top icon
Blog

Οδηγώντας…

Τέτοιες μέρες, τέτοια λόγια, και όσο ο καιρός αντιστέκεται, οδηγούμε και απολαμβάνουμε την Τέλεια Διαδρομή. Το άτυπο γκαράζ μας, μάλιστα, επηρεάζεται. Να δούμε όμως τι οδήγησε ο Σ.Χ. και του άρεσε.

Το MG4. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης και, με ή χωρίς την επιδότηση, είναι και ο καθρέφτης του Κινέζου, που έρχεται φουριόζος και στην Ελλάδα. Δεν το τοποθετείς ανταγωνιστικά, σου αρέσει όμως να το οδηγείς, αλλά και να το απολαμβάνεις σταθμευμένο.

ΥΓ.: Η κατάργηση της επιδότησης; Θα αναστατώσει, κακά τα ψέματα…

MG4

Η επιδότηση, λοιπόν, για την αγορά ηλεκτρικού, κλειδί και για το VW ID.5 GTX, που επίσης μας άρεσε. Κρύβει το βάρος του, επιταχύνει δημιουργώντας στομαχική αναταραχή, και εδώ προκύπτει όλο το μέγεθος του γερμανικού γκρουπ. Το τοποθετούν εξαιρετικά σε σχέση με τα επίσης σημαντικά Q4 και Enyaq. Το σημαντικό, η έντιμη «κατανάλωση», που εξασφαλίζει αξιοπρεπή αυτονομία, περιορίζοντας την αγωνία ότι θα εγκαταλείψεις τη λάθος στιγμή…

VW ID.5 GTX

Στα νεοφερμένα το ζήσαμε αυτό το παυσίπονο με το Jeep Avenger, που συνολικά και σε κάθε μέτρηση υποστηρίζει τον τίτλο του COTY και δικαιώνει το πρωτοφανές να φιγουράρει στο εξώφυλλό μας δύο φορές στον ίδιο χρόνο. Στο μεταξύ, όλοι ρωτούν για τη συμβατική έκδοση με θερμικό κινητήρα που αναμένεται μέσα στο χρόνο. Στην Ευρώπη τα σχόλια φλερτάρουν με την αριστεία. Ένα πραγματικά ηλεκτρικό που αρέσει με κινητήρα βενζίνης. Αντίδραση…

Jeep Avenger

Αντίστοιχη επιλογή με το 1/3 είναι διαχρονικά, άλλωστε, το ατού για το Peugeot 2008, και στο χώρο μας αντικαταστήσαμε το ρουμπινί «2008» ντίζελ πρώτης γενιάς με λευκό ηλεκτρικό της δεύτερης. Σημαντικά βελτιωμένο το περιβόητο range, εξαιρετικές επιδόσεις και, πέρα από οτιδήποτε άλλο, διατηρεί τη φρεσκάδα που το χαρακτηρίζει. Ένα κομψό αυτοκίνητο με τις τέλειες διαστάσεις, που απευθύνεται σε όλους μας.

– Περισσότερο «2008» σε Νοεμβρίου από την Ε.Ξ., αλλά, αν βιάζεστε ή ενδιαφέρεστε για εκδοχές με βενζίνη ή ντίζελ, το αγαπημένο μας, να πάτε στα Κάτω Πατήσια, στους Γκάλλο. Πάντα εκεί ο Άγγελος, αλλά αν είστε τυχεροί, θα είναι εκεί ο κολοσσός. Το θηρίο, ο Βαγγέλης. Ο δάσκαλός μας, ο σοφός μιας φοβερής γενιάς πρωταθλητών, και να η ευκαιρία για μια κουβέντα παραπάνω με έναν σημαντικό, με παιδιά-αστέρια. Στην επαρχία; Φεύγεις π.χ. από τα σύνορα με τα Βαλκάνια και πας Λαμία. Μόνο Καρέλλης. Όποιους εμπιστεύεσαι, αυτούς και συνιστάς! Από καρδιάς…

