X
Επικαιρότητα

Στο φως η νέα Bentley Continental GT

Το νέο βρετανικό κουπέ πολυτελείας με το γερμανικό DNA στοχεύει μόνο στην κορυφή.

Χωρίς να απαρνείται τις σχεδιαστικές της ρίζες, η νέα Bentley Continental GT καταφέρνει να σε κερδίσει με το επιβλητικό της προσωπείο. Η χαρακτηριστική μάσκα και τα στρογγυλά φώτα που παραμένουν και στη νεότερη γενιά το σήμα κατατεθέν, αντλούν την έμπνευσή τους από το πρωτότυπο EXP10 Speed 6 προσδίδοντας δυναμισμό που δεν αποκλίνει από τα γνώριμα πρότυπα του Βρετανού κατασκευαστή. Σε σχέση με την απελθούσα γενιά, η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται στο πίσω μέρος, όπου το κυρίαρχο στοιχείο είναι τα ελλειπτικά φωτιστικά σώματα. Χαρακτηριστικό εδώ είναι και το σχήμα των απολήξεων των εξατμίσεων που βρίσκονται εγκατεστημένες στις άκρες του ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα, που… ευθέως αντιγράφει εκείνο των φώτων.

Από πλευράς διαστάσεων, η νέα Continental GT διαθέτει μακρύτερο από την πρόγονό της μεταξόνιο κατά 110 χλστ., όντας συγχρόνως και πλατύτερη συνολικά, κατά 25 χλστ. Επί του προκειμένου, η ειδοποιός διαφορά έγκειται στην υιοθέτηση της 48βολτης γερμανικής πλατφόρμας MSB, την οποία χρησιμοποιεί και η Porsche Panamera. Σε σχέση με αυτή, ωστόσο, το βρετανικό κουπέ χρησιμοποιεί κατά 82% διαφορετικά επιμέρους μέρη, ενώ παρά την εξαντλητική δίαιτα που υπέστη (-85 κιλά), το βάρος παραμένει ιδιαίτερα τσιμπημένο (2,25 τόνοι). Ας όψεται, φυσικά, ο κάτι παραπάνω από πλήρης εξοπλισμός. Σε κάθε περίπτωση, η κατανομή των μαζών με άδειο το αυτοκίνητο, ακολουθεί σύμφωνα με την Benltey την αναλογία 55/45. Με την ευκαιρία αξίζει να θυμίσουμε πως η απελθούσα γενιά του μοντέλου βασιόταν στο πάτωμα του… ξεχασμένου VW Phaeton.

Η καρδιά του βρετανικού κουπέ για μια ακόμα φορά συνίσταται από τον γνωστό 6λιτρο W12 TSI κινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος πλέον είναι ελαφρύτερος σε σχέση με τον προηγούμενο. Στη νεότερη εκδοχή του αποδίδει 635 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 900 Nm από τις 1.350 έως και τις 4.500 σ.α.λ., τιμές που είναι καθ’ όλα ικανές να επιταχύνουν το αμάξωμα από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,7 δλ. Η δε τελική αγγίζει, χωρίς περιορισμούς, τα 333 χλμ./ώρα.

Από εκεί και πέρα, η νέα Continental GT εφοδιάζεται με το ενεργό σύστημα αεραναρτήσεων Dynamic Ride, που προσφέρει τις ρυθμίσεις Sport, Comfort, Bentley και Custom. Σε ότι αφορά στην αρχιτεκτονική της, εμπρός συναντάμε μια διάταξη με διπλά ψαλίδια και πίσω πολλαπλούς συνδέσμους. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός μηχανικά αναθεωρημένου συστήματος που κατά βάσει στέλνει τη ροπή στους πίσω και εφόσον χρειαστεί και στους εμπρός.

Στο εγγύς μέλλον το βρετανικό κουπέ θα διατίθεται και με τον 4λιτρο V8 κινητήρα της Panamera και μάλιστα σε εκδόσεις με κίνηση πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Πιο μετά, την εμφάνισή της θα κάνει και η υβριδική, που θα «πατά» στην Panamera 4 E-Hybrid. Πετρελαιοκίνητες εκδόσεις δεν περιλαμβάνονται στα πλάνα της βρετανικής φίρμας.

Και κάτι τελευταίο: η νέα Bentley Continental GT προσφέρεται σε 17 διαφορετικούς εξωτερικούς χρωματισμούς, καθώς και με 15 διαφορετικές επενδύσεις δέρματος στο εσωτερικό –εκεί όπου το ξύλο καρυδιάς καταλαμβάνει συνολική επιφάνεια 10 τ.μ.!_Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!