X
Επικαιρότητα

To νέο Nissan GT-R!

Με αισθητικές παρεμβάσεις ελάσσονος σημασίας, αναβαθμισμένα φρένα και αναρτήσεις, αλλά και με μεγαλύτερη πλέον ισχύ, το GT-R και η Nissan δίνουν τη δική τους απάντηση στον άτυπο πόλεμο που έχει ήδη ξεσπάσει στην κατηγορία των σπορ κουπέ αυτοκινήτων.

Με αισθητικές παρεμβάσεις ελάσσονος σημασίας, αναβαθμισμένα φρένα και αναρτήσεις, αλλά και με μεγαλύτερη πλέον ισχύ, το GT-R και η Nissan δίνουν τη δική τους απάντηση στον άτυπο πόλεμο που έχει ήδη ξεσπάσει στην κατηγορία των σπορ κουπέ αυτοκινήτων.
Σχεδιαστικά, μπορεί οι διαφοροποιήσεις στο ανανεωμένο GT-R να μην βγάζουν… μάτι, ωστόσο αποδεικνύονται ιδιαίτερα σημαντικές σε επίπεδο αποτελεσματικότητας και απόδοσης. Βασικό κριτήριο εδώ για τους Ιάπωνες δεν ήταν τόσο η αισθητική αναβάθμιση του υπερ-όπλου τους, όσο πρωτίστως οι δημιουργία των απαραίτητων… προϋποθέσεων για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση στις υψηλές ταχύτητες και ακόμα καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που μόλις διέρρευσαν μέσω του διαδικτύου, στο εμπρός μέρος συναντάμε μεταξύ άλλων την ανανεωμένη σε σχήμα μάσκα, η οποία βελτιώνει την ψύξη που παρέχεται στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 3,8 λίτρων, καθώς και νέα φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας LED, που με τη σειρά του εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα τη νύχτα. Στο πίσω μέρος το στοιχείο που με μιας ξεχωρίζει είναι ο τροποποιημένος διαχύτης στο κάτω μέρος, ο οποίος, χάρη στη νέα του διαμόρφωση, αυξάνει κατά 10% την αρνητική άντωση στο πίσω μέρος. Αυτές αλλά και πολλές άλλες μικροαλλαγές στις εξωτερικές επιφάνειες του ανανεωμένου GT-R (βλ. ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας κοκ) έχουν επιφέρει, σύμφωνα πάντα με τα προαναφερθέντα δημοσιεύματα, μια μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας του αμαξώματος από 0,272 σε 0,268. Αξίζει να προσθέσουμε εδώ πως μόνο με την αντικατάσταση των ζαντών ελαφρού κράματος με αντίστοιχες διαφορετικής σχεδίασης και κατασκευής, το βάρος σε κάθε «άκρο» του αυτοκινήτου κατά 6 ολόκληρα κιλά.
Σύμφωνα με τις ίδιες πήγες (σ.σ.: επισήμως και μέχρι αυτή τη στιγμή, η ιαπωνική εταιρεία κρατά κλειστά τα χαρτιά της!), οι μηχανικοί της Nissan δεν περιορίστηκαν στις παραπάνω αλλαγές, αλλά… επεκτάθηκαν και στα μηχανικά μέρη της κατασκευής πραγματοποιώντας περισσότερες από 20 προσεκτικά επιλεγμένες «επεμβάσεις». Πιο συγκεκριμένα, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως ο υπερτροφοδοτούμενος V6, χάρη στις αλλαγές στην τουρμπίνα, αποδίδει πλέον 35 επιπλέον ίππους ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ του κινητήρα στους 520. Επιπρόσθετα, τροποποιήσεις αναμένονται και στη διάταξη των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων με το οποίο συνεργάζεται, ενώ αναβαθμίσεις έχουν γίνει τόσο στο σύστημα πέδησης, όσο και στη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης. Τι μένει; Η επισημοποίηση από το στρατόπεδο της Nissan όλων των παραπάνω πληροφοριών, καθώς ασφαλώς και η ανακοίνωση του ακριβούς χρονοδιαγράμματος όσον αφορά τα λανσάρισμα του ανανεωμένου GT-R στη γηραιά ήπειρο. Μέχρι στιγμής πάντως οι πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο κουπέ της Nissan αναμένεται να κυκλοφορήσει στην εγχώρια ιαπωνική αγορά περί τα τέλη του προσεχούς φθινοπώρου. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!