Peugeot 2008

Το Hyundai Kona; Βελμάρ ή Λάμδα και, αφού παρασυρθήκαμε ως ενδιάμεσοι με ντίλερ που σεβόμαστε, να και η ευκαιρία για γκρίνια. Μας άρεσε πολύ το Hybrid, που κυλάει σε επίπεδα Q2, και δεν το κρύψαμε, αλλά το θέλεις, επιβάλλεται να δοκιμάσεις το ανταγωνιστικό 1.000άρι και να ξεπεράσεις τα όρια της προβλέψιμης «κατανάλωσης» με το ηλεκτρικό… Είμαστε συντονισμένοι.

Hyundai Kona

Πρεμιέρα για τον premium ex-συνάδελφο Αργύρη Τούντα, και να ’μαστε με την κορυφαία Alfa Romeo Tonale. Άλλο αυτοκίνητο, πέρα από την εξαιρετική θέση οδήγησης, που άλλωστε τις χαρακτηρίζει συνολικά. Εδώ έχουμε συμπεριφορά σύγχρονης Alfa, που σε παρασύρει μάλιστα σε παιχνίδι παλιάς κοπής με εξελιγμένα εργαλεία. Όταν θέλουν δημιουργούν, και δε χρειάζεται να επιλέξεις τη ρύθμιση Dynamic ώστε να κινηθείς όπως ταιριάζει σε έναν παλιό Alfista. Αρκεί να ερμηνεύσεις σωστά και, αφού το κρύβει το βάρος της, ο χορός αρχίζει. Την οδηγείς αυτήν τη σύγχρονη, σχετικά υπερυψωμένη Giulietta, όπως τη χαρακτηρίζουμε και στη ΣΔΟΚ μας. Με BMW, με τι άλλο; Είπαμε, περίπου παλιάς κοπής…

Alfa Romeo Tonale

Δεν είναι απλώς η Γερμανία ο «θεός» της αυτοκίνησης. Έχει ονοματεπώνυμο «Mercedes», όπως άλλοτε, και προκύπτει ακριβώς όπως μας το διηγήθηκαν αρχές του καλοκαιριού. Έτσι και έγινε. Ψηλά ο πήχης και, αφού τους εμπιστεύεσαι, καταλαβαίνεις γιατί άλλαξε ταχύτητα και ο τιμοκατάλογός τους. Βασίλισσα της luxury κατηγορίας η ανανεωμένη GLA 200, καθρέφτης της νέας τάξης πραγμάτων ως μοναδική, σε δική της πλέον κατηγορία. Συνδυασμός αξιοπιστίας και κύρους σε γήινη συσκευασία με υψηλό επίπεδο βασικού εξοπλισμού, με παρεμβάσεις που ξεπερνούν τις τεχνικές προδιαγραφές. Ο καθένας στο είδος του και με τον τρόπο του. Το άστρο is back, και αποδεικνύεται…

Mercedes GLA

Honda, όλο προσόντα. Έχουμε υποκλιθεί στο Civic με τον πραγματικά υβριδικό κινητήρα. Όμως ίδια ευχάριστη έκπληξη προκύπτει και με το Jazz και με το HR-V, και πού τα κρύβουν; Συμπτωματικά, και χάρη στην κ. Ξυτάκη -που προσεγγίζει αλλιώς, ιδιαίτερα κομψά, τον ειδικό Τύπο- δοκίμασα από ένα γεμάτο τριήμερο και τα δύο, και η ευχάριστη έκπληξη ξεπερνάει τους πολύ καλούς κινητήρες. Δένουν περίφημα με τα εξαιρετικά αυτόματα κιβώτια, ενώ πρόκειται για δύο αυτοκίνητα με τις σωστές διαστάσεις, που συμπεριφέρονται καλύτερα από τον απευθείας ανταγωνισμό, που κυριαρχεί στις πωλήσεις. Έχουν χαρακτήρα, αλλά προφανώς δεν ισορροπεί με τις τιμές τους, αποτέλεσμα και του υψηλού κόστους παραγωγής, τομέα όπου διδάσκει η Toyota, που δεν κυριαρχεί τυχαία στο ράλλυ των πωλήσεων.

