X
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

Και η Ford στο χορό της αυτόνομης οδήγησης

Μια ακόμα μεγάλη εταιρεία διερευνά τη δυναμική της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης επιχειρώντας μία πρώτη προσέγγιση.

Μια ακόμα μεγάλη εταιρεία διερευνά τη δυναμική της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης επιχειρώντας μία πρώτη προσέγγιση.

Μετά τις γερμανικές Audi, Mercedes και BMW, αλλά και την ιαπωνική Nissan, ένας ακόμα κολοσσός «κλείνει το μάτι» στην τεχνολογία που, σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις, σε μία περίπου 5ετία από σήμερα θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο CEO της εταιρείας, στόχος της Ford είναι να ανταποκριθεί με τον πλέον πετυχημένο τρόπο στη νέα αυτή τάση, η οποία, κακά τα ψέματα, αποτελεί τον εκφραστή όχι μόνο μιας πραγματικής ανάγκης, αλλά συνάμα και μιας επερχόμενης αλλαγής στη συμπεριφορά και στις προτιμήσεις των απανταχού οδηγών ανά τον κόσμο. Για το λόγο αυτό, η Ford ξεκίνησε μία 2ετή συνεργασία με το γερμανικό πανεπιστήμιο RWTH αναπτύσσοντας τεχνολογίες άμεσα συνδεδεμένες με την «αυτόνομη οδήγηση». Ο πολυεθνικός κολοσσός, όπως αποκάλυψε ο Mark Fields, στοχεύει στο εγγύς μέλλον να αναζητήσει «συμμαχίες» τόσο προς το στρατόπεδο της Apple, όσο και της Amazon, οι οποίες, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, «έχουν επεκταθεί στο συγκεκριμένο τομέα στην παροχή υψηλής τεχνογνωσίας στους τομείς του hardware και software».

Το σκεπτικό των ιθυνόντων της Ford, όσον αφορά την απόφασή τους να διαδραματίσουν έναν πρωταγωνιστικό. όπως όλα δείχνουν, ρόλο στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, βασίζεται πάνω σε δύο συγκεκριμένες τάσεις. Η πρώτη έχει να κάνει με τη μορφή της αστικοποίησης, καθώς μέχρι το 2030 οι πόλεις ανά την υφήλιο με πληθυσμό άνω των 10 εκ. κατοίκων θα αυξηθούν από 28 που είναι σήμερα, σε 41, στοιχείο που, αν μη τι άλλο, θα «επιβάλλει» την αλλαγή στις υπάρχουσες οδικές υποδομές, αλλά και την ανάγκη για «εξυπνότερα» οχήματα, που θα κινούνται με τον πλέον οικονομικό και οικολογικό τρόπο. Η δεύτερη παράμετρος έχει να κάνει με την παρατηρούμενη διόγκωση της μεσαίας τάξης σε παγκόσμια κλίμακα, γεγονός που θα επιφέρει μία ραγδαία βελτίωση της καταναλωτικής πίστης στον κλάδο της αυτοκίνησης και κατʼ επέκταση μία αύξηση στον στόλο των κυκλοφορούντων οχημάτων εντός των μεγάλων αστικών κέντρων, κάτι που με τη σειρά του μοιραία θα επιφέρει περαιτέρω προβλήματα σε επίπεδο κυκλοφοριακού φόρτου.

Οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης θα ξεκινήσουν με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης που θα «εφαρμοστούν» σε πρωτότυπα μοντέλα που θα «πατούν» στην υβριδική έκδοση του Fusion/Mondeo._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!