top icon
Αγώνες

14o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Με άνεση ο «Pedro»

Οι Ιταλοί «Pedro»-Baldaccini με την Lancia Delta Integrale διεύρυναν τη διαφορά τους από τους διώκτες τους, κερδίζοντας τις έξι από τις επτά σημερινές ειδικές του ασφάλτινου σκέλους.

 

Η συνέχεια του 14ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις δόθηκε σήμερα και πάλι σε ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, με τον καιρό αυτή τη φορά να συμπαραστέκεται στην προσπάθεια των οδηγών. Η βροχή δεν έκανε την εμφάνιση της και τα πληρώματα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό στις απαιτητικές και τεχνικές ειδικές του αγώνα. Όπως και εχθές, έτσι και σήμερα, οι Ιταλοί «Pedro»-Baldaccini με την δεκαεξαβάλβιδη Lancia Delta Integrale ήταν με διαφορά οι ταχύτεροι, καταφέρνοντας να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο σε έξι από τις επτά ε.δ. του σκέλους. Με αυτόν τον τρόπο, έχουν πλέον μία διαφορά ασφαλείας για την αυριανή χωμάτινη ημέρα, ενώ ήδη κατέκτησαν το απόλυτο αναφορικά με τους βαθμούς του ασφάλτινου σκέλους. Κάπου εδώ, αξίζει να σημειώσουμε ότι στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων, κάθε σκέλος (ασφάλτινο-χωμάτινο) βαθμολογείται ξεχωριστά, ενώ ο νικητής του αγώνα προκύπτει από το σύνολο και των δύο.

Ένα λεπτό πίσω από την ερυθρόλευκη Lancia, ακολουθεί η Porsche 911 των Myrsell-Junttila. To πλήρωμα από την Σουηδία, που ήταν και το μοναδικό που κατάφερε να σπάσει το σερί των ταχύτερων χρόνων του «Pedro» στα Πίσια, αποδείχθηκε ότι ήταν ο μοναδικός συνδυασμός που προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων, αλλά χωρίς επιτυχία. Παρόλα αυτά, ήταν ταχύτεροι από τους υπόλοιπους, αφήνοντας τους Anders και Ingrid Johnsen και Marenzana-Beltrame να παλεύουν για την 4η θέση, με τους πρώτους να διατηρούν διαφορά μεγαλύτερη των 30 δευτερολέπτων. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Falcone-Ometto με τη δεύτερη δεκαεξαβάλβιδη Integrale, αλλά ένα λεπτό πίσω από τις δύο Porsche 911 των προαναφερθέντων.

Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, πρώτοι και 8οι γενικής, είναι οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης με το Audi 80 GT. Για ακόμα μία φορά το ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε ταχύτατα, πραγματοποιώντας εξαιρετικούς χρόνους με το γερμανικό σεντάν. Οι Χωριανόπουλος-Φωτεινόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο και οι Πετρίδης – Πάλλας με την Toyota AE86, συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα της γενικής. Μεγάλοι άτυχοι όμως, στάθηκαν οι Πίτσος-Καραπαπάζης με την Toyota Celica GT 2000, οι οποίοι στην 8η είχαν ένα κλαταρισμένο ελαστικό που αναγκάστηκαν μάλιστα να αλλάξουν στην ε.δ., χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Μάλιστα, εκείνη την στιγμή βρίσκονταν στην 4η θέση της γενικής και περίπου 6,5 δευτερόλεπτα πίσω από την Porsche 911 του Johnsen.

Στον αγώνα που προσμετρούσε αποκλειστικά στο ελληνικό Πρωτάθλημα, ο Κώστας Πίτσος είχε καταφέρει να περάσει στην πρώτη θέση μέχρι τη στιγμή του κλαταρίσματος. Στη συνέχεια, οι Τσαλαματάς-Μπάμπαλης με το Ford Escort RS2000 πέρασαν και πάλι στην κορυφή (ήταν επικεφαλής μετά το τέλος του χθεσινού σκέλους) παραμένοντας εκεί ως το τέλος και πανηγυρίζοντας την νίκη στο ασφάλτινο σκέλος. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιοβάς-Γρηγοριάδης με το Audi 80 και οι Χωριανόπουλος-Φωτεινόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο. Άτυχοι, στάθηκαν οι Μουρτζούκος-Καραδημήτρης με την BMW 2002ti που εγκατέλειψαν στην τελευταία ε.δ. και ενώ ήταν δεύτεροι! Πολύ καλούς χρόνους σήμερα σημείωσαν τόσο οι Σταφυλοπάτης-Μαργέτης με το Talbot Sunbeam τερματίζοντας 5οι πίσω από τους Πετρίδη-Πάλλα με την AE86, αλλά και οι Τσάδαρης-Μανδρούκας με την Porsche 911 μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψαν από κινητήρα. Στους άτυχοις περιλαμβάνονται και οι Παραδείσης-Ποιμενίδης που τέθηκαν εκτός από ημιαξόνιο.

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές σε χωμάτινες επιφάνειες και αποτελεί ξεχωριστό βαθμολογικά αγώνα για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών και τελείως νέο αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα. Θα ξεκινήσουν 10:00 από το ΟΑΚΑ και θα συνεχίσουν προς ορεινή Κορινθία, για να επιστρέψουν στις 16:57 στον ίδιο χώρο για τον τερματισμό._Π.Τ.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