X
Επικαιρότητα

Προβλήματα αξιοπιστίας με τον κινητήρα του Ford Focus RS

Δεκάδες είναι οι ιδιοκτήτες ανά τον κόσμο που αντιμετωπίζουν προβλήματα αξιοπιστίας με τον EcoBoost κινητήρα των 2,3 λίτρων του Focus RS, με τη Ford όχι μόνο να αναγνωρίζει την ύπαρξή τους, αλλά και να διαβεβαιώνει σήμερα μέσω εκπροσώπων της πως θα μεριμνήσει άμεσα, όπως ήδη έχει κάνει με όλα τα καταγεγραμμένα περιστατικά, ώστε να «γιατρευτούν» όλες οι επίμαχες κινητήριες μονάδες του σπορ μοντέλου της.

Ύστερα από ουκ ολίγα περιστατικά δυσλειτουργιών και προβλημάτων που άρχισαν να δημοσιοποιούνται ανά τον κόσμο, κυρίως μέσω αμερικάνικων, βρετανικών αλλά και γερμανικών φόρουμ, η Ford παραδέχεται ανοιχτά σήμερα πως οι πρώτες εκδόσεις του κινητήρα Ecoboost των 2,3 λίτρων του Focus RS είναι πολύ πιθανό να εμφανίσουν ζήτημα κατανάλωσης ικανών ποσοτήτων… ψυκτικού υγρού. Η εταιρεία φέρεται να δήλωσε στο βρετανικό αυτοκινητικό Τύπο, και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού autocar, πως το πρόβλημα, το οποίο εκδηλώνεται αρχικά μέσω της εξαγωγής «λευκού καπνού» από την εξάτμιση κατά τις κρύες εκκινήσεις, αλλά και εν συνεχεία με ανεπιθύμητα προβλήματα ανάφλεξης του κινητήρα κάτω από τις ίδιες συνθήκες, αφορά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μονάδες με λιγότερα από 10.000 χλμ. που παρήχθησαν τόσο το 2016 όσο και το 2017.

Σε ερώτηση αν το παραπάνω πρόβλημα θα υποχρεώσει τη Ford να εκδώσει τη δέουσα σε αντίστοιχες περιπτώσεις εντολή ανάκλησης του μοντέλου, εκπρόσωποι της εταιρείας φέρονται να δήλωσαν πως το επίσημο δίκτυο των επισκευαστών της μάρκας ήδη εργάζεται σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων για την επίλυση του προβλήματος. Όπως αφέθηκε να εννοηθεί, είναι πολύ πιθανό οι εργασίες αποκατάστασης της βλάβης να λάβουν χώρα και σε κινητήρες στους οποίους δεν έχουν ακόμα εκδηλωθεί τα ως άνω «συμπτώματα». Προς το παρόν, πάντως, η Ford δεν έχει εκδώσει κάποια επίσημη ανακοίνωση για το όλο θέμα.

Σύμφωνα πάντως με τις έως τώρα αναφορές των ιδιοκτητών του μοντέλου στο διαδίκτυο, το πρόβλημα στους επίμαχους κινητήρες δεν αποδίδεται σε κάποιο σχεδιαστικό «ατόπημα» ή αστοχία, αλλά σε φαινόμενα παραμόρφωσης του μπλοκ, καθώς, όπως εκτιμούν οι ιδιοκτήτες, το φυσικό του σχήμα «παραμορφώνεται» μέσω πολλαπλών κύκλων θέρμανσης οδηγώντας στη διαρροή και μετέπειτα καύση του ψυκτικού μέσου μέσα στους θαλάμους καύσης. Σε πολλές δε περιπτώσεις, το όλο ζήτημα, εξαιτίας των μεγάλων ανοχών, οδηγεί σε εκτεταμένες ζημιές και στην κυλινδροκεφαλή. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η κατανάλωση ψυκτικού μέσου δεν παρατηρείται στις αντίστοιχες εκδόσεις της Mustang, καθώς τόσο το μπλοκ όσο και η κεφαλή του 2,3 EcoBoost κινητήρα με τον οποίο εξοπλίζονται είναι διαφορετικά._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!