινος ήταν εγκατεστημένος ο θερμικός κινητήρας, εξασφαλίζει, σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις στον ευρωπαϊκό κύκλο NEDC, μια επάρκεια κίνησης της τάξης των 500 χλμ.

Για την περίσταση, το υδρογόνο αποθηκεύεται σε πίεση 700 bar σε δύο ειδικά σχεδιασμένες δεξαμενές από carbon, οι οποίες βρίσκονται κάτω ακριβώς από το πάτωμα του οχήματος. Η πλήρωσή τους δε με συνολικά μόλις 4 κιλά υδρογόνου, μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα κατάλληλα σημεία ανεφοδιασμού σε χρόνο μόλις 3 λεπτών.

Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να δωθούν στη δημοσιότητα το φθινόπωρο, όταν η Γερμανική εταιρεία θα παρουσιάσει επίσημα την έκδοση παραγωγής της GLC F-Cell, κατά πάσα πιθανότητα, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!