Honda Jazz Crosstar test

Nissan. Γράφτηκε εύστοχα ότι το αφεντικό τρελάθηκε και τα προσφέρει. Τα κορυφαία XTrail και Qashqai, και το αγαπητό μας Juke· το αφεντικό -ως τίτλος τιμής- ταιριάζει στην περίπτωσή μας, με 15χρονη ειδική σχέση που εξελίχθηκε σε βαθιά φιλία, υπεράνω των λεπτομερειών της καθημερινότητας. Από την άλλη, αυτοί οι τύποι εκεί στη Λ. Αθηνών ξέρουν καλά τι κάνουν και η στρατηγική τους έφερε την προχωρημένη τεχνολογία και την ποιότητα της Nissan ξανά στην πόρτα μας. Μέχρι χθες καλά αλλά ακριβά τα SUV της Nissan, «περίφημα και στη σωστή τιμή» σήμερα. Αγοράζεις X-Trail, θέλεις για δοκιμή διαρκείας Qashqai με περίπου τρακτερωτά Yokohama, αλλά είναι το Juke που σε παρασύρει για τη στιγμή. Ένα υπερυψωμένο GTi με χαρακτηριστική σχεδίαση, και εδώ επιλέγεις Sport και αφήνεις την τέχνη αυτού του Ιάπωνα να φροντίσει ώστε να μη χαθεί ο έλεγχος της κατανάλωσης. Είπαμε, να οδηγείς. Με Nissan, βέβαια, αφού το αίμα παραμένει ανεπηρέαστο…

Nissan Juke Hybrid

VZ 310 ΗΡ. Αυτό το Cupra Formentor είναι το σωστό. Πρόταση χωρίς αντίπαλο προς κάθε κατεύθυνση. Συμβαίνει και κάποια αυτοκίνητα ξεπερνούν τις προβλέψεις και επαληθεύουν προσδοκίες που αφορούν πιο ακριβές κατασκευές και εσωτερικά στα δυο, τρία μεγάλα γκρουπ… Σπουδαίο αυτοκίνητο, που συνδέει εποχές. Από τις λίγες περιπτώσεις που η Τέλεια Διαδρομή δεν έχει όρια, ενώ προγραμματίζεις μετακινήσεις για να οδηγείς…

Cupra Formentor

Αναμένοντας. Καταρχήν την M2, με χαρακτηριστικά και προκλήσεις που ταιριάζουν με του Cupra. Από τα τελευταία καθαρόαιμα, και ποιος ασχολείται με την αισθητική συνδεδεμένη με τη σχεδίαση του αμαξώματος; Εδώ η αισθητική έχει να κάνει με τη συμπεριφορά της. Περί σχεδίασης και σύγχρονης τεχνολογίας, μείνετε συντονισμένοι – έρχονται οι σύγχρονες προτάσεις της Toyota, ό,τι εκτοξεύει τον πονοκέφαλο στην Κάτω Κηφισιά και στη Λ. Κηφισίας. Ευτυχώς αντέχουν, αντιδρούν δημιουργικά και προσφέρουν στον καταναλωτή τη σωστή πρόταση. Κάπως έτσι, κάνουμε και εμείς τη δουλειά σωστά._ Σ. Χ.

BMW M2

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Alfa Romeo Tonale
  • BMW M2
  • Cupra Formentor
  • Honda Jazz Crosstar test
  • Hyundai Kona
  • Jeep Avenger
  • Mercedes GLA
  • MG4
  • Nissan Juke Hybrid
  • Peugeot 2008
  • VW ID.5 GTX
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